Slugge Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ingen som rater osv der inne, nesten mulig å få de community trophiesa Lenke til kommentar
dannad Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som har tatt "Fly the Co-op" trofeet i GTA IV? Jeg har lest litt rundt om på nettet, og det er mange som sier at alle tre oppdragene må tas uten å gå ut av spillet. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 høres veldig rart ut, tviler på det er slik skal jeg være ærlig Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som har tatt "Fly the Co-op" trofeet i GTA IV? Jeg har lest litt rundt om på nettet, og det er mange som sier at alle tre oppdragene må tas uten å gå ut av spillet. Noen som kan bekrefte dette? Jeg kan bekrefte at det er bare tull og tøys, har selv platinum på gta4 derfor er jeg helt sikker. Men vær sikker på at du er under den rette tidene for å få trofeet. Eneste buggen jeg har sett er at det ikke er alltid tida du får blir lagret. Så hvis du feks klarer Noose på under 2.30, spill noe annet et par ganger slik at den får lastet opp tidene. hvilke tider du har fått finner du uansett i menyen under nettverk (gta menyen). Den som er vanskeligst er deal breaker. Anbefaler her å kun være to stykker, dette fordi det da kun kommer en gjeng helt på slutten. Tidene er: Noose: 2.32 - Bomb da Base: 5:34 - Deal Breaker: 7.03 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hvor mange timer regner du med det tok for multiplayeren? Edit: platinum da Endret 10. mai 2009 av runesole Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor mange timer regner du med det tok for multiplayeren? Edit: platinum da Oi. Vanskelig å si, men MANGE. Har sikkert spilt Noose over 1000ganger. Pluss alt det andre en god del gang. Og offline delen brukte jeg vel ca 35timer på for å få 100%. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) LittleBigPlanet platinum i boks. Nå skal jeg spille Warhawk helt fram til jeg får meg et nytt spill. Warhawk er jo nesten umulig å få platinum på, så det er bare et "Standby" spill eller noe sånt. Endret 11. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Heldiggrisen! laga drøye baner eller kjørt h4h? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) H4h.. Gikk lei av å lage baner som ingen ville spille. Endret 11. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 hehe, personlig har jeg gitt meg ut på 3 japanske spill fra PSN storen deres, 2 av dem som er på engelsk.. vil definitivs anbefale og prøve spelunkers og crystal defenders på japanske storen, finnes noen guider der ute angående hvordan få penger innpå japansk konto jeg kjøpte sånn psn penger fra ncsx.com, fikk koden i email dagen etter http://www.youtube.com/watch?v=tKPiv4ElXaA Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vil noken spele med meg i i Fifa liga slik at eg kan ta det trofèet? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 10,000 kills på online Resistance 2 Noen som har noen jævlige gode tips her? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ingen? Ett ? til... skal ta det Pyro trofeet, da bare laster eg inn Chicago banen og skyter de bilene på sidene der så folka tar fyr når de løper forbi, men dette må jo gjøres noen ganger, men da går det ann å velge lagre og avslutt og så laste inn banen på nytt og gjøre det samme til trofeet er i boks ikke sant? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Her snakker vi om å gjøre alt for en større E-penis! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Og du for en ekstra postcount? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ingen? Ett ? til... skal ta det Pyro trofeet, da bare laster eg inn Chicago banen og skyter de bilene på sidene der så folka tar fyr når de løper forbi, men dette må jo gjøres noen ganger, men da går det ann å velge lagre og avslutt og så laste inn banen på nytt og gjøre det samme til trofeet er i boks ikke sant? Jepp, det gjør det. Men det tror jeg kommer til å ta en del tid... Det kommer gode anledninger etter hvert hvor du kan kaste "spider-granater" og "air-fuel-granater" på de små krypende fiendene. Det funker veldig bra da du kan ta ned rundt 10 stykker per granat På denne måten fikk jeg også klart "Pincushion"-trofeet. Endret 4. juni 2009 av dannad Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Okay, takk for svaret. Har holdt på en stund nå så lurte på om det gikk i det hele tatt siden eg har gjort det noen ganger nå Pincushion er neste Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvis du går inn på "Community" og så inn på "Profile", så vil du kunne se hvor mange fiender du har drept med forskjellige granater og våpen i Campaign-delen. Der skal det også stå hvor mange fiender du har drept på forskjellige måter Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ah..se der ja. Takk, det visste eg ikke Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det nokon her på forumet som har platina i Fifa 09? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå