Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tatt "Fly the Co-op" trofeet i GTA IV?

Jeg har lest litt rundt om på nettet, og det er mange som sier at alle tre oppdragene må tas uten å gå ut av spillet. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
Noen som har tatt "Fly the Co-op" trofeet i GTA IV?

Jeg har lest litt rundt om på nettet, og det er mange som sier at alle tre oppdragene må tas uten å gå ut av spillet. Noen som kan bekrefte dette?

Jeg kan bekrefte at det er bare tull og tøys, har selv platinum på gta4 derfor er jeg helt sikker. Men vær sikker på at du er under den rette tidene for å få trofeet. Eneste buggen jeg har sett er at det ikke er alltid tida du får blir lagret. Så hvis du feks klarer Noose på under 2.30, spill noe annet et par ganger slik at den får lastet opp tidene. hvilke tider du har fått finner du uansett i menyen under nettverk (gta menyen).

Den som er vanskeligst er deal breaker. Anbefaler her å kun være to stykker, dette fordi det da kun kommer en gjeng helt på slutten.

Tidene er: Noose: 2.32 - Bomb da Base: 5:34 - Deal Breaker: 7.03

Lenke til kommentar
Hvor mange timer regner du med det tok for multiplayeren?

Edit: platinum da

Oi. Vanskelig å si, men MANGE. Har sikkert spilt Noose over 1000ganger. Pluss alt det andre en god del gang. Og offline delen brukte jeg vel ca 35timer på for å få 100%.

Lenke til kommentar

LittleBigPlanet platinum i boks. :thumbup:

Nå skal jeg spille Warhawk helt fram til jeg får meg et nytt spill. Warhawk er jo nesten umulig å få platinum på, så det er bare et "Standby" spill eller noe sånt. :p

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ingen?

Ett ? til... skal ta det Pyro trofeet, da bare laster eg inn Chicago banen og skyter de bilene på sidene der så folka tar fyr når de løper forbi, men dette må jo gjøres noen ganger, men da går det ann å velge lagre og avslutt og så laste inn banen på nytt og gjøre det samme til trofeet er i boks ikke sant?

Lenke til kommentar
Ingen?

Ett ? til... skal ta det Pyro trofeet, da bare laster eg inn Chicago banen og skyter de bilene på sidene der så folka tar fyr når de løper forbi, men dette må jo gjøres noen ganger, men da går det ann å velge lagre og avslutt og så laste inn banen på nytt og gjøre det samme til trofeet er i boks ikke sant?

Jepp, det gjør det. Men det tror jeg kommer til å ta en del tid...

Det kommer gode anledninger etter hvert hvor du kan kaste "spider-granater" og "air-fuel-granater" på de små krypende fiendene. Det funker veldig bra da du kan ta ned rundt 10 stykker per granat :)

På denne måten fikk jeg også klart "Pincushion"-trofeet.

Endret av dannad
Lenke til kommentar

Hvis du går inn på "Community" og så inn på "Profile", så vil du kunne se hvor mange fiender du har drept med forskjellige granater og våpen i Campaign-delen. Der skal det også stå hvor mange fiender du har drept på forskjellige måter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...