SimenB Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mirror's Edge? Nå må du ta deg en bolle Det er jo dritvanskelig! Kanskje lett for sånne som treffer perfekt hver gang, men for andre (som meg) som ikke er pinlig nøyaktige, er Mirror's edge et mareritt, platunum-wise. Jeg mangler Speed-runs og Time Trail, så er vel rundt 40%. Flott spill, for all del, men ikke noen lett platinum Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 tatt meg en bolle og svaret er forsatt det samme i mitt tilfelle platinum i ME var veldig lett, 90% av banene på time-trial acet jeg på 2-3 forsøk, og speedruns var det bare siste bane og bane nr 2 jeg slet litt med, resten var piece of (bolle?) Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jaja, da får vi være enig om å være uenig da Man kan se her hva folket mener om vanskelighetsgrad også, hvis man er på utsikt etter spill med lette trophies EDIT: Så at du var moderator der, faktisk! Kult Endret 24. april 2009 av King_of_Universe Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 super moderator faktisk men holder på med nytt ps3 internettside projekt nå da som kommer til å glede mange forhåpentligvis, men det er meg og noen andre folk som koder og designer Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har alle de spillene der trofeer? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 alle spillene listet på den siden skal ha trophies evt få trophies ja Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lol, skal Hannah Montana the movie (the game () ha trofeer? haha Lenke til kommentar
dannad Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Alle spill skal ha trofeer, til og med de rareste spillene (Hannah Montana) som bare barn spiller. Nå har jeg endelig klart "Heroic Survivor"-trofeet på Killzone 2, hvor jeg måtte klare hele spillet på Elite. ENDELIG! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nå har jeg endelig klart "Heroic Survivor"-trofeet på Killzone 2, hvor jeg måtte klare hele spillet på Elite. ENDELIG! trenger vel bare spille gjennom det siste kapittelet på elite? pentum eller pesisco sa hvertfall det i think Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Seriøst? Kan noen sjekke dette? I så fall - hele kapittelet eller bare siste delen av det? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er hvertfall sånn på Resistance 2. Vet ikke med KZ2, tviler egentlig Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er hvertfall sånn på Resistance 2. Vet ikke med KZ2, tviler egentlig Huh? Jeg har hørt det motsatte. Altså at på R2 må man spille hele campaign på nytt på Hard for å unlocke superhuman, eventuelt arcade på medium. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg runna R2 på easy og gjorde siste mission på superhuman. Funka fett, så det kan jeg bekrefte stemmer Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kult. Kanskje jeg skal grave frem R2 igjen da Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror ikke det er lov å ha trophycard i signaturen her på forumet.. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Lol, det er kult hvis det går Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) hmm sikkert Resistance 2 det var.. jeg som har husket feil sikkert.. på resistance2 spiller en bare HELE siste kapittelet på superhuman så får en gullmedaljen.. Endret 30. april 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
dannad Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vi vet det Jeg runna R2 på easy og gjorde siste mission på superhuman. Funka fett, så det kan jeg bekrefte stemmer Lenke til kommentar
eireksten Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som er i gang med trofeer til SingStar? Jeg ser litt mørkt på å klare noen av de Online Community trofeene. Har bare lastet opp 1 mediafil, men den har kun fått 5 views, og ingen som har ratet den... Må vel kanskje til med kamera til PS3'en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå