Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som ikke kan hunte trophies lenger fordi jeg mangler spill? Irriterer meg at ingen spill som interesserer har kommet! inFamous blir vel noe.

 

En trøst får være at alle spill som kommer heretter vil ha trophies. :)

 

Ja, men etter ti år, de som fortsatt kommer til å spille ps3, kommer til å komme i lvl 100 osv :p

Lenke til kommentar
Kan man deaktivere Vita-Chambers? Hvor starter man i så fall opp når man dør?

 

man kan IKKE de-aktivere dem nei, derfor må man lagre manuellt veldig ofte og vær gang man bruker vita-chamber bare reloade saven

 

 

Tull og tøys, en kan deaktivere de inne i options (heter kanskje ikke det). Men en må save en del, ellers blir en frustrert når en har spilt i 30 min uten å save bare for å daue.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke kan hunte trophies lenger fordi jeg mangler spill? Irriterer meg at ingen spill som interesserer har kommet! inFamous blir vel noe.

 

En trøst får være at alle spill som kommer heretter vil ha trophies. :)

 

Ja, men etter ti år, de som fortsatt kommer til å spille ps3, kommer til å komme i lvl 100 osv :p

 

Gamescore til Xbox 360 skal gå over til neste generasjons xbox, og regner med at Sony gjør det samme og lar man ta videre profilen sin til PS4 :)

Lenke til kommentar

Noen som kan lage en liten liste over hvilke spill det er lett å få platinum på? Har Uncharted platinum og nesten LittleBigPlanet (Må bare få gjort brettene mine litt mer populære eller bedre), så trenger ikke ta med de to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...