Slugge Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hele spillet på det vanskligste, og da kan man jo alltids gå for gull trophy hvor man ikke bruker Vita-Chambers heller Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kan man deaktivere Vita-Chambers? Hvor starter man i så fall opp når man dør? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er jeg den eneste som ikke kan hunte trophies lenger fordi jeg mangler spill? Irriterer meg at ingen spill som interesserer har kommet! inFamous blir vel noe. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er jeg den eneste som ikke kan hunte trophies lenger fordi jeg mangler spill? Irriterer meg at ingen spill som interesserer har kommet! inFamous blir vel noe. En trøst får være at alle spill som kommer heretter vil ha trophies. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er jeg den eneste som ikke kan hunte trophies lenger fordi jeg mangler spill? Irriterer meg at ingen spill som interesserer har kommet! inFamous blir vel noe. En trøst får være at alle spill som kommer heretter vil ha trophies. Ja, men etter ti år, de som fortsatt kommer til å spille ps3, kommer til å komme i lvl 100 osv Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kan man deaktivere Vita-Chambers? Hvor starter man i så fall opp når man dør? man kan IKKE de-aktivere dem nei, derfor må man lagre manuellt veldig ofte og vær gang man bruker vita-chamber bare reloade saven Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Å fytti så stress åssen vet man at man har aktivert et vitachamber? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 vær gang man dør så spawner man i vita-chamber Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Så man må ikke dø, med andre ord? haha, hørtes forbaska vanskelig ut Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Håper for din skyld at det er gulltrofe Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Kan man deaktivere Vita-Chambers? Hvor starter man i så fall opp når man dør? man kan IKKE de-aktivere dem nei, derfor må man lagre manuellt veldig ofte og vær gang man bruker vita-chamber bare reloade saven Tull og tøys, en kan deaktivere de inne i options (heter kanskje ikke det). Men en må save en del, ellers blir en frustrert når en har spilt i 30 min uten å save bare for å daue. Endret 19. april 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det var det jeg trodde ja. Takk Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jasså? =p Blir jo omtalt som en av de letteste platinaene der ute =p stress å få tak i alle de forbaska light seeds-greiene da.. hehe lettest.. ja.. men herrefred så vanvittig kjedelig det må være å spille gjennom det spillet 2-3 ganger Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 tviler ikke ett sekund! er lei av å finne light seeds etter første timen Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Min første platina Uncharted Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Gratulerer med det Det var min første også Lenke til kommentar
huggy Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er jeg den eneste som ikke kan hunte trophies lenger fordi jeg mangler spill? Irriterer meg at ingen spill som interesserer har kommet! inFamous blir vel noe. En trøst får være at alle spill som kommer heretter vil ha trophies. Ja, men etter ti år, de som fortsatt kommer til å spille ps3, kommer til å komme i lvl 100 osv Gamescore til Xbox 360 skal gå over til neste generasjons xbox, og regner med at Sony gjør det samme og lar man ta videre profilen sin til PS4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noen som kan lage en liten liste over hvilke spill det er lett å få platinum på? Har Uncharted platinum og nesten LittleBigPlanet (Må bare få gjort brettene mine litt mer populære eller bedre), så trenger ikke ta med de to. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Prince of Persia, Dead Space, Burnout Paradise og Gudfaren 2. Både Alone in the Dark og Sega Mega Drive skal være lette, men jeg har bare så vidt startet på dem så skal ikke uttale meg på dem. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Eat Lead: Matt Hazzard Trivial Pursuit Sega Mega Drive Ultimate Collection Mirrors Edge Dead Space Buzz LOTR: Conquest Fallout 3 Burnout Eye of Judgement alle som er nevnt over er forsåvidt lette platinums Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå