vicheous Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Her er mine! Ikke mye i forhold til "Slugge" men det begynner å hjelpe... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du har i alle fall fler enn meg Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Du som hadde platina i Godfather II, hvor finner man en tire wire, eller hva det var det het for noe? Et melee-weapon, trenger det for å få trophyet med alle execution styles.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Du som hadde platina i Godfather II, hvor finner man en tire wire, eller hva det var det het for noe? Et melee-weapon, trenger det for å få trophyet med alle execution styles.. Ligger alltid i nærheten når du skal ta å knerte en made man. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Vil forresten poste mitt Trophy card fra playstation.com her i stedet, liker det bedre da det oppdaterer seg mye oftere enn det fra ps3trophycard.com (som oppdateres bare to ganger i uka). Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du som hadde platina i Godfather II, hvor finner man en tire wire, eller hva det var det het for noe? Et melee-weapon, trenger det for å få trophyet med alle execution styles.. Ligger alltid i nærheten når du skal ta å knerte en made man. Det het visst tire iron skal lete rundt made-folka da.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du får det når du kommer deg til Florida. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har alle byene. Hvor i florida? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg fikk den under første oppdrag i Florida. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 hmm, vi er bare 3 plasser bak sverige nå! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Første oppdrag? Trenger location Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Der du får lvl 2 maskingevær, har ikke peiling på hvor det er, men under oppdraget skulle jeg drepe folk med den. Om jeg ikke husker feil så var det på taket til noe vi kunne ta over. Sjekk alle Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Fant det til slutt. Dro til NY, det var en tire iron på Appliance King. Nytt spm: Har fått meg BioShock - lønner det seg å redde eller drepe little sisters'ene? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Fant det til slutt. Dro til NY, det var en tire iron på Appliance King. Nytt spm: Har fått meg BioShock - lønner det seg å redde eller drepe little sisters'ene? Redde. Søvltrofé: The player has completed the game without harvesting any Little Sisters Den er ingen troféer som er avhengige av at du dreper de. Edit: Når du kommer til Sander Cohen: Ikke drep han da du er ferdig med å lage "Mesterverket" hans. Hvis ikke får du ikke Found Cohen's Room troféet. Du er nemlig avhengig av han i live for å komme deg opp til rommet hans. Endret 15. april 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Her er min. Ikke så veldig mange enda. Jobber med å få alle trophys på Red alert 3 Endret 15. april 2009 av Sinnapels Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Fant det til slutt. Dro til NY, det var en tire iron på Appliance King. Nytt spm: Har fått meg BioShock - lønner det seg å redde eller drepe little sisters'ene? Redde. Søvltrofé: The player has completed the game without harvesting any Little Sisters Den er ingen troféer som er avhengige av at du dreper de. Edit: Når du kommer til Sander Cohen: Ikke drep han da du er ferdig med å lage "Mesterverket" hans. Hvis ikke får du ikke Found Cohen's Room troféet. Du er nemlig avhengig av han i live for å komme deg opp til rommet hans. Pokker heller da..! Drepte en sister i går for å teste får starte ny save da.. er det noe poeng å velge normal fremfor easy mtp. trophies? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Min 2. platinum i går - Godfather II Nå starter jeg på PoP ^^) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nå starter jeg på PoP ^^) gratulerer tro meg du vil ikke deg selv så vondt at du tar Platinum i PoP.. Spillet er kjekt nok det, men sinnsvakt sinnsvakt ensformig og helt latterlig enkelt.. og for å få platinum må du vel gjennom spillet 3 ganger.. kanskje 2 :S *grøss* Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jasså? =p Blir jo omtalt som en av de letteste platinaene der ute =p stress å få tak i alle de forbaska light seeds-greiene da.. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Pokker heller da..! Drepte en sister i går for å teste får starte ny save da.. er det noe poeng å velge normal fremfor easy mtp. trophies? Annet enn at det er litt "pinglete" å spille easy hvis du er vandt til å spille på ps3? Ja. En del av troféene er avhengig av "Medium or higher". Skal du ha alle må du spille igjennom på det vanskeligste. MEN: BioShock: Er det nok å øke vanskelighetsgraden rett før du er ferdig med spille, eller må man spille igjennom hele spillet på det vanskeligste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå