Manu333 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jo, er dt man skal. Hmm, det virket rart at du ikke har fått det da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, sålenge du ikke kødder med noen innstillinger når du skal ta trofeet så skal du kunne få det rimelig greit ja Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei. Noen som vet hva ??? trofeen er på Resident Evil 5? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei. Noen som vet hva ??? trofeen er på Resident Evil 5? Her er en liste: RE5 Nå har jeg fått alle trofeene på mcla utenom "have car will tarvel", noen som har noen tips på denne? Har ikke kjøpt DLC, er den noe bra, hvor mange timer/miles kan jeg presse ut av disse nye trofeene og missionene? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har akkurat kjøpt meg Street Fighter IV. Utrolig tøft spill! Men hva skjer med femi-trancen? Tøft spill skal ha tøff musikk. Uansett, med de trofeene kommer jeg til å holde på lenge. Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fikk Prince of Persia i posten her om dagen, så skal prøve å få mest mulig trophies ut av det spillet i påska (når jeg ikke spiller Persona 4:P) Noen tips? og er det noe her som vet om det er veldig vansklig å få platinum? =) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 RESIDENT EVIL 5 Platinum TrophyPlatinum TrophyCongratulations! You've overcome all your fears in RESIDENT EVIL 5! Hmm, det sa meg mye.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du får den etter at du har tatt alle de andre trophiesene Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 RESIDENT EVIL 5 Platinum TrophyPlatinum TrophyCongratulations! You've overcome all your fears in RESIDENT EVIL 5! Hmm, det sa meg mye.. Platinum får du når du har klart å ta alle de andre trofeene i et spill. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ikke i LBP, der får man Platinium når man har gjort alle ikke-DLC-trofeene. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ikke i LBP, der får man Platinium når man har gjort alle ikke-DLC-trofeene. Det gjelder alle spill. Du får Platinum når du har fullført alle "orginale" troféer. Alle troféer som følger med DLC er ikke nødvendig å ta. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fikk Prince of Persia i posten her om dagen, så skal prøve å få mest mulig trophies ut av det spillet i påska (når jeg ikke spiller Persona 4:P)Noen tips? og er det noe her som vet om det er veldig vansklig å få platinum? =) Venter selv på mitt, håper å få det snart Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er veldig lett å få platinum i PoP Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Digg Flere her som er klare for trophyhunting i Godfather II? Har selv forhåndsbestilt Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 SNIP! Kan du legge til resten, sånn som på forumet til gamer.no? Altså ha en topp 3 og legge til resten? Se her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=21&hl= Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Digg Flere her som er klare for trophyhunting i Godfather II? Har selv forhåndsbestilt Japp, jeg også :!: Vet du hvilken dag det er release? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Endelig platinum i Midnight Club LA (tok rett under 75 timer), og det siste var som forventet "Have car will travel" trofeet... Da var det bare å sette i gang med Godfather II, har vel rundt 12 stykk der.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fikk bare spilt litt GF II jeg, før det bar til fjells. Gleder meg til å spille igjen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå