Pesico Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 For at partypacken skal være morsom må man jo være flere enn en. Spiller den jevnlig med et par kompisser og det er ganske artig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Takk for hjelpen i går, KingofUniverse Vi fikk da tatt et par stykker.. Har du eller noen andre mulighet for et par timed challenges i dag? Hvor kna man se hvor mange man har tatt, forresten? Spørsmål: Ser at play.com har Spring sale nå [LINK], og lurer på å kjøpe noen spill. Hvordan vil dere rangere disse i forhold til hverandre? Hva er best? Tomb Raider: Underworld BioShock Prince of Persia Takker for svar Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har prøvd alle. Tomb Raider har veldig mye puzzle. Bioshock er et bra spill som mange elsket, men det gjorde ikke jeg. Prince of Persia blir litt for kjedelig i lengden. Ingen av disse spillene har jeg klart å runde, da jeg ikke likte noen av dem noe spessielt. Listen min vill se slik ut: Bioshock Prince of Persia Tomb Raider. Alle spillene er over middels, så uansett hvilket du velger så gjør du ingen bomkjøp. Sjekk gameplay videoer om hva som passer deg. Eller bare kjøp alle som meg Lenke til kommentar
dannad Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg har bare prøvd Bioshock av de tre spillene, og jeg er enig med anmelderne - terningkast 6. Det er uten tvil verdt 18 pund. Endret 26. mars 2009 av dannad Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har prøvd alle. Tomb Raider har veldig mye puzzle. Bioshock er et bra spill som mange elsket, men det gjorde ikke jeg. Prince of Persia blir litt for kjedelig i lengden. Ingen av disse spillene har jeg klart å runde, da jeg ikke likte noen av dem noe spessielt. Listen min vill se slik ut: Bioshock Prince of Persia Tomb Raider. Alle spillene er over middels, så uansett hvilket du velger så gjør du ingen bomkjøp. Sjekk gameplay videoer om hva som passer deg. Eller bare kjøp alle som meg Blir nok kjøp av bioshock da, eventuelt også Prince of Persia. FOR mye puzzle blir kjedelig i lengden.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Party pack til burnout er jo genialt. Drifting,barrel rolls,reverse steering drift, reverse steering i motsatt kjøreretning med boost locked on, OSV. MOrsomt som faen. Prince of persia er utrolig ensformig btw,bioshock er et must-own. Tomb raider vil jeg si er hakket morsommere enn PoP. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Copy&paste fra gamer.no... Jeg har et forslag... Etter mine erfaringer med trofé-boosting har jeg kommet frem til at det finnes lettere måter å kommunisere på enn PSN (som i tillegg har begynt å dra seg for meg...) Det jeg brukte i går på 10v10 troféet i FIFA var Xat. Det var fantastisk praktisk, siden da kunen alle kommunisere, og være oppdatert på hva som skjedde. Xat fungerer som et slags online MSN, for de som ikke vet. SÅ jeg tok å oppretta et chatterom for norske trofésamlere, der man kan koordinere litt boosting. Store muligheter for at det ikke vil bli brukt, men hvem vet? Plutselig kan det være praktisk Så, er det noen interesse for det? Link Endret 26. mars 2009 av King_of_Universe Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Veldig kjekt! Forresten, King, hadde du mulighet for Burnout nå eller utover kvelden? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ok, jeg hoster så fort jeg ser at du logger på.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Takk for hjelpen med trophyen Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 jeg savner ps3n min jeg vil å vere med på sånt Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 jeg savner ps3n min jeg vil å vere med på sånt Og hva er grunne til at den har stukket av da? xD Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 YLOD. Den tok kvelden i sta Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Må anbefale Sonics ultimate mega drive collection når det gjelder trofeer. Tok min første platinum med dette i går Og det er både lett og gøy, synes jeg da. Eneste som var litt vanskelig var Dr. Robotnicks mean bean machine på siste brettet. Satt med det i mellom to og tre timer før jeg klarte det, hehe. Men vel verdt det Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er faktisk ganske lysten på nettopp det spillet Noen som skal selge? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Sjekk her: http://www.movietyme.com/catalog/product_i...oducts_id=43596 Kjøpte selv derfra Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Takk for tips! Ser at det havner på totalt 206,- kr iflg. tollvesenets kurser. Skal se igjen neste uke om den går under da ^^) Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 trenger tips til å klare Jonzo's lounge. Hvilken 5 merker er lettest, og hvordan få kjapt 2500 poeng? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Må anbefale Sonics ultimate mega drive collection når det gjelder trofeer. Tok min første platinum med dette i går Og det er både lett og gøy, synes jeg da.Eneste som var litt vanskelig var Dr. Robotnicks mean bean machine på siste brettet. Satt med det i mellom to og tre timer før jeg klarte det, hehe. Men vel verdt det Jeg tok mitt platinum samme dag :!: Robotnik var enkel (save ofte), men å samle 500 protons i Vectorman tok evigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå