Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for hjelpen i går, KingofUniverse :) Vi fikk da tatt et par stykker.. Har du eller noen andre mulighet for et par timed challenges i dag?

 

Hvor kna man se hvor mange man har tatt, forresten?

 

 

Spørsmål:

 

Ser at play.com har Spring sale nå [LINK], og lurer på å kjøpe noen spill. Hvordan vil dere rangere disse i forhold til hverandre? Hva er best?

 

Tomb Raider: Underworld

BioShock

Prince of Persia

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd alle. Tomb Raider har veldig mye puzzle. Bioshock er et bra spill som mange elsket, men det gjorde ikke jeg. Prince of Persia blir litt for kjedelig i lengden. Ingen av disse spillene har jeg klart å runde, da jeg ikke likte noen av dem noe spessielt.

Listen min vill se slik ut:

Bioshock

Prince of Persia

Tomb Raider.

Alle spillene er over middels, så uansett hvilket du velger så gjør du ingen bomkjøp. Sjekk gameplay videoer om hva som passer deg. Eller bare kjøp alle som meg :)

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd alle. Tomb Raider har veldig mye puzzle. Bioshock er et bra spill som mange elsket, men det gjorde ikke jeg. Prince of Persia blir litt for kjedelig i lengden. Ingen av disse spillene har jeg klart å runde, da jeg ikke likte noen av dem noe spessielt.

Listen min vill se slik ut:

Bioshock

Prince of Persia

Tomb Raider.

Alle spillene er over middels, så uansett hvilket du velger så gjør du ingen bomkjøp. Sjekk gameplay videoer om hva som passer deg. Eller bare kjøp alle som meg :)

Blir nok kjøp av bioshock da, eventuelt også Prince of Persia. FOR mye puzzle blir kjedelig i lengden..

Lenke til kommentar

Copy&paste fra gamer.no...

 

Jeg har et forslag...

Etter mine erfaringer med trofé-boosting har jeg kommet frem til at det finnes lettere måter å kommunisere på enn PSN (som i tillegg har begynt å dra seg for meg...) Det jeg brukte i går på 10v10 troféet i FIFA var Xat. Det var fantastisk praktisk, siden da kunen alle kommunisere, og være oppdatert på hva som skjedde. Xat fungerer som et slags online MSN, for de som ikke vet. SÅ jeg tok å oppretta et chatterom for norske trofésamlere, der man kan koordinere litt boosting. Store muligheter for at det ikke vil bli brukt, men hvem vet? Plutselig kan det være praktisk :) Så, er det noen interesse for det?

Link

Endret av King_of_Universe
Lenke til kommentar

Må anbefale Sonics ultimate mega drive collection når det gjelder trofeer. Tok min første platinum med dette i går :D Og det er både lett og gøy, synes jeg da.

Eneste som var litt vanskelig var Dr. Robotnicks mean bean machine på siste brettet. Satt med det i mellom to og tre timer før jeg klarte det, hehe. Men vel verdt det :new_woot:

Lenke til kommentar
Må anbefale Sonics ultimate mega drive collection når det gjelder trofeer. Tok min første platinum med dette i går :D Og det er både lett og gøy, synes jeg da.

Eneste som var litt vanskelig var Dr. Robotnicks mean bean machine på siste brettet. Satt med det i mellom to og tre timer før jeg klarte det, hehe. Men vel verdt det :new_woot:

 

Jeg tok mitt platinum samme dag :!:

Robotnik var enkel (save ofte), men å samle 500 protons i Vectorman tok evigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...