Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjertelig takk! :) Da er det bare å sikte mot flere :p

Får ta burnout Paradise etter hvert, men orker ikke sikte mot det før jeg har fått lånt et EyeToy Cam for den ene mugshot-trophyen..

Hva bør jeg fullføre next? Hvilke av disse er enklest?

Mirrors Edge

LitteBIGPlanet

Killzone 2

Far Cry 2

GTA:IV

?

Lenke til kommentar

Får ta burnout Paradise etter hvert, men orker ikke sikte mot det før jeg har fått lånt et EyeToy Cam for den ene mugshot-trophyen..

Mirrors Edge

LitteBIGPlanet

Killzone 2

Far Cry 2

?

GTA IV er eller tror jeg er vel brukbart... MEN da må du være nøye. Jeg tok sikkelig tak i det og starta med "Dare Devil" (You completed all the unique stunt jumps)

Har gått gjennom alle hoppa... mangler 3 hopp (satans irriterende) det ene hvor er, men de 2 andre har gjømt seg for meg... :realmad:

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Har hørt at GTA IV krever svært mye for å få platinum... Ville gått for LBP som Mokko foreslo. Eneste som kan være irriterende er viss man lager mange brett, men får ingen til å spille dem. :(

Lenke til kommentar

Jeg har også lurt på om det er noen i verden som har platinum i FC2 - Rank 30 er i praksis uoppnåelig, eller? Hvorfor i h* lager de sånne trofeer?!

Blir vel LBP først da, så Mirrors Edge (som jeg ikke har rundet ennå engang). Time trials kan nok bli et herk ja, men man må vel gjennom det.. Etter et sånt spill er man hvertfall ferdig med det for alltid :p

Apropos det, jeg har sannsynligvis spilt Uncharted totalt i nærmere 40 timer (15-20t før trophies, deretter rundt 10t x 2) - spørs vel om det blir spilt igjen med det første for å si det sånn ^^) Må vel bare teste ut gull-pistolen og one-shot kills og litt sånt før jeg legger det helt bort..

Lenke til kommentar

Mirrors Edge

LitteBIGPlanet

Killzone 2

Far Cry 2

?

GTA IV er eller tror jeg er vel brukbart... MEN da må du være nøye. Jeg tok sikkelig tak i det og starta med "Dare Devil" (You completed all the unique stunt jumps)

Har gått gjennom alle hoppa... mangler 3 hopp (satans irriterende) det ene hvor er, men de 2 andre har gjømt seg for meg... :realmad:

Det minner veldig om burnout, det er Jæ**ig stress å finne alle: smash, billboard og jumpsa! men du blir belønnet med en bil :) For hver ting

Endret av Arhm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...