Kurt Grusom Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 JAAAAA!! Der var endelig første platinum i boks - Uncharted 100% :D:D:D Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 JAAAAA!! Der var endelig første platinum i boks - Uncharted 100% :D:D:D Gratulerer! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hjertelig takk! Da er det bare å sikte mot flere Får ta burnout Paradise etter hvert, men orker ikke sikte mot det før jeg har fått lånt et EyeToy Cam for den ene mugshot-trophyen.. Hva bør jeg fullføre next? Hvilke av disse er enklest? Mirrors Edge LitteBIGPlanet Killzone 2 Far Cry 2 GTA:IV ? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ville gått for LittleBIGPlanet. I motsetning til veldig mange andre spill (synes jeg) er det faktisk gøy ta trophies der Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hjertelig takk! Da er det bare å sikte mot flere Får ta burnout Paradise etter hvert, men orker ikke sikte mot det før jeg har fått lånt et EyeToy Cam for den ene mugshot-trophyen.. Hva bør jeg fullføre next? Hvilke av disse er enklest? Mirrors Edge LitteBIGPlanet Killzone 2 Far Cry 2 GTA:IV ? GTA IV er eller tror jeg er vel brukbart... MEN da må du være nøye. Jeg tok sikkelig tak i det og starta med "Dare Devil" (You completed all the unique stunt jumps) Har gått gjennom alle hoppa... mangler 3 hopp (satans irriterende) det ene hvor er, men de 2 andre har gjømt seg for meg... Endret 12. mars 2009 av Deppss Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har hørt at GTA IV krever svært mye for å få platinum... Ville gått for LBP som Mokko foreslo. Eneste som kan være irriterende er viss man lager mange brett, men får ingen til å spille dem. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 På GTA og Far Cry kan du vel forvente flere hundre timer på online delen for platinum. Nesten ingen som har platinum i disse spillene, tviler på noen har FC2. Mirrors Edge er skit vanskli på time trail og tar mye tid, letteste er nok LBP. Likevel er alle de spillene du nevner et herk å få platinum på. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har også lurt på om det er noen i verden som har platinum i FC2 - Rank 30 er i praksis uoppnåelig, eller? Hvorfor i h* lager de sånne trofeer?! Blir vel LBP først da, så Mirrors Edge (som jeg ikke har rundet ennå engang). Time trials kan nok bli et herk ja, men man må vel gjennom det.. Etter et sånt spill er man hvertfall ferdig med det for alltid Apropos det, jeg har sannsynligvis spilt Uncharted totalt i nærmere 40 timer (15-20t før trophies, deretter rundt 10t x 2) - spørs vel om det blir spilt igjen med det første for å si det sånn ^^) Må vel bare teste ut gull-pistolen og one-shot kills og litt sånt før jeg legger det helt bort.. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hjertelig takk! Da er det bare å sikte mot flere Får ta burnout Paradise etter hvert, men orker ikke sikte mot det før jeg har fått lånt et EyeToy Cam for den ene mugshot-trophyen.. Hva bør jeg fullføre next? Hvilke av disse er enklest? Mirrors Edge LitteBIGPlanet Killzone 2 Far Cry 2 GTA:IV ? GTA IV er eller tror jeg er vel brukbart... MEN da må du være nøye. Jeg tok sikkelig tak i det og starta med "Dare Devil" (You completed all the unique stunt jumps) Har gått gjennom alle hoppa... mangler 3 hopp (satans irriterende) det ene hvor er, men de 2 andre har gjømt seg for meg... Det minner veldig om burnout, det er Jæ**ig stress å finne alle: smash, billboard og jumpsa! men du blir belønnet med en bil For hver ting Endret 12. mars 2009 av Arhm Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Syntes nå det er bra de lager slike trophies jeg. Det skal være sinnsykt vanskelig å få platinum i spill. Hvis ikke forsvinner jo litt av poenget. Du skal prestere noe for å få trophies! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Du kan bare bruke det kartet på Criterion sine sider, da. Men det er ikke så vanskelig, man trenger jo ikke alle (for plat, hvertfall) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Du kan bare bruke det kartet på Criterion sine sider, da. Men det er ikke så vanskelig, man trenger jo ikke alle (for plat, hvertfall) Men for alle awardsa, som var høydepunkt før trofeene Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Smash og billboard trofeene tar ikke så langt tid når du bare cruiser rundt i byen. Ta alle smashes og billboards derimot er litt mere jobb. Lenke til kommentar
Pilsebob Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvilket platinum var det vanskeligste dere tok? Jeg synes platinum på LittleBigPlanet var sykt krevende. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skikkelig tøff den nye ID-saken: Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Veldig mye greiere enn å legge inn ting manuelt også. Endret 13. mars 2009 av arnbju Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Men tydeligvis noen hos SCEE eller Playfire som er ekstremt glad i lilla... Endret 13. mars 2009 av Anon Ymous Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan man laste opp egenlagde avaterer til PSN eller kan man kun velge mellom de få forhåndsbestemte? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg husker ikke mitt PSN-passord, så jeg kan ikke logge meg inn og lage sånn gamercard Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 OG BAAAM! det har vi Platinum på COD WAW... Kanskje på tide med et andre spill i samlinga nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå