Pilsebob Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 I går nådde jeg akkurat 500 troféer! Fikk gull da jeg klarte Prince of Persia + enda et gull for å klare spillet uten å bli reddet mer enn 100 ganger av Elika. Nå blir det mye jakting på light seeds for å klare mitt femte platinum. Lenke til kommentar
catja90 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er det noen som vet om det kommer trophies patch til spyro down of the dragon? Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lurer på om dt noen gang kommer til å komme en trophies patch til fifa 09, noen som kan svare meg på dt? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er ikke mange prosentene som faktisk blir tatt av modereringen... Selv har jeg en bane som bygger på TVserien MacGyver, der heter han så klart SackGyver. Murdoc heter Mursock osv. Gjør du litt om på alle navn osv, har de ikke så mye å ta deg for. Men som sagt; Det er mange, mange baner der ute som burde ha blitt fjernet pga Copyright men som fortsatt er der. Så du skal ha ganske uflaks om det skjer Men jeg bruker ikke akkurat navnene dems der, men kan kalle lincoln for Catcon (Han er en katt ), Whistler for Sackeler (Don Lu) og Mahone (Soldat fra Vilmarka) for ehh...? Er ikke siker Endret 10. mars 2009 av Arhm Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lurer på om dt noen gang kommer til å komme en trophies patch til fifa 09, noen som kan svare meg på dt? JA. Et kjapt google søk ga meg denne. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lurer på om dt noen gang kommer til å komme en trophies patch til fifa 09, noen som kan svare meg på dt? JA. Et kjapt google søk ga meg denne. Gammelt nytt Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Mener jeg leste dt får lenge siden men var ikke sikker lenger. Noen som vet når patchen kommer? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Angående å unlocke Superhuman på Resistance 2. Jeg har forstått det slik at man kan enten; - Spille igjennom campaign på Difficult - Spille igjennom arcade på hvilken som helst vanskelighetsgrad Stemmer dette? Og, er det nok å spille siste delen av spille på Difficult, eller må jeg igjennom hele campaign på nytt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Mener jeg leste dt får lenge siden men var ikke sikker lenger. Noen som vet når patchen kommer? 19 mars Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Nå er jeg snart på chapter 5 i Uncharted på crushing - blir digg å få min første platinum Tar sikkert en stund ennå men.. Edit: Digg å få 2x Gull! Fikk det når jeg endelig rundet det på Hard, for jeg hadde ikke rundet det på normal før.. Endret 10. mars 2009 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Skal skaffe meg noe trofer i Mega Drive Collection. Fikk det i dag og de så ganske ok ut. Har hørt at det ikke er så vansklig å få platinum i dette spillet. Noen som har spilt dette og har noen gode tips? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Mitt første platinum istad, Burnout Paradise! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Digg! Må vel få tatt platinaen der etterhvert jeg og, ligger vel på drøye 70%. ..og gratulerer, forresten Endret 10. mars 2009 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Mitt første platinum istad, Burnout Paradise! Hvor lang tid tok det deg sånn ca fra du "gikk inn for å ta trophies" på det til du fikk platinum? Ligger på 33% nå og vurderer å ta platinum. ..og gratulerer, forresten Endret 10. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvor lang tid tok det deg sånn ca fra du "gikk inn for å ta trophies" på det til du fikk platinum? Ligger på 33% nå og vurderer å ta platinum. Burnout tar ikke så lang tid å få platinum på hvis du går inn for det. Jeg brukte to dager fra første trophy til jeg fikk platinum. Var godt kjent med spillet siden jeg allerede hadde fått 101% complete fra før av. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Troféfunksjoner, inkuldert trofé-signatur, kommer til eu.playstation.com denne uka Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 SOM feks i det vann rommet du må hoppe ned i og folk kommer tytende ut alle plasser. Satan der kom det mange gloser... Men om du.. Går ut fra den gangen som fører til vannrommet (tror du må ha vært ved kanten der du hopper ned først) og tilbake til der bilen er, og skyter et skudd, så begynner folk å renne inn i vannrommet. Om du gjorde det riktig hører du ved at musikken skifter til "farlig..", da er det bare og gå tilbake og ta ut folk en etter en fra avsatsen. ..så er det lett! Enda godt jeg så denne fo noen dager siden! Nå gikk vann-området på frste forsøk Virker som en god gammeldags glich, to karer med Moss 12 løp rett forbi meg ^^) Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen med Burnout og psEye som har lyst til å hjelpe meg med platinumtrofé? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå