Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Startet du ny save i utgangspunktet, når trophiesene kom? eller fortsatte du på den gamle?

Jeg lagde ny save når trophiene kom.

Showtime er krasjingen ikke tidtakningen...

Har mer enn ti av begge, både tid og krasj.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SÅ du har greid å lage en/flere så bra baner at du har fått alle hjertene etc som trengs? Imponerende!

Selv satt jeg meg ned med Uncharted igjen i dag, med platinaen for øyet. Snart alle skattene, så da trenger jeg bare runde hele greia på Crushing.. Er det skamvanskelig?

Lenke til kommentar

Jeg har sikkert spilt godt over 30 timer uten å få platinum.

Først en gjennomspilling jeg aldri fullførte, dette var før trophies kom. Etter det har jeg tatt det to ganger på easy, og holder nå på på hard. Hadde jeg satset på trofeer fra starten hadde jeg startet rett på hard og sannsynligvis tatt alle i løpet av to gjennomspillinger + noen chapter selects.

Lenke til kommentar
SÅ du har greid å lage en/flere så bra baner at du har fått alle hjertene etc som trengs? Imponerende!

Selv satt jeg meg ned med Uncharted igjen i dag, med platinaen for øyet. Snart alle skattene, så da trenger jeg bare runde hele greia på Crushing.. Er det skamvanskelig?

Nei... F**N, den glemte jeg. Men jeg får den når Prison break banene kommer ut ;)

Lenke til kommentar

Er ikke mange prosentene som faktisk blir tatt av modereringen... Selv har jeg en bane som bygger på TVserien MacGyver, der heter han så klart SackGyver. Murdoc heter Mursock osv. Gjør du litt om på alle navn osv, har de ikke så mye å ta deg for. Men som sagt; Det er mange, mange baner der ute som burde ha blitt fjernet pga Copyright men som fortsatt er der. Så du skal ha ganske uflaks om det skjer ;)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...