Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Playfire er det nå automatisk troféinnføring. Man må logge inn hver gang for å oppdatere den, men trenger hvertfall ikke legge inn slev lenger :D

 

Tar visst litt tid da

Due to high demand at the moment, we will send an email to ******* when your trophycard is ready. During peak times this could take a while. You can now close this window.
Lenke til kommentar
Side for gamercard online. Mitt er

KingofUniverse.png

Før har man vært nødt til å legge inn alle manuelt

 

Steike det var høg lvl. :o Er selv bare nesten lvl 5, har Uncharted platinum, halveis LBP og littegrann på Warhawk bare. :(

Lenke til kommentar
På Playfire er det nå automatisk troféinnføring. Man må logge inn hver gang for å oppdatere den, men trenger hvertfall ikke legge inn slev lenger :D

 

Tar visst litt tid da

Due to high demand at the moment, we will send an email to ******* when your trophycard is ready. During peak times this could take a while. You can now close this window.

Nå er det tatt ned... Siden PlayFire er blitt Sony's offisielle trophycard leverandør :) Den skal erstatte Portable ID fra playstation.com, og skal vel fungere som mygamercard.net. Dette blir artig :D

 

Kilde

sonycards.jpg

Lenke til kommentar

Prøver å få Platinum i Burnout, men har et lite problem.

 

Prøver å få trophien "Set 10 Showtime Road Rules" men jeg har jo allerede satt 10 showtime road rules.

 

post-123926-1236425099_thumb.jpg

post-123926-1236425144_thumb.jpg

post-123926-1236425235_thumb.jpg

 

Har det skjedd noe feil så jeg må starte ny gamesave for å få den? For jeg har jo allerede langt over ti stk. :(

Lenke til kommentar
Tvang betyr at noen tvinger deg til å gjøre ting... trofène du får har du gjort ubevisst og da har du gjort det kravet trofèt krever!

 

Det er tvang når du må noe. Her må man motta et trofe, og kan ikke velge det vekk. Det er ikke mulig å spille et spill uten å motta trofeer. Om man gjør noe ubevisst er helt irrelevant i denne sammenheng.

 

Du kan selvfølgelig ikke bestemme hva et ord betyr, sjekk en ordbok. Da vil du få forklart hva tvang betyr. Gjør det før du svarer meg, så slipper vi unødvendig diskusjon. Er det for mye forlangt?

Endret av Vertigo500
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...