IcedInsanity Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Viss du syns det er så stress så behøver du ikke ta trofè'ene.......Det er ingen tvang. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 På Playfire er det nå automatisk troféinnføring. Man må logge inn hver gang for å oppdatere den, men trenger hvertfall ikke legge inn slev lenger Tar visst litt tid da Due to high demand at the moment, we will send an email to ******* when your trophycard is ready. During peak times this could take a while. You can now close this window. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Side for gamercard online. Mitt er Før har man vært nødt til å legge inn alle manuelt Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er artig å ha i signatur (der det er lov...) og sånn Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Side for gamercard online. Mitt er Før har man vært nødt til å legge inn alle manuelt Steike det var høg lvl. :o Er selv bare nesten lvl 5, har Uncharted platinum, halveis LBP og littegrann på Warhawk bare. Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Viss du syns det er så stress så behøver du ikke ta trofè'ene.......Det er ingen tvang. Jo, det er tvang. Stadig vekk får jeg melding om trofeèr jeg ha "vunnet" uten å ha meldt meg på noenting. Det er ikke mulig å velge bort, altså tvang. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tvang betyr at noen tvinger deg til å gjøre ting... trofène du får har du gjort ubevisst og da har du gjort det kravet trofèt krever! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som er med å tar trofeene: ranking up (mcla) og crossing the finishline (mcla). Vi booster med en custom made map. Enten i kveld, eller i morgen før kl 12. Eventuelt i morgen samme tid + søndag morgen. Svar på forumet. psn: runesole Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Æsj, stygge Get 8 Players Into the Wildcat Stadium trophy! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Enten i kveld, eller i morgen før kl 12. Eventuelt i morgen samme tid + søndag morgen. Svar på forumet.psn: runesole Kan gjerne bli med i morgen jeg Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Enten i kveld, eller i morgen før kl 12. Eventuelt i morgen samme tid + søndag morgen. Svar på forumet.psn: runesole Kan gjerne bli med i morgen jeg Supert, når er du våken til det??? (eller mente du kveld?) Jeg må på jobb senest kl 13, men det tar nok litt tid... Hva heter du på psn? Endret 6. mars 2009 av runesole Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tenkte i morgen, ja. Er vel våken til lenge før ett, så det er ikke noe problem. PSN iden er Kris93. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 På Playfire er det nå automatisk troféinnføring. Man må logge inn hver gang for å oppdatere den, men trenger hvertfall ikke legge inn slev lenger Tar visst litt tid da Due to high demand at the moment, we will send an email to ******* when your trophycard is ready. During peak times this could take a while. You can now close this window. Nå er det tatt ned... Siden PlayFire er blitt Sony's offisielle trophycard leverandør Den skal erstatte Portable ID fra playstation.com, og skal vel fungere som mygamercard.net. Dette blir artig Kilde Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Prøver å få Platinum i Burnout, men har et lite problem. Prøver å få trophien "Set 10 Showtime Road Rules" men jeg har jo allerede satt 10 showtime road rules. Har det skjedd noe feil så jeg må starte ny gamesave for å få den? For jeg har jo allerede langt over ti stk. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Startet du ny save i utgangspunktet, når trophiesene kom? eller fortsatte du på den gamle? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Showtime er krasjingen ikke tidtakningen... Noen som vet hvordan man får ranking up på mcla? Det funket ikke å hoste 20 matches med race editor race. Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Tvang betyr at noen tvinger deg til å gjøre ting... trofène du får har du gjort ubevisst og da har du gjort det kravet trofèt krever! Det er tvang når du må noe. Her må man motta et trofe, og kan ikke velge det vekk. Det er ikke mulig å spille et spill uten å motta trofeer. Om man gjør noe ubevisst er helt irrelevant i denne sammenheng. Du kan selvfølgelig ikke bestemme hva et ord betyr, sjekk en ordbok. Da vil du få forklart hva tvang betyr. Gjør det før du svarer meg, så slipper vi unødvendig diskusjon. Er det for mye forlangt? Endret 7. mars 2009 av Vertigo500 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Stemmer det. Kanskje det er det du har misforstått, Kris? Du må altså slå chrashe-scoren på 10 veier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå