Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Yeah! Trenger bare fullføre Uncharted på Crushing nå, så får jeg mitt første Platinum. Vent.. sa jeg "bare"? :ermm:

Ja, du sa "bare". Går lett på én helg :thumbup:

Men pass på, noen områder er veldig frustrerende. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yeah! Trenger bare fullføre Uncharted på Crushing nå, så får jeg mitt første Platinum. Vent.. sa jeg "bare"? :ermm:

Ja, du sa "bare". Går lett på én helg :thumbup:

Men pass på, noen områder er veldig frustrerende. :p

Grattis da. Post nr. 1000

Lenke til kommentar
SOM feks i det vann rommet du må hoppe ned i og folk kommer tytende ut alle plasser.

Satan der kom det mange gloser...

Men om du..

Går ut fra den gangen som fører til vannrommet (tror du må ha vært ved kanten der du hopper ned først) og tilbake til der bilen er, og skyter et skudd, så begynner folk å renne inn i vannrommet. Om du gjorde det riktig hører du ved at musikken skifter til "farlig..", da er det bare og gå tilbake og ta ut folk en etter en fra avsatsen. :thumbup:

..så er det lett!

Lenke til kommentar

Viewing your PlayStation Trophies on PlayStation.com

When we introduced PlayStation Trophies last year we promised we would be extending the feature to the web. We are near ready to release our first phase which will allow you to view your PlayStation Trophies on PlayStation.com with all of the details you can see on your PS3. Later this year, we’ll enhance these features giving you the ability to compare and sort trophies in new ways.

Endelig!!! Dette blir kos :)

Lenke til kommentar
Er det noen her som ikke har fått trofèet "Flygende festning"? (Warhawk)

Har ikke fått det. Har da ikke expansions, men satser på å få kjøpt dem snart. Viss du ikke allerede har alle trophies, er du med å hjelpe på å få alle trophies, bortsett fra de som trenger høgere rank/medaljer? :innocent::p

EDIT: Fant nettopp denne: http://playstation.joystiq.com/2009/02/26/...starting-today/

Gjelder det tilbudet for oss i Europa også? Isåfall skulle det ligge på ca. 70 kroner ifølge www.xe.com.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

For min del synes jeg det er artig med Trofeèr, men litt for mye pes å skaffe dem, i forhold til nytten.

Hva med å gi oss noe kult når vi får dem? Klær i home, våpen, tilgang til ekslusive steder i home eller noe som vi ville strekke seg etter?

Er det virkelig nok for dere at det er der, så jobber dere som bare juling for å få dem? Man kan spørre seg om hva vitsen med det skulle være??????

Endret av Vertigo500
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...