Gjest Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Yeah! Trenger bare fullføre Uncharted på Crushing nå, så får jeg mitt første Platinum. Vent.. sa jeg "bare"? Ja, du sa "bare". Går lett på én helg Men pass på, noen områder er veldig frustrerende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 SOM feks i det vann rommet du må hoppe ned i og folk kommer tytende ut alle plasser. Satan der kom det mange gloser... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Yeah! Trenger bare fullføre Uncharted på Crushing nå, så får jeg mitt første Platinum. Vent.. sa jeg "bare"? Ja, du sa "bare". Går lett på én helg Men pass på, noen områder er veldig frustrerende. Grattis da. Post nr. 1000 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 SOM feks i det vann rommet du må hoppe ned i og folk kommer tytende ut alle plasser. Satan der kom det mange gloser... Men om du.. Går ut fra den gangen som fører til vannrommet (tror du må ha vært ved kanten der du hopper ned først) og tilbake til der bilen er, og skyter et skudd, så begynner folk å renne inn i vannrommet. Om du gjorde det riktig hører du ved at musikken skifter til "farlig..", da er det bare og gå tilbake og ta ut folk en etter en fra avsatsen. ..så er det lett! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 SOM feks i det vann rommet du må hoppe ned i og folk kommer tytende ut alle plasser. Satan der kom det mange gloser... Ja, Fy f***, strevde lenge med det, men du må bare lage en teknikk Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det noen her som ikke har fått trofèet "Flygende festning"? (Warhawk) Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Viewing your PlayStation Trophies on PlayStation.com When we introduced PlayStation Trophies last year we promised we would be extending the feature to the web. We are near ready to release our first phase which will allow you to view your PlayStation Trophies on PlayStation.com with all of the details you can see on your PS3. Later this year, we’ll enhance these features giving you the ability to compare and sort trophies in new ways. Endelig!!! Dette blir kos Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gleder meg til de faktisk kan brukes til noe vettugt..! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Er det noen her som ikke har fått trofèet "Flygende festning"? (Warhawk) Har ikke fått det. Har da ikke expansions, men satser på å få kjøpt dem snart. Viss du ikke allerede har alle trophies, er du med å hjelpe på å få alle trophies, bortsett fra de som trenger høgere rank/medaljer? EDIT: Fant nettopp denne: http://playstation.joystiq.com/2009/02/26/...starting-today/ Gjelder det tilbudet for oss i Europa også? Isåfall skulle det ligge på ca. 70 kroner ifølge www.xe.com. Endret 3. mars 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da har jeg 100% på KZ2 Campaign, alle trophies som kan fåes på campaign der. Nå er det bare å fokusere på online, har 67% på trophies på KZ nå. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Man må nesten runde det på på Elite for å få 100 %. Så ja, han har klart det på Elite også EDIT: Btw, grattis Pentumsmart Endret 3. mars 2009 av dannad Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bare å bøye seg i støvet i så fall..! Lenke til kommentar
dannad Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, enig der. Jeg selv er også ferdig med alle campaign-trofeene, bortsett fra Elite-trofeet, som jeg holder på med akkurat nå. Foreløpig er jeg på Section 3. Jeg gruer meg til sistebanen Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Siste bane er virkelig vanskelig. Du kommer til å holde på en god stund. Tipsene mine er å holde hodet kaldt, ikke gi opp, finne taktikker for hvert checkpoint, ta seg god tid med alt man gjør, ikke slurve. Ikke lette greier det der. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da var Platinum for Resistance 2 i boks. Utrolig digg å bli ferdig med 10 000 kills online. Har for det meste vært artig å spille online, men ble litt mye på slutten merker jeg:p Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer, Pesico! Det var gøy, ja, men på slutten ble det sånn at du gledet deg, og aldri skulle spille spillet mer igjen Er sånn her hvertfall. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er sånn her og. Kan jo hende jeg tar det opp igjen, men det er veldig lenge til i såfall. Mest sannsynlig har jeg spillt det for siste gang. Men synes Resistance 2 var helt knall. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Grattis med det PM meg om du er så ferdig med spillet at du vil selge det Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) For min del synes jeg det er artig med Trofeèr, men litt for mye pes å skaffe dem, i forhold til nytten. Hva med å gi oss noe kult når vi får dem? Klær i home, våpen, tilgang til ekslusive steder i home eller noe som vi ville strekke seg etter? Er det virkelig nok for dere at det er der, så jobber dere som bare juling for å få dem? Man kan spørre seg om hva vitsen med det skulle være?????? Endret 5. mars 2009 av Vertigo500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå