MooseOnTheRun Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 noen som vet om alle trofeene i burnout er retroactive eller hva det nå heter? og når det er planer om at patchen kommer? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 noen som vet om alle trofeene i burnout er retroactive eller hva det nå heter? og når det er planer om at patchen kommer? Alle som baserer seg på Paradise Awards og online stats vil være retroactive. Det er mulig det er noen trophies som kun registreres når man gjør noe spesielt som ikke lagres. Men har man alle paradise awards så vil man få alle trophies som har med det å gjøre og samme med online seire og diverse. Nå har de riktignok ikke sagt hvilke trophies som kommer, men en del vil nok være basert på Paradise Awards og noen på oninespilling. Før trophies kommer til Burnout så vil den nye motorsykkelpakka komme (som er hos Q&A hos Sony nå). De startet på trophies rett etter de var ferdig med motorsykkelpakka. Tipper trophies kommer i slutten av september eller en eller annen gang i oktober. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 da har addon til pain også kommet (inkludert trophies) (YAY) Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ferrari Challenge: Offisiel trophylist (patch skal komme på onsdag) 000 P Congratulations You have successfully unlocked every trophy in Ferrari Challenge. 001 B Trofeo Rame Achieve 1st place in the F348 Challenge Tournament. 002 B Trofeo Ferro Achieve 1st place in the F348 TB Tournament. 003 B Trofeo Perla Achieve 1st place in the F355 Challenge Tournament. 004 B Trofeo Topaz Achieve 1st place in the F355 GTB Tournament. 005 B Trofeo Carnelian Achieve 1st place in the F360 Modena Tournament. 006 B Trofeo Tourmaline Achieve 1st place in the F360 GT Tournament. 007 B Trofeo Mercurio Achieve 1st place in the F430 GT2 Tournament. 008 B Trofeo Malachite Achieve 1st place in the F550 Maranello Tournament. 009 B Trofeo Diasparo Achieve 1st place in the F550 Maranello GT Tournament. 010 B Trofeo Acciaio Achieve 1st place in the F575 Maranello Tournament. 011 B Trofeo Bronzo Achieve 1st place in the F575 GTC Tournament. 012 B Trofeo Argento Achieve 1st place in the F40 Tournament. 013 B Trofeo Oro Achieve 1st place in the F50 Tournament. 014 B Trofeo Granato Achieve 1st place in the F333 SP Tournament. 015 B Trofeo Obsidian Achieve 1st place in the FXX Tournament. 016 B Trofeo Opale Achieve 1st place in the F365 GTB4 Tournament. 017 B Trofeo Platino Achieve 1st place in the F512 M Tournament. 018 B Trofeo Rubino Achieve 1st place in the F512 S Tournament. 019 B Trofeo Zaffiro Achieve 1st place in the F250 LM Tournament. 020 B Trofeo Smeraldo Achieve 1st place in the F250 Tessarossa Tournament. 021 B Trofeo Diamante Achieve 1st place in the F250 GTO Tournament 022 B The Graduate Complete Tutorial mode for the first time. 023 B Hot Shot Achieve 75% accuracy or above in all categories in Tutorial mode. 024 B Italian Lap King Beat the Lap Record on all Italian circuits in Time Trial mode. 025 B Euro Lap King Beat the Lap Record on all European circuits in Time Trial mode. 026 B US Lap King Beat the Lap Record on all US circuits in Time Trial mode. 027 S Time Trial Lap King Beat the Lap Record on every circuit in Time Trial mode. 028 B Numero Uno Achieve a pole position in Qualifying in the Italian Challenge series. 029 B Prancing Horse Complete the Italian Challenge series. 030 B First Challenge Win Win your first race in the Italian Challenge series. 031 S Italian Stallion Complete the Italian Challenge with Maximum points. 032 B Double Whammy Achieve 2 podium placed finishes in the European Challenge series. 033 S Euro Racer Win a race at every European circuit. 034 G Circuits Maximus Complete the European Challenge with Maximum points. 035 S US Race Ace Win a race at every North American Challenge circuit. 036 G American All-Star Complete the North American Challenge with Maximum points. 037 B The Veteran Complete Expert difficulty in Arcade mode. 038 S The Champ Complete Legend difficulty in Arcade mode. 039 G Arcade Gold Achieve a gold trophy in every arcade difficulty. 040 B First Across The Line Place first at every circuit in the game. 041 B Unlock and Roll Unlock your first Tournament Car. 042 B 100 Wins Win 100 races. 043 B 2000 On The Clock Race a total of 2000 miles. 044 B The Collector Unlock every Ferrari available in the game. 045 G The Perfectionist Achieve 100% completion for the entire game. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Må man slette PAIN saves før man kan jakte på trofeer? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 hvis jeg kjøper PAIN 1 kan jeg ta tropihes da? eller er det bare i amusement park? er forresten amusement park expension eller 2'er? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 kan ta trophies da ja, og expansion som koster 40kr... Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Må man slette PAIN saves før man kan jakte på trofeer? I følge utviklerne trenger man ikke det. Jeg gjorde det for sikkerhets skyld da jeg ikke hadde spillt mye uansett. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Må man slette PAIN saves før man kan jakte på trofeer? I følge utviklerne trenger man ikke det. Jeg gjorde det for sikkerhets skyld da jeg ikke hadde spillt mye uansett. Fungerte fint uten å slette. Har skaffa meg 3 på pain til nå. Men hvor får jeg kjøpt parken?? Finner den ikke på psn, har den bare ikke kommet enda? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 når du velger bane får du tre valg, velg den i midten.... du gjør det gjennom selve spillet.... når vi først snakker om pain, driver og lager guide til trophies atm: http://www.ps3trophies.org/forum/pain/1988....html#post30254 Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 når du velger bane får du tre valg, velg den i midten.... du gjør det gjennom selve spillet.... når vi først snakker om pain, driver og lager guide til trophies atm: http://www.ps3trophies.org/forum/pain/1988....html#post30254 Problemet mitt var at jeg måtte starte spilllet fra US kontoen min. Guide kan bli bra. Vil gjerne ha film av hvordan man får alle ballene oppi kontaineren. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 er ikke kommet så langt enda Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Lest at PAIN Trophies er ute nå og lurer på om det er verdt å satste på? Er eller er noen av de så å si nesten umulige? Pesico ? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 noen som har sagt at et par stykk ikke funker, og har man ikke spillt spillet før kan trofeene bli veldig veldig vanskelig Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 noen som har sagt at et par stykk ikke funker, og har man ikke spillt spillet før kan trofeene bli veldig veldig vanskelig Det skal pokker meg være sant at enkelte tropies ikke virker!! Fikk 7 bullseye UTEN å få trophy. Gjett om jeg blir irritert på slike talentløse feil. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er det trofes i spill som: GTA4; Ratchet and clank, MGS4, og FIFA08? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det er bare fire spill som har det, Buzz! Quiz TV, PixelJunk Eden, Super Stardust HD og Uncharted, så ingen av de du spurte om har Trophies. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kris, der jo flere spill enn det som har trophies.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvilke andre har trophies? Det står bare de fire i førstepost. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvilke andre har trophies? Det står bare de fire i førstepost. Den har ikke vært oppdatert på en stund. http://www.thesixthaxis.com/ps3-trophy-faq/ Den siden der oppdateres jevnlig. Akkurat nå er det 7 spill som støtter trophies og Ferrari Challenge får patch neste uke. Også kommer Wipeout HD mest sannsynlig denne måneden som vil støtte trophies. Det er det første spillet som er ekslusivt på PSN som også har Platinum trofé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå