Bebeluv Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 14 om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det obligatoriske arbeidsuka ja.. kjent greie Du er heldig, jeg fikk ingenting når jeg var ferdig med den i fjor. Hvilke spill har du forresten, pentum? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Resistance 1, Resistance 2, Call of duty 4, Call of duty: WAW, Mirrors Edge, GTA IV, Heavnley Sword, R&C: TOD, R&C: QOB, MotorStorm, Uncharted. Men litt off topic ? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Da var platinum i Skate 2 i boks. Noen andre som har fått den enda? Og nå er det full kons på platinum i Resistance 2. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 holder på med hall of meat, resten regner jeg med skal gå greit men ta tid... er vell på 44% av trofeene i skate 2...satser på 1. platinum Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hadde arbeidsuke denne uka jeg også, i Aftenposten. Skrev to artikler som ble publisert på nettsiden og hjalp til med andre greier. Fikk en musematte... :!: Men kompisen min jobbet på Elkjøp, han fikk også et valgfritt spill! Så et råd til fremtidige arbeidsuke-arbeidere: Jobb på Elkjøp! Endret 8. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nice, det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 link til ariklene dine? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har mange save-files på GTA IV. På en av de bruker jeg cheats. Hver gang jeg aktiverer en cheat står det oppe i hjørnet om at ditt og datt trophy er nå uoppnåelig pga cheats. Jeg håper dette bare gjelder på den saven, ikke de andre som jeg hovedsakelig spiller på? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 fikk endelig 'Full Pott'-trophyen i LBP i går! dvs. finne alle tingene i story-brettene.. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) thesinner: Det gjelder nok bare for den saven du jukser på. Endret 10. februar 2009 av dannad Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) fikk endelig 'Full Pott'-trophyen i LBP i går! dvs. finne alle tingene i story-brettene.. Gratulerer! Jobber selv med den, men setter meg alltid fast på et eller annet item. Trophy-et burde vært gull, etter min mening. Endret 10. februar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hm, noen som vet når denne Mirror edge map packa kommer? Var utsatt, fortsatt ikke kommet, baer en free map. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Må man være tilkobla internett for å få trophies? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg har spillt Fallout 3 i 57 timer og klart mange oppdrag som er kriterie for å få trophies. Men det står at jeg ikke har noen trophies. EDIT: Måtte laste ned nytt software til Fallout 3 nå som jeg har internett. Tror det er grunnen til at jeg ikke har fått trophies, men det er ikke registrert at jeg har klart kriteriene, så ingen trophies på meg! Endret 10. februar 2009 av midnight_walker Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 stemmer det midnight_walker.. først må du laste patchen som gir trophy støtte... deretter må du ta selve trophiene.. samme som gta, uncharted osv.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Må ha patchen selvsagt, men etter det trenger du ikke være online for å få trofeene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå