Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gud bedre. Fallout 3 tok mange timer. Men nå er det omsider slutt :)

 

Noen personlige tips til beat zico Pentumsmart? Altså, til hvordan du greide den nest siste barrel rollen. Har ikke greid den en eneste gang.

 

Jeg ble også ferdig med Platinum i dag, og nå skal det bli lenge til neste gang! :p

 

Jeg klarte til og med å misse den Bubblehead'n i Raven Rock, og måtte starte på nytt igjen :wallbash:

 

Timer spilt på hovedsave: 52:46:40 (Brukte denne saven til å ta alle trofeene, bortsett fra 3 stk som jeg tok på den andre saven min)

Timer spilt på andresave: 12:22:40 (Med denne saven fikk jeg trofeene "bli lvl 8 med nøytral/dårlig karma, og "samlet 20 Bobbleheads")

 

Da får jeg sette i gang med nyinnkjøpte Midnight Club: L.A. :)

Lenke til kommentar

63:08 brukte jeg. Men må legge til litt, 2/3 timer, siden jeg tok en del andre ting på samme gjennomspillingen som krevde negativ karma osv.

 

Kunne nok brukt mindre tid også. Men er litt blir litt gal når jeg spiller sånne spill. Så jeg har gått rundt op prøvd å få flest mulig skills på 100 ^^ Lest rundt 200 x 2 skillpoeng. Så en kunne nok greide det fint på mye mindre tid ja ;)

 

Og nå er det videre til Bioshock for de 3 siste trofene der.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
63:08 brukte jeg. Men må legge til litt, 2/3 timer, siden jeg tok en del andre ting på samme gjennomspillingen som krevde negativ karma osv.

 

Kunne nok brukt mindre tid også. Men er litt blir litt gal når jeg spiller sånne spill. Så jeg har gått rundt op prøvd å få flest mulig skills på 100 ^^ Lest rundt 200 x 2 skillpoeng. Så en kunne nok greide det fint på mye mindre tid ja ;)

 

Og nå er det videre til Bioshock for de 3 siste trofene der.

 

Gled deg til du er ferdig med "I Chose the Impossible" trofeet :)

Lenke til kommentar
Vurderer å ta GTA IV Platinium før KZ2 release, rekker jeg det? Hvor lang tid tar det? Noen erfaringer, dere som har fått det?

 

Edit: har ikke startet enda, selvfølgelig.

 

Hvis du enda ikke har startet med trofeene til GTA IV, blir du neppe ferdig til Killzone 2 kommer - med mindre du virkelig går inn for det.

 

Jeg synes ikke at det er verdt det. GTA IV ble fort kjedelig, og noen av online-trofeene tar veldig lang tid(!) I tillegg tok det veldig lang tid å skyte alle duene (200 stk)

Jeg har ikke platinum selv da (70%), den har jeg gitt opp. Men jeg har alle offline-trofeer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...