Veritas_ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gud bedre. Fallout 3 tok mange timer. Men nå er det omsider slutt Noen personlige tips til beat zico Pentumsmart? Altså, til hvordan du greide den nest siste barrel rollen. Har ikke greid den en eneste gang. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Den nest site er problemet. Jævlig vanskelig å time akkurat! Cluet er å komme lengst ut til høyre på kanten, så klare å svinge inn til venstere igje for å lande på platformen, mens man får nok air til en barrel roll. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gud bedre. Fallout 3 tok mange timer. Men nå er det omsider slutt Noen personlige tips til beat zico Pentumsmart? Altså, til hvordan du greide den nest siste barrel rollen. Har ikke greid den en eneste gang. Hvor mange timer? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gud bedre. Fallout 3 tok mange timer. Men nå er det omsider slutt Noen personlige tips til beat zico Pentumsmart? Altså, til hvordan du greide den nest siste barrel rollen. Har ikke greid den en eneste gang. Jeg ble også ferdig med Platinum i dag, og nå skal det bli lenge til neste gang! Jeg klarte til og med å misse den Bubblehead'n i Raven Rock, og måtte starte på nytt igjen Timer spilt på hovedsave: 52:46:40 (Brukte denne saven til å ta alle trofeene, bortsett fra 3 stk som jeg tok på den andre saven min) Timer spilt på andresave: 12:22:40 (Med denne saven fikk jeg trofeene "bli lvl 8 med nøytral/dårlig karma, og "samlet 20 Bobbleheads") Da får jeg sette i gang med nyinnkjøpte Midnight Club: L.A. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) 63:08 brukte jeg. Men må legge til litt, 2/3 timer, siden jeg tok en del andre ting på samme gjennomspillingen som krevde negativ karma osv. Kunne nok brukt mindre tid også. Men er litt blir litt gal når jeg spiller sånne spill. Så jeg har gått rundt op prøvd å få flest mulig skills på 100 ^^ Lest rundt 200 x 2 skillpoeng. Så en kunne nok greide det fint på mye mindre tid ja Og nå er det videre til Bioshock for de 3 siste trofene der. Endret 30. januar 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
dannad Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 63:08 brukte jeg. Men må legge til litt, 2/3 timer, siden jeg tok en del andre ting på samme gjennomspillingen som krevde negativ karma osv. Kunne nok brukt mindre tid også. Men er litt blir litt gal når jeg spiller sånne spill. Så jeg har gått rundt op prøvd å få flest mulig skills på 100 ^^ Lest rundt 200 x 2 skillpoeng. Så en kunne nok greide det fint på mye mindre tid ja Og nå er det videre til Bioshock for de 3 siste trofene der. Gled deg til du er ferdig med "I Chose the Impossible" trofeet Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 DER var platinum på ucharted! Endelig mitt første platinum. Men det jeg syns er litt rart, er at etter en gull og en platinum-trofe, så har jeg bare gått opp 20% i level Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vurderer å ta GTA IV Platinium før KZ2 release, rekker jeg det? Hvor lang tid tar det? Noen erfaringer, dere som har fått det? Edit: har ikke startet enda, selvfølgelig. Endret 4. februar 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vurderer å ta GTA IV Platinium før KZ2 release, rekker jeg det? Hvor lang tid tar det? Noen erfaringer, dere som har fått det? Edit: har ikke startet enda, selvfølgelig. Hvis du enda ikke har startet med trofeene til GTA IV, blir du neppe ferdig til Killzone 2 kommer - med mindre du virkelig går inn for det. Jeg synes ikke at det er verdt det. GTA IV ble fort kjedelig, og noen av online-trofeene tar veldig lang tid(!) I tillegg tok det veldig lang tid å skyte alle duene (200 stk) Jeg har ikke platinum selv da (70%), den har jeg gitt opp. Men jeg har alle offline-trofeer. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ah, du har rett. Tror ikke jeg orker. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 haha, GTA IV-platinumen må være grusom.. hva skjer med trophiene i FC2? finne allt diamanter i spillet = bronse? wtf?! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bør vel ikke være så altfor vanskelig å ta Platinum i GTAIV om man følger guide på dette med duene og sånn...? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det med duer må man bruke guide til - med mindre man har en seriøs trang til å lete. BTW: Jeg har ennå ikke hørt om noen som har tatt platinatrofeet til Battlefield: Bad Company... Den er grusom Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har alle offlinetrofene i BadCompany men mangler en god del onlinetrofeer dog. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Yes, fikk velge et valgfritt PS3 spill på Elkjøp i dag, og valgte Saint Row 2! Har alltid hatt lyst på Saint Row, 1'ern var jo ikke til PS3, så 2'ern funker. Jeg trodde det var trophies på det, jaja.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hvorfor fikk du det? noen som er keen på å ta 2 stk. 4x-greier i lbp med meg btw? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg kjøper Saint's Row 2 når den får trofeer. Hvis spillet ikke får trofeer, ja synd for utviklerne, da kjøper jeg ikke. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hahaha, trophy-geek deluxe? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg visste ikke om den hadde eller ikke, regnet med det, litt av grunnen til at jeg tok det og. Får aldri heller. KGrusom: Jeg jobbet der 5 dager (jobb uke). Det var det minste jeg fortjente. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 stemmer stemmer.. hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå