Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener ban og slikt... Fyr av meg som brukte flere kontrollere til å gå opp i skill på Halo 3 vart bannet fra Live (Eller så var det bare Halo 3 sin online, han var litt uklar). Lurte på om det var mot reglene... Men utifra responsen deres går jeg utifra at det er greit å bruke flere kontrollere til å skaffe ekstra trophies.

Lenke til kommentar

Vet vel ikke jeg... De kan vel gjøre det samme som Microsoft? De fant ut av det i vennen min sitt tilfelle...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Han kjøpte Halo 3 på release dato, så var nok ikke piratkopiert spill. Brukte 2 kontrollere til å la 2 stk bare stå på brettet uten bevegelse mens han selv løpte rundt og drepte dem for å få høgere skill. Så vart han bannet for det. Det han sa til meg.

Får vel sette i gang med trophy-whoring når eg får ny kontroll da. Takker for hjelpen.

Lenke til kommentar

Sånn boosting er vel ikke lov. Har hørt at stats har blitt reseatta i f.eks. Warhawk når noen har boosta for tydelig. Men på SP spill og lignende er det revnende likegyldig for Sony/MS om du gjør det selv eller ikke. Er vel mer det at man ikke skal jukse seg opp leaderboards osv.

Lenke til kommentar
Han kjøpte Halo 3 på release dato, så var nok ikke piratkopiert spill. Brukte 2 kontrollere til å la 2 stk bare stå på brettet uten bevegelse mens han selv løpte rundt og drepte dem for å få høgere skill. Så vart han bannet for det. Det han sa til meg.

Får vel sette i gang med trophy-whoring når eg får ny kontroll da. Takker for hjelpen.

Da tror jeg ikke problemet er at han brukte flere kontrollere. Det der er jo avtalt spill, eller hva man skal kalle det. Ulovlig boosting er det hvertfall. Det spiller jo ingen rolle om han gjør det selv, eller for et par venner på sine egne 360er til å logge på og bare stå der så han kan drepe dem. Det er jo heller ikke lov.

Lenke til kommentar
Vel, da skal du ha lykke til. Spilte spillet ganske lenge, og kom ikke lenger enn 70 %, altså, jeg manglet Zone Zeus og fulføre alle race på gull Elite. Hvis du klarer 100% though, får du min fulle respekt!

Skal prøve å få din fulle respekt :p Men sier du at du greide Beat Zico? Den virket utrolig vanskelig spør du meg. Hvordan klarte du det? Alle race gull på Elite har jeg jo klart. Tviler på at jeg noengang får platinum... KZ2 demo om en uke, tviler på at jeg er ferdig med så veldig mye mer da.

Nå går jeg for Arcade Perfect og AG Assasain, så får se om jeg gidder å satse på Bling Brigade, trenger vel hjelp da i så fall(Hater de troféene, mangler bare Party Person på LBP). Da mangler jeg Airbraker, Beat Zico og Zone Zeus, vet ikke om jeg greier noen av dem.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke, jeg slet ikke noe særlg der. Med en gang du kommer til stedet, gå til høyre og hjem deg bak en slags mur greie der og skyt de fleste. Poenget er å drepe alle du ser på en måte, også move litt og litt fraomover, kanskje løpe til noe cover forann deg du ser fort, så vente der litt. Stay low.

Du kan sikkert sjekke youtube hvis du absolutt ikke klarer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...