akinesia Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 vel jeg gjør det fordi det er gøy Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som vet hvor lett det er å få platinum på skate 2? Nettop fått det i hus:) Jeg vet hvor vanskelig det er:p Er en del challenges i singleplayeren som er ganske harde. Er også en del onlineaktiviteter som kan være harde. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 COD:WAW Platinium! :D Manglet 4 baner på veteran, bestemte meg for å prøve en gang til i går. Klarte 3 baner i går og en i stad. Er plutselig blitt lett! Kanskje jeg trengte en lang pause! OYEAH. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det straffbart å bruke 2 kontrollere selv for å gjøre ting du får trophies av? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det straffbart å bruke 2 kontrollere selv for å gjøre ting du får trophies av? Straffbart? Hvorfor skulle det være straffbart? Hva tenker du på? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 hahaha, gullkorn!! Dødsstraff, anyone? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det straffbart å bruke 2 kontrollere selv for å gjøre ting du får trophies av? Ja, du kan risikere at Sony kommer hjem til deg med flammekaster og brenner ned huset ditt i ekte Cod:WaW-stil Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg mener ban og slikt... Fyr av meg som brukte flere kontrollere til å gå opp i skill på Halo 3 vart bannet fra Live (Eller så var det bare Halo 3 sin online, han var litt uklar). Lurte på om det var mot reglene... Men utifra responsen deres går jeg utifra at det er greit å bruke flere kontrollere til å skaffe ekstra trophies. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvordan kan Sony finne ut at du har brukt flere kontrollere? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Vet vel ikke jeg... De kan vel gjøre det samme som Microsoft? De fant ut av det i vennen min sitt tilfelle... Endret 28. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Tviler på at han ble bannet for å bruke to kontrollere. Sikker på at han ikke ble bannet for noe annent? F.eks. at han spillte med piratkopiert spill? Endret 28. januar 2009 av Kris. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hverken Microsoft eller Sony har vel mulighet til å finne ut om det er én eller to personer som brukere kontrollerne. De kan jo ikke vite om din bror spiller med deg eller om det er bare deg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Han kjøpte Halo 3 på release dato, så var nok ikke piratkopiert spill. Brukte 2 kontrollere til å la 2 stk bare stå på brettet uten bevegelse mens han selv løpte rundt og drepte dem for å få høgere skill. Så vart han bannet for det. Det han sa til meg. Får vel sette i gang med trophy-whoring når eg får ny kontroll da. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sånn boosting er vel ikke lov. Har hørt at stats har blitt reseatta i f.eks. Warhawk når noen har boosta for tydelig. Men på SP spill og lignende er det revnende likegyldig for Sony/MS om du gjør det selv eller ikke. Er vel mer det at man ikke skal jukse seg opp leaderboards osv. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Han kjøpte Halo 3 på release dato, så var nok ikke piratkopiert spill. Brukte 2 kontrollere til å la 2 stk bare stå på brettet uten bevegelse mens han selv løpte rundt og drepte dem for å få høgere skill. Så vart han bannet for det. Det han sa til meg. Får vel sette i gang med trophy-whoring når eg får ny kontroll da. Takker for hjelpen. Da tror jeg ikke problemet er at han brukte flere kontrollere. Det der er jo avtalt spill, eller hva man skal kalle det. Ulovlig boosting er det hvertfall. Det spiller jo ingen rolle om han gjør det selv, eller for et par venner på sine egne 360er til å logge på og bare stå der så han kan drepe dem. Det er jo heller ikke lov. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vel, da skal du ha lykke til. Spilte spillet ganske lenge, og kom ikke lenger enn 70 %, altså, jeg manglet Zone Zeus og fulføre alle race på gull Elite. Hvis du klarer 100% though, får du min fulle respekt! Skal prøve å få din fulle respekt Men sier du at du greide Beat Zico? Den virket utrolig vanskelig spør du meg. Hvordan klarte du det? Alle race gull på Elite har jeg jo klart. Tviler på at jeg noengang får platinum... KZ2 demo om en uke, tviler på at jeg er ferdig med så veldig mye mer da. Nå går jeg for Arcade Perfect og AG Assasain, så får se om jeg gidder å satse på Bling Brigade, trenger vel hjelp da i så fall(Hater de troféene, mangler bare Party Person på LBP). Da mangler jeg Airbraker, Beat Zico og Zone Zeus, vet ikke om jeg greier noen av dem. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hm, vel, Beat Zico klarte jeg ganske lett med en god strategy. Fant den på youtube og med litt trening går det bra. Link: Eneste som er vanskelig er å få barrel roll på nest siste roll. GL. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Grattis Pentum. Har selv de to siste banene igjen. Helvetes vanskelig. Driver å tar de 4 FLAKene i nest siste. Noen tips? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Egentlig ikke, jeg slet ikke noe særlg der. Med en gang du kommer til stedet, gå til høyre og hjem deg bak en slags mur greie der og skyt de fleste. Poenget er å drepe alle du ser på en måte, også move litt og litt fraomover, kanskje løpe til noe cover forann deg du ser fort, så vente der litt. Stay low. Du kan sikkert sjekke youtube hvis du absolutt ikke klarer det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Takk for tips. Klarte det i stad. Nå kan neste cod komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå