Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har du fått det til? Jeg kan bli med på den nå, om du trenger en. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Liggende nei? Aldri hatt ett engang. Og akkurat det trofet må vel være det enkleste i spillet. Må jo bare få en challange(navn?) som sier at alle spillerene skal samles på stadioen. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fikk akkurat platinum på prince of persia, og det må være det letteste noen gang (hvertfall av de jeg har prøvd). Første trophy kom 22/1 kl 21:29 og platinum kom i kveld (25) kl 22:23. Da var spillet runda to ganger for å få alle sammen. Moro Finish Him -- You completed 10 melee counters in 4 minutes. 2) slå ihjel 10mennesker uten våpen på under 4 minutter. Det er "feil". Man må ha 10 counters (motangrep, eller noe sånt...) Du dukker unna et slag og slår tilbake, trenger ikke å drepe noen. Masse filmer av det på youtube Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 kødder du KIng? hvor i svartaste klarer du å hente motivasjonen fra ? 2gjennomspillinger på POP etter hverandre :S Holder på med første gjennomspilling og sliter virkelig med å motivere meg.. spillet er så vanvittig enkelt OG kjedelig på samme tid 3plasser og 1boss igjen så er jeg ferdig though.. men da blir det et lite års pause før jeg hiver meg på neste gjennomspilling og platinum Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hehe, Muttern er i Spania, så da er jeg alene hjemme. alene hjemme=troféhoring Er riktignok (veldig) ferdig med spillet nå, men skal nok plukke det fram igjen når DLC kopmmer. Synes spillet var morro, jeg Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Enig med Fenixen angående PoP. Sliter litt med å få platinum jeg og da jeg ikke har tid til å spille å mye, og hver gang jeg er ferdig med et spill(altså spilt igjennom), er det kommet et nytt jeg bare "må ha". Blir lite platinum av slikt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er med på et møte i Wilcats stadium!! Trenger virkelig den trofeen selv.. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som vet om vi må kjøpe Pure Time Trials pakken til mirrors edge? 1 bane er gratis, mens man må kjøpe en pakke for å få resten. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 I går fikk jeg 1 Bronse, 1 Sølv og 2 Gull trophies på et minutt Ved å runne Campaign på Wipeout HD fikk jeg alle disse og gikk fra 36% av trophies på spillet til 56%! Wipeout må være blant de vanskeligste spillene jeg har spilt, har slitt i over to uker med å få gull på alle ting på Elite på Campaign. Nå mangler jeg ikke så mange tropies før Platinum, men disse er mye vanskeligere enn de jeg allerede har. 75 zones som gir Zone Zeus virker ufattelig vanskelig, har bare kommet til Zone 45 selv. Satser likevel på å bli ferdig før KZ2 kommer. Har hvertfall over 50% i alle spillene jeg har mulighet til å få trophies på. 100% på Uncharted, 86% på LittleBigPlanet(Mangler bare "Party Person" som jeg gjør på tirsdag) 57% på GTAIV(Alle bortsett fra duene på SP) og nå tilslutt 56% på Wipeout. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du fått det til? Jeg kan bli med på den nå, om du trenger en. Jeg er med på et møte i Wilcats stadium!! Trenger virkelig den trofeen selv.. Kanskje vi skal finne en dag/tidspunkt å gjøre det på. Trur det ska finnes en egen tråd for dette Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Lag en ny thread da vel.. ..jeg trenge rforresten å gjøre noen flere timed challenges - noen som er med? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 I går fikk jeg 1 Bronse, 1 Sølv og 2 Gull trophies på et minutt Ved å runne Campaign på Wipeout HD fikk jeg alle disse og gikk fra 36% av trophies på spillet til 56%! Wipeout må være blant de vanskeligste spillene jeg har spilt, har slitt i over to uker med å få gull på alle ting på Elite på Campaign. Nå mangler jeg ikke så mange tropies før Platinum, men disse er mye vanskeligere enn de jeg allerede har. 75 zones som gir Zone Zeus virker ufattelig vanskelig, har bare kommet til Zone 45 selv. Satser likevel på å bli ferdig før KZ2 kommer.Vel, da skal du ha lykke til. Spilte spillet ganske lenge, og kom ikke lenger enn 70 %, altså, jeg manglet Zone Zeus og fulføre alle race på gull Elite. Hvis du klarer 100% though, får du min fulle respekt! Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Prøvd å få 8 player wildcats trophyn i 4 tima no.. Det er den verste i burnout imo. Alle har vel et webkamera liggande Ja, har prøvd med 3 forskjelige nå tror jeg. Men ingen av dem virker. Wildcats Trophyen er da ikke så ille. Har vært med på å ta den flere ganger, kan dog være flaks. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Aldri skjønt hva som er så stas med disse trofe greiene. Dere sitter å sløser livet deres på å gjøre meningsløse oppgaver i et spill .. for å så få opp en tekst der det står "Du har 50 headshot"(or whatsoever) .. er det slik dere opplever lykke i livet? Sløse timer på spill for å få opp en tekst som gratulerer deg? Morro .. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Aldri skjønt hva som er så stas med disse trofe greiene. Dere sitter å sløser livet deres på å gjøre meningsløse oppgaver i et spill .. for å så få opp en tekst der det står "Du har 50 headshot"(or whatsoever) .. er det slik dere opplever lykke i livet? Sløse timer på spill for å få opp en tekst som gratulerer deg? Morro .. Nei, hva er egentlig vitsen med å spille data/konsollspill i det hele tatt? Skjønner ikke at noen gidder å bruke tiden sin på sånt. Mer alvorlig: Det er jo en måte å få tilfredsstilt seg selv på, en slags selvtillit-boost. Noen får det av å score et mål i fotball, noen får det av å komme i guiness rekordbok for å ha lagd verdens største tyggis, og noen får det av å få et trofé i et spill som sier at du har klart noe vanskelig. Endret 26. januar 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Aldri skjønt hva som er så stas med disse trofe greiene. Dere sitter å sløser livet deres på å gjøre meningsløse oppgaver i et spill .. for å så få opp en tekst der det står "Du har 50 headshot"(or whatsoever) .. er det slik dere opplever lykke i livet? Sløse timer på spill for å få opp en tekst som gratulerer deg? Morro .. Nei, hva er egentlig vitsen med å spille data/konsollspill i det hele tatt? Skjønner ikke at noen gidder å bruke tiden sin på sånt. Vell det er jo to forskjellige ting. Spiller man et spill får man som oftes belønninger med nye evner, utstyr, baner osv. Jakter man på trofer får man en fattig tekst belønning noe jeg ikke skjønner at noen kan se noe lykke i. Endret 26. januar 2009 av MrLG Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er jo for sammenligning og sånt, gir deg noe å sikte etter, som i sport. Hvis Phelps bare hadde fått nye svømmeføtter og glattere drakt, i stedet for OL-gull (platimun trofé ), er det ikke sikkert han hadde prøvd like hardt. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) man må jo ikke nødvendigvis skrape sammen alt som er av trophies da MrLG.. Om jeg kan velge å spille gjennom et spill med eller uten trophies; hvorfor skulle jeg da velge uten? Trophies er den lille ekstra motivasjonen noen trenger for å gidde å utføre vanskelige handlinger i spill.. kanskje den siste motivasjonen de trenger for å spille gjennom et spill på "Impossible" eller whatever.. Da har de hvertfall NOE, om en lite som bevis på at de faktisk har klart spillet på den hardeste vanslighetsgraden feks.. Hvorfor gidder du i det hele tatt å spille gjennom et spill? Eller enda bedre; du har sikkert spillt gjennom noen spill to ganger.. hvorfor i heiteste gadd du det uten å få som mye som et lite "bildetrophy" for det engang? du får jo bare en kjedelig rulletekst, uten så mye som en gratulasjon en gang.. hva sitter du egentlig igjen med? Hvorfor se en film? sløse timer på å stirre på en film for så å ikke få noe igjen for det.. Det var en haug med jævli dumme spørsmål, men noen av de er kanskje i samme gate som ditt =) det handler ikke om å finne lykke i livet, bare å få det lille ekstra.. eller.. for pentumsmart, pesico og gjengen handler det om lykken i livet, men at folk får forskjellig glede ut av trophiene må vi bare akseptere Endret 26. januar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja, hvorfor samler folk i det heletatt på frimerker og sommerfugler? Hva faen er greia med medalje i OL? De vant jo, trenger vel ikke noe bevis på det? Står i historiebøkene. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som vet hvor lett det er å få platinum på skate 2? Nettop fått det i hus:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå