Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dead Space:

 

Maxed Out - Upgrade all weapons and equipment

This is impossible on a single playthrough. Try to save as much money as possible on your first playthrough to spend on Power Nodes later. Also, make sure to grab all of them off the walls. After you complete the game, save and reload to continue with your items.

 

noen av dere som har gjort denne, og kan forklare hvordan dere gjorde den..

 

Jeg bruker den Svarte scorpion/ps3 armoren, kan man likevel få all equipment upgraded? ser ikke at jeg kan skifte tilbake til den gamle armoren noen plass.

 

en ting til: Når man starter på nytt med utstyret osv en har spart opp.. kan en gjøre dette på ny vansklighetsgrad? eller må man spille enda en gang på SAMME vansklighetsgrad?

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
@Fenixen.

 

Fikk selv trofet med ett nedlasta våpen. Skal ikke skape noen problemer at du har den drakten, alle draktene og våpen har samme oppgraderingsmulighet.

 

Du kan bare gjøre det på samme vansklighetsgrad, vel iallefall ikke på en vanskligere. Usikker om du kan gå andre vei.

 

takk takk.. kjipt at du tvinges til å gjøre det på samme vansklighetsgrad.. hvem har nå vel lyst å spille gjennom et spill 2 ganger med samme difficulty når en vet at eg kan velge vanskligere :(

Lenke til kommentar

enig med Pesico.. hele trophyen er dårlig.. hører ikke hjemme noen plass at en først må spille feks 1,5 gang på hard for å klare den trophyen. for deretter å starte på siste vansklighetsgrad :(

men men.. nok av andre spill jeg skal kose meg med før jeg spiller gjennom dead space en gang til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...