Gitarhm Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Prøvde å kjøpe Rayman 1 fra PsStore med kortet til muttern, men det funka ikke Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 fail!! prøv å legge inn penger til PSN-wallet'en din fra nett på pcen.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg får av en eller annen grunn aldri spilt spillene til 100% på trophy-fronten har 0 platinum, faktisk 0 gull også.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg får av en eller annen grunn aldri spilt spillene til 100% på trophy-fronten har 0 platinum, faktisk 0 gull også.. har også 0 platinum.. men gull får du jo cirka alltid når du gjennomfører et spill, så det var jo litt slakkt vi gjennomfører spillene vi kjøper, gjør vi ikke? Endret 20. januar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
dannad Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg får av en eller annen grunn aldri spilt spillene til 100% på trophy-fronten har 0 platinum, faktisk 0 gull også.. Hvilke spill har du som du ikke får platina på? Jeg har 2 spill som jeg mest sannsynlig aldri blir å få platina på; GTA IV og Battlefield. De krever bare alt for mye. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har en del spill, har bare ikke spilt de nok til å få gull/platina f.eks. uncharted har jeg kun rundet på easy osv.. skal greie platina på Uncharted, Burnout og Mirror's Edge med tiden hvertfall, holder på med burnout nå Lenke til kommentar
dannad Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som har platina på Resistance 2? Hvor lang tid tar det å få 10.000 kills online for en casual gamer? Vurderer å kjøpe spillet, det ser bare helt rått ut! =D Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det kan ta maks 3 dagers spilletid. Jeg har ca 2 dager og 8500 kills. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Vanskelig å ta singel player på superhuman i R2? Funker det å endre vanskelighetsgrad til superhuman rett før man skal drepe Daedulus? Og Snipe Hunt? Hvordan tar man den? Står "Kill 30 spinners", og jeg trodde spinners var de "zombiene". Men jeg har da drept greit mange fler enn 30 av de, og fortsatt ikke fått den. Endret 21. januar 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 spinners er de små dyrene som ikke er farlige.. springer rundt på bakken overalt hvor det finnes "zombier". Jeg started spillet på hard, er ikke mye dreven i fps på konsoll.. gikk forholdsvis knirkefritt til meg å være, vel 90 deaths.. Har nå begynt på superhuman, og det går mye mye bedre ettersom skillsa mine har økt mye og jeg kjenner brettene.. så nei superhuman er ikke spes vanskelig. Nei du kan ikke endre vansklighetsgrad før deadlus.. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det man derimot kan er å spille kun det siste kapitlet ved å bruke chapter select. Da får man OMGWTFBBQ:P Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Man får hvafornoe? i spoiler, eventuelt..? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Man får hvafornoe? i spoiler, eventuelt..? Troféet heter OMGWTFBBQ For å klare R2 på Superhuman(den vanskeligste) Endret 21. januar 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Oh My God What The F**K ?BBQ? (vet ikke hva det betyr) Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Oh My God What The F**K ?BBQ? (vet ikke hva det betyr) Barbeque. Kuleste navn på et trofe noensinne. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) BBQ=Barbecue (grill(party)) EDIT: Nettopp, ja Er visst ikke mulig å slette egne innlegg her, gitt... Endret 21. januar 2009 av King_of_Universe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Heter troféet det? :!: "Oh My God What The Fuck Barbecue"? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Heter troféet det? :!: "Oh My God What The Fuck Barbecue"? Nei..Ikke Oh My God What The Fuck Barbecue, men Oh My God What The Fuck Barbeque Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det man derimot kan er å spille kun det siste kapitlet ved å bruke chapter select. Da får man OMGWTFBBQ:P testet? synest å huske å ha lest på ps3trophies-forumet at dette ikke var mulig? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og man må spille igjennom hele R2 på Hard for å åpne Superhuman? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå