Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får av en eller annen grunn aldri spilt spillene til 100% på trophy-fronten :p har 0 platinum, faktisk 0 gull også..

 

har også 0 platinum.. men gull får du jo cirka alltid når du gjennomfører et spill, så det var jo litt slakkt ;) vi gjennomfører spillene vi kjøper, gjør vi ikke? :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Jeg får av en eller annen grunn aldri spilt spillene til 100% på trophy-fronten :p har 0 platinum, faktisk 0 gull også..

 

Hvilke spill har du som du ikke får platina på?

Jeg har 2 spill som jeg mest sannsynlig aldri blir å få platina på; GTA IV og Battlefield. De krever bare alt for mye.

Lenke til kommentar

Vanskelig å ta singel player på superhuman i R2?

 

Funker det å endre vanskelighetsgrad til superhuman rett før man skal drepe Daedulus?

 

 

Og Snipe Hunt?

Hvordan tar man den? Står "Kill 30 spinners", og jeg trodde spinners var de "zombiene". Men jeg har da drept greit mange fler enn 30 av de, og fortsatt ikke fått den.

Endret av lockdog
Lenke til kommentar

spinners er de små dyrene som ikke er farlige.. springer rundt på bakken overalt hvor det finnes "zombier".

 

Jeg started spillet på hard, er ikke mye dreven i fps på konsoll.. gikk forholdsvis knirkefritt til meg å være, vel 90 deaths.. Har nå begynt på superhuman, og det går mye mye bedre ettersom skillsa mine har økt mye og jeg kjenner brettene.. så nei superhuman er ikke spes vanskelig.

 

Nei du kan ikke endre vansklighetsgrad før deadlus..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...