Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Det skulle egentlig bare mangle at spillutviklerne legger til støtte for troféer i spillene sine, mener nå jeg. Det tar ikke lang tid, det er enkelt og det gir spillerne motivasjon til å spille spille flere ganger - selv om spillet er kjedelig. :)

 

Edit: Skrivefeil

 

Hvordan vet du at det er enkelt? Enkelte spill tar det 2 år å lage så forstår gått at enkelte velger å ikke legge til trophies. Vis det var enkelt ville de definitivt gjort det for de tjener mer penger med trophies enn uten.

 

De som lager Uncharted sa at det tok en måned å legge inn trophies på Uncharted (hele prosessen med planlegging) og for dem var det enkelt da de hadde in-game lignende trophies. Så er litt avhengig av hvordan spillet er bygd opp om det er enkelt eller ikke.

 

Enkelt var kanskje litt overdrevet. Men det er bedre med dårlige troféer enn ingen troféer i det hele tatt ;)

 

 

Ikke minst, trophies får mange til å kjøpe et spill, fremfor et uten. Så med støtte for trophy f.eks gjennom patch, kan få mange til å kjøpe et spill de kanskje ikke ville drømt om å kjøpe! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var Uncharted gjennomført på Crushing. Utrolig enkelt. Tok meg 6 timer og 23 min på Crushing. (Brukte 7 timer og 12 min på Hard). Nå mangler jeg bare å finne alle "treasures", for å få platinum. Men jeg hater collecting trophys/achievements.. Kjipeste achievements jeg noensinne har tatt, var å finne alle flaggene i Assassins Creed (Aghh.. Aldri mer) og finne alle "audio diaries" i Bioshock.

Lenke til kommentar
Da var Uncharted gjennomført på Crushing. Utrolig enkelt. Tok meg 6 timer og 23 min på Crushing. (Brukte 7 timer og 12 min på Hard). Nå mangler jeg bare å finne alle "treasures", for å få platinum. Men jeg hater collecting trophys/achievements.. Kjipeste achievements jeg noensinne har tatt, var å finne alle flaggene i Assassins Creed (Aghh.. Aldri mer) og finne alle "audio diaries" i Bioshock.

 

Visst du hater det, hvorfor gjør du det da?

Lenke til kommentar
Da var Uncharted gjennomført på Crushing. Utrolig enkelt. Tok meg 6 timer og 23 min på Crushing. (Brukte 7 timer og 12 min på Hard). Nå mangler jeg bare å finne alle "treasures", for å få platinum. Men jeg hater collecting trophys/achievements.. Kjipeste achievements jeg noensinne har tatt, var å finne alle flaggene i Assassins Creed (Aghh.. Aldri mer) og finne alle "audio diaries" i Bioshock.

 

Visst du hater det, hvorfor gjør du det da?

 

 

Fordi jeg er en achievement-junkie.. Liker at profilen min ser mest mulig komplett ut.

Lenke til kommentar
Er mirror edge vanskelig på HARD?

og er det vanskelig å få "Attain a Time Trial star rating of 50" ?

 

Skal vistnok kommet et gratis exclusivt time trial brett til ps3 som dlc denne uken. Et brett ekstra kan være med på å gjøre "Attain a Time Trial star rating of 50" lettere såvidt jeg forstår.

Lenke til kommentar
26 jan er vel release

 

Google og 20 sekunder senere vet jeg at det er 29. Hvertfall i USA

 

Viss jeg ikke har MGS pakken i LBP, kan jeg da få troféer av å gjøre brettene med noen som har dem?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...