Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Kan bekrefte at om du spiller på Hard, så fullfører du på alle foran også. Og tilsvarende med de andre vanskelighetsgradene :)

 

det kan hvertfall jeg bekrefte.. Selvsagt er det slik.. hvem gidder feks å spille gjennom et nytt spill på easy ? *grøss* ødelegger jo hele opplevelsen :) Tror det hadde blitt mye klaging om en ikke fikk Normal og easy trophy ved å spille på hard :)

 

Syns ikke det er så selvsagt egentlig. Ikke når det er et eget trofé for hver vanskelighetsgrad. Da er det jo i grunn bare teit, i og med at...når en spiller skal skaffe alle trofeene for å få platinum, så vil jo vedkommende da bare hoppe begynne rett på den høyeste vanskelighetsgraden, siden h*n må spille gjennom den UANSETT, og dermed får man da også alle de foran. Da kunne de jo bare latt være å ha trofeer på de første vanskelighetsgradene. Syns det blir litt dumt at man skal få 4 trofeer for å ha tatt ett.

Men det er kanskje bare meg...

 

Man må faktisk spille gjennom minst to ganger, for den vanskeligste vanskeliighetsgraden (Dødsvanskelig/Crushing) åpner seg først når du har rundet det på den forrige (Vanskelig/Hard). Selv har jeg rundet det 4 ganger, to på normal (før og etter trophies) én gang på Vanskelig og én på dødsvanskelig. Så jeg anser det som fortjente troféer. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns ikke det er så selvsagt egentlig. Ikke når det er et eget trofé for hver vanskelighetsgrad. Da er det jo i grunn bare teit, i og med at...når en spiller skal skaffe alle trofeene for å få platinum, så vil jo vedkommende da bare hoppe begynne rett på den høyeste vanskelighetsgraden, siden h*n må spille gjennom den UANSETT, og dermed får man da også alle de foran. Da kunne de jo bare latt være å ha trofeer på de første vanskelighetsgradene. Syns det blir litt dumt at man skal få 4 trofeer for å ha tatt ett.

Men det er kanskje bare meg...

 

 

Så du vil heller at en gamer som meg som alltid begynner et spill på hard uansett det gir mest morro etter min mening må starte på nytt på en lavere vansklighetsgrad etter å ha spillt gjennom hard?

 

Først spille gjennom hard.. og deretter ta normal og easy.. nei fy fader det hadde jeg aldri i verden orket, da er jeg glad for den løsningen de har valgt å bruke.

 

Motsatt vei er jo bare kjekt.. å gå fra Easy til hard for eksempel, men å starte på hard eller medium som nesten alle gjør og deretter spille gjennom easy for å få et trophy blir bare latterlig :)

 

evt kan jo trofeene fjernes helt for easy og normal, men det er jo litt kjipt om folk ikke skal få noe igjen for å spille på lett grad også da..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
alle ps3 spillene i 09 skal ha trofèer :)

 

eg bare venter på noe vi kan bruke de til..

 

Nope, alle spill som blir godkjent av Sony i 2009 skal ha trofeer. Vesentlig forskjell på det og ikke rart folk blir skuffet.

 

Hvilke spill er ikke godkjent av Sony? F.eks?

Lenke til kommentar

Det skulle egentlig bare mangle at spillutviklerne legger til støtte for troféer i spillene sine, mener nå jeg. Det tar ikke lang tid, det er enkelt og det gir spillerne motivasjon til å spille spille flere ganger - selv om spillet er kjedelig. :)

 

Edit: Skrivefeil

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Det skulle egentlig bare mangle at spillutviklerne legger til støtte for troféer i spillene sine, mener nå jeg. Det tar ikke lang tid, det er enkelt og det gir spillerne motivasjon til å spille spille flere ganger - selv om spillet er kjedelig. :)

 

Edit: Skrivefeil

 

Hvordan vet du at det er enkelt? Enkelte spill tar det 2 år å lage så forstår gått at enkelte velger å ikke legge til trophies. Vis det var enkelt ville de definitivt gjort det for de tjener mer penger med trophies enn uten.

 

De som lager Uncharted sa at det tok en måned å legge inn trophies på Uncharted (hele prosessen med planlegging) og for dem var det enkelt da de hadde in-game lignende trophies. Så er litt avhengig av hvordan spillet er bygd opp om det er enkelt eller ikke.

Lenke til kommentar
Det skulle egentlig bare mangle at spillutviklerne legger til støtte for troféer i spillene sine, mener nå jeg. Det tar ikke lang tid, det er enkelt og det gir spillerne motivasjon til å spille spille flere ganger - selv om spillet er kjedelig. :)

 

Edit: Skrivefeil

 

Hvordan vet du at det er enkelt? Enkelte spill tar det 2 år å lage så forstår gått at enkelte velger å ikke legge til trophies. Vis det var enkelt ville de definitivt gjort det for de tjener mer penger med trophies enn uten.

 

De som lager Uncharted sa at det tok en måned å legge inn trophies på Uncharted (hele prosessen med planlegging) og for dem var det enkelt da de hadde in-game lignende trophies. Så er litt avhengig av hvordan spillet er bygd opp om det er enkelt eller ikke.

 

Enkelt var kanskje litt overdrevet. Men det er bedre med dårlige troféer enn ingen troféer i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...