Pesico Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Da har det blitt noen flere trophies: Level 5 Trophies: 116 Platinum: 2 Gull: 12 Sølv: 25 Bronse: 77 Lenke til kommentar
lyon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kommer det TrofÊ til Ninja Gaiden Sigma? Bør da det.. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Æsj. SLITER med "drep 3 fiender med en eksplosjon" trophien på uncharted. Noen som har tips til hvordan jeg kan få den????? Endret 31. august 2008 av Trixhead Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 det finnes steder hvor man får bazoooooka, og der er det fairly easy Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Æsj. SLITER med "drep 3 fiender med en eksplosjon" trophien på uncharted. Noen som har tips til hvordan jeg kan få den????? Sjekk den videoen der. Meg som spiller og viser en flott plass til å ta den. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 var det stedet jeg og tok den på, og det stedet jeg tenkte på at man fikk bazooka med mange og og for å få expert dyno-might så tar du og dør med vilje og bare repeterer til du har fått den Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Når jeg går inn på trophys i menyen på ps3, får jeg bare obb buzz jeg :(selv om jeg er ferdig med uncharted, og fått noen "achievements" på Burnout paradise..... Endret 2. september 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mine Uncharted-trofeer forsvant også. Men så kom de plutselig tilbake igjen. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mine Uncharted-trofeer forsvant også. Men så kom de plutselig tilbake igjen. har aldri hatt jeg har et par på buzz men det er alt Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Da har Novastrike fått trophies. Spillet er foreløpig kun tilgjengelig på US Storen, men den er på vei til EU også. Selv har jeg kjøpt det på US storen. Trofeliste: http://www.ps3trophies.org/game/novastrike/trophies/ Patchen gjør det også mulig å spille egen musikk rett fra XMB menyen. Skal nå samle mer trophies mens jeg hører på Muse! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 da laster jeg og novastrike ned, førstemann til 100% i trophies! :O Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 da laster jeg og novastrike ned, førstemann til 100% i trophies! :O 100% trophies på det her skal jeg love deg blir vanskelig. Den hardeste vanskelighetsgraden er sinnsykt hard vistnok. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) joa, men noen er naturlig god i spill, andre... not so much... men helvette at den skulle patches på 263mb og da... blir jo lengre ventetid for meg dette her. pluss at RB blir levert på døren litt senere i dag og da vil jeg game det istedenfor å hore meg Endret 9. september 2008 av Slugge Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 spillet var ikke så hard, spillt mye slikt på arkademaskinen her heme, så har litt skills i slikt første map komplete uten å miste noen liv... skal nok klare vanskligste Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nå får også Battlefield: Bad Company også Trophies, med patchen som følger med de nye kartene... kilde http://www.ps3fanboy.com/2008/09/09/incomi...s-and-trophies/ Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nei!? Åååh! Jeg som tenkte å aldri kjøpe det pga. trophies og drite i å bli proff i det.. Så kommer det og! Det var jo bekreftet at det ikke skulle komme! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 spillet var ikke så hard, spillt mye slikt på arkademaskinen her heme, så har litt skills i slikt første map komplete uten å miste noen liv... skal nok klare vanskligste Patchen gjorde jo spillet enklere da. Var sinnsykt mange som har klagd på det:p Har kommet til siste level. Daua der så skal prøve igjen senere i kveld. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 YES! :D Når kommer patchen? eller har den kommet? x) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nå får også Battlefield: Bad Company også Trophies, med patchen som følger med de nye kartene...kilde http://www.ps3fanboy.com/2008/09/09/incomi...s-and-trophies/ Jihuuu! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 jeg kjører bare easy to jeg har alle trophies som går ann å ta på easy, så tar jeg vanskligste... letteste utvei tror jeg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå