Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

snip

 

Om det mangler spill på listen, så kan du og dere gjøre livet mitt enklere ved å legge til spillet som mangler og kilde.

 

TAKK!

 

Du har glemt GTA IV. Det har gått noen måneder siden det kom trofér til GTA IV!

 

(Til dere som lurer på om det fungerer med juks, og det gjør det ikke)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hard er akkurat som å spille på normal på et vanlig skytespill. Var dødslett for meg hvertfall. Superhuman er så å si det samme. Ikke vanskelig i det hele tatt for å være den vanskeligste graden. Tåler litt mindre, eneste. Du klarer superhuman.

 

takker.. spillte nett gjennom Chapter1 på hard.. døde 5-6 ganger og merket at jeg tålte mye mindre enn på Normal, menne skal nok komme meg gjennom ja :)

 

Fy fader så rått det er når en ser invasjonen, rett og slett EPISK! Fikk asossiasjoner til scener i God of War i bossfighten :)

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg ikke kjønner. Når jeg åpner en sånn trofé, er det ett trofé? Siden jeg så på tråden her og har de som har 80 troféer, har de gjort 80 sånne?

 

Får du ett "pling" og beskjed om at du har fått et trofé oppe i venstre hjørne - ja da har du fått ett trofé. Et trofé = 1 trofé. Nei, det er ikke så sykt vanskelig å få 80 troféer, jeg har selv litt over 130...

Lenke til kommentar

Håper det kommer en patch som gjør det mulig å bestemme slike ting uavhengig av systemspråk. Selv vil jeg gjerne ha XMB på norsk, men alt som har med spill å gjøre ønsker jeg å ha på engelsk. Det går jo fint på de spillene uten støtte for norsk, men ikke på f.eks Resistance 2.

Lenke til kommentar
Kan bekrefte at om du spiller på Hard, så fullfører du på alle foran også. Og tilsvarende med de andre vanskelighetsgradene :)

 

det kan hvertfall jeg bekrefte.. Selvsagt er det slik.. hvem gidder feks å spille gjennom et nytt spill på easy ? *grøss* ødelegger jo hele opplevelsen :) Tror det hadde blitt mye klaging om en ikke fikk Normal og easy trophy ved å spille på hard :)

Lenke til kommentar
Kan bekrefte at om du spiller på Hard, så fullfører du på alle foran også. Og tilsvarende med de andre vanskelighetsgradene :)

 

det kan hvertfall jeg bekrefte.. Selvsagt er det slik.. hvem gidder feks å spille gjennom et nytt spill på easy ? *grøss* ødelegger jo hele opplevelsen :) Tror det hadde blitt mye klaging om en ikke fikk Normal og easy trophy ved å spille på hard :)

 

Syns ikke det er så selvsagt egentlig. Ikke når det er et eget trofé for hver vanskelighetsgrad. Da er det jo i grunn bare teit, i og med at...når en spiller skal skaffe alle trofeene for å få platinum, så vil jo vedkommende da bare hoppe begynne rett på den høyeste vanskelighetsgraden, siden h*n må spille gjennom den UANSETT, og dermed får man da også alle de foran. Da kunne de jo bare latt være å ha trofeer på de første vanskelighetsgradene. Syns det blir litt dumt at man skal få 4 trofeer for å ha tatt ett.

Men det er kanskje bare meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...