Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Pentumsmart: Det går an og spille gjennom et spill 1 gang.. deretter spille gjennom 5-6 andre spill også kan du begynne på gang nummer 2 osv..

 

Jeg synest bare det er kjempebra at du må gjennomføre et spill 3 ganger før du får platinum, det er jo ikke meningen du skal gjøre det etter hverandre.. Det at en må gjennomføre spillet 3 ganger gir spillet større gjenspillingsverdig og det er jo bra?

 

Fatter ikke at du gidder å ta 3 gjennomspillinger på rappen.. uansett blir det bare teit at du klager på det ettersom du utsetter deg for det med vilje :)

Gleder meg kjempemye til å gjennomføre feks Uncharted for 3.gang, men det blir sikkert 4-6måneder før jeg gjør det :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Apropos uncharted og platinum-trofeet - har spilt igjennom på easy, og greid de fleste trofeene, men mangler selvsagt charted på normal, har og chrushing. Bør jeg gå rett på hard eller chrushing nå? Er sistnevnte skamvanskelig?

 

Gå rett på Hard, der kan du også bruke Weapon Select og sånn hvis du føler for det, men da blir spranget større til Crushing der du ikke kan bruke det. Og ja, sistnevnte er ganske så vanskelig, men det går.

Lenke til kommentar
Hvilke 6 platinum er det du har, pesico? o.O

 

Uncharted, Buzz, Ferrari Challenge, Burnout, Quantum of Solace og LittleBigPlanet.

 

Jobber med å få platinum på Mirrors Edge nå. Snart ferdig på hard og har time trials og speed runs igjen. Gruer meg til det.

Lenke til kommentar
Er QoS morro? Tar det lang tid å få platinaen? :p

 

Likte spillet veldig godt jeg. Man må runde det på 007 (hardeste), men den er relativt lett til å være høyeste vanskelighetsgrad og man kan starte på den med en gang. Det som tar tid er å få 100 000 credits på onlinedelen. Men ikke like lang tid som mange andre spill. Dessuten er golden gun mode (online) veldig artig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...