Gitarhm Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg har spillet. Har også et vanlig webcam til PC - det jeg lurte på var om dette cam'et kunne brukes på PS3, i spillet? PC webcam funker ikke tror jeg, mitt funka ivhertfall ikke. -jeg måtte låne Ps2 eyetoykameraet til en kompis når jeg fikk trofeet. Det er en ting til, hvis du samenligner burnouttrofeene dine med en annen, så er det noen nye "party" trofeer, hva er det? Endret 28. desember 2008 av Arhm Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Trenger vel ikke noen patch til echochrome, vel? Ref: http://www.psforum.no/2008/12/11/echochrom...g-gir-trophies/ Eller er det bare US folk som får trophies i spillet? I så fall har jeg mistet en av de gode grunnene til å kjøpe spillet Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er jo det jeg mente med og EchoChrome har vel ikke troféer (i EU). Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Merkelig at PSForum.no da poster det som nyhet uten å nevne noe om dette.. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er det samme som med det teite bowling spillet. Jeg kjøpte det da jeg fikk vite at det skulle komme troféer, men eu-regionene har ikke sett snurten av de enda... Hvordan greier SCEE å være så teite? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 haha, lol echochrome ble lansert 6mnd tidligere i us enn eu da, kanskje det kommer med tiden.. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ikke 6, 2 Noe som er teit nok i seg selv... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 jøss.. får håpe det kommer etter hvert da.. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) trodde littlebigplanet platinumet var lett å få, men nå som jeg har sett gjennom alle skjønner jeg at dette kommer til å ta tid! Finne alle price boblene og spille alle levlene uten og dø tar tid! hvertfall når man må være 4 stk for å få de!!! PS: hvor lang tid tar det egentlig og få 1.000.000 points overall? ble nettop ferdig med historie brettene... Endret 29. desember 2008 av andy24 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 fikk ferdiggjort alle X4 for to dager siden, 27 desember altså Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 trodde littlebigplanet platinumet var lett å få, men nå som jeg har sett gjennom alle skjønner jeg at dette kommer til å ta tid!Finne alle price boblene og spille alle levlene uten og dø tar tid! hvertfall når man må være 4 stk for å få de!!! PS: hvor lang tid tar det egentlig og få 1.000.000 points overall? ble nettop ferdig med historie brettene... 2 min hvis du spiller trofebrettet mitt, søk på viuldriftking. å husk å hjerte meg Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 bare jeg som får opp feil meling når jeg skal skjekke trofene mine? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 bare jeg som får opp feil meling når jeg skal skjekke trofene mine? Sliter med det samme selv. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 noen som vet når tilegspakka til gti club kommer så jeg kan få alle trofeene?? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 trodde littlebigplanet platinumet var lett å få, men nå som jeg har sett gjennom alle skjønner jeg at dette kommer til å ta tid!Finne alle price boblene og spille alle levlene uten og dø tar tid! hvertfall når man må være 4 stk for å få de!!! PS: hvor lang tid tar det egentlig og få 1.000.000 points overall? ble nettop ferdig med historie brettene... kommer til å slite med alle brett uten og dø og 100% av alle premieboblene, ja.. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) trodde littlebigplanet platinumet var lett å få, men nå som jeg har sett gjennom alle skjønner jeg at dette kommer til å ta tid!Finne alle price boblene og spille alle levlene uten og dø tar tid! hvertfall når man må være 4 stk for å få de!!! PS: hvor lang tid tar det egentlig og få 1.000.000 points overall? ble nettop ferdig med historie brettene... kommer til å slite med alle brett uten og dø og 100% av alle premieboblene, ja.. Jeg kan godt hjelpe deg, bare add meg Endret 29. desember 2008 av Arhm Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 å? 2player mener du? adder deg så fort jeg kan.. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 WTF. Jeg greide netop hard på uncharted, hvordan starter jeg på crushing? Glem det, fant ut Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som har klart å få trofene får å fullføre akt 3 & 4. å akt 5 på metal gear påkka til LBP? Får dem f### ikke jeg Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Feil i oversettelse. De må aces... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå