Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Haha, bummer hadde dere giddet å rangere disse spillene etter hva som er lettest å få platinum trofé på (hva som tar minst tid..) av disse spillene, folkens? LBP Uncharted Gta:IV Far Cry 2 Burnout Paradise Mirror's Edge EchoChrome Spørsmål 2: må man starte ny save på GTA IV for å få trofeene? Endret 28. desember 2008 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Spørsmål 2: må man starte ny save på GTA IV for å få trofeene? Ja Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen andre enn i så he problem med å synce trophys idag? får 80022d27 på 66% Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 hadde dere giddet å rangere disse spillene etter hva som er lettest å få platinum trofé på (hva som tar minst tid..) av disse spillene, folkens? LBP Uncharted Gta:IV Far Cry 2 Burnout Paradise Mirror's Edge EchoChrome Noen som kunne følt for å rangere disse spillene i kronologisk rekkefølge? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det vil da vitterlig komme helt an på personen som spiller. Uansett tror jeg ikke det er mange her som har fått platinum på alle de spillene der, og dermed kan uttale seg. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Godt poeng.. Noen som vet om Gamestop/EBGames har en standardpris på hva de gir for et PS3-spill? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Et spill som er lett å få platimun på er Dead Space. Tok meg under en uke. Fallout er heller ikke særlig vanskelig, bare du følger en guide, da noen oppdrag ødelegger for andre. LBP er vel lett det også, men har ikke fått det selv enda. Mangler bare 4 stk, og de er egentlig ikke så vanskelige. Burnout er lett, men tidkrevende. CoD er heller ikke veldig vanskelig, borstett fra noen på veterean og når man skal skyte ned fly. GTA er bare stygt (ikke spillet, troféene), da man må invetsre flere hundre timer. Far Cry har jeg ikke giddi å spille så mye da det er for kjedelig; så det kan jeg ikke uttale meg om. Mirror's Edge har jeg ikke, og EchoChrome har vel ikke troféer (i EU). Og hvis du er ute etter troféer kan du laste ned Linger in Shadows Gratis, 5 sølv og 11 bronse unnagjort på et kvarter Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 hvis du er proff på burnout, så tror jeg det er mulig å få platinum på under 12 timer (hvis du har USB kamera, pluss at du ikke trenger "bike" trofeene for å få platinum ) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva skal man med USB kamera i Burnout? Et spill som er lett å få platimun på er Dead Space. Tok meg under en uke. Fallout er heller ikke særlig vanskelig, bare du følger en guide, da noen oppdrag ødelegger for andre. LBP er vel lett det også, men har ikke fått det selv enda. Mangler bare 4 stk, og de er egentlig ikke så vanskelige. Burnout er lett, men tidkrevende. CoD er heller ikke veldig vanskelig, borstett fra noen på veterean og når man skal skyte ned fly. GTA er bare stygt (ikke spillet, troféene), da man må invetsre flere hundre timer. Far Cry har jeg ikke giddi å spille så mye da det er for kjedelig; så det kan jeg ikke uttale meg om. Mirror's Edge har jeg ikke, og EchoChrome har vel ikke troféer (i EU). Og hvis du er ute etter troféer kan du laste ned Linger in Shadows Gratis, 5 sølv og 11 bronse unnagjort på et kvarter EchoChrome har trofeer:) Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Har det det? Jeg sletta det for et par timer siden, jo Jaja, får laste det ned igjen og prøve litt da Man trenger kamera da et av troféene er å laste opp bilde av seg selv når man blir "taken down" av en annen online. Endret 28. desember 2008 av King_of_Universe Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Haha, smart Runda spillet eller? Vel verdt penga spør du meg Spør igjen: Hva skal man med usb kamera i burnout? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Burnout har jeg svart, og jeg kjøpte echoChrome 12 juli og har spilt det i 10 min... Sletta det i stad for å spare plass da jeg ikke gadd vente på patch lenger Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 aha Kan man ikke bruke et bilde av seg selv fra HDD'en altså? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nei, den laster opp reaksjonen din, liksom. Har fått bilde av både det ene og det andre der, jeg... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 HAHAHA, den er slem! hahahaha!! Kan man bruke et vanlig Logitech USB Webcam? I så fall er jeg reddet.. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal funke, kan du ikke bare prøve? Eller du har ikke kjøpt det enda, kanskje... Ligger på PSN, der jeg kjøpte det Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hæ? Du kjøpte webcam på psn? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Burnout PS Eye har jeg kjøpt i Manchester Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har spillet. Har også et vanlig webcam til PC - det jeg lurte på var om dette cam'et kunne brukes på PS3, i spillet? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Og det foreslo jeg å prøve Men jeg får ikke beskjed om å laste ned patch til echoChrome... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå