Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Haha, bummer :p

 

hadde dere giddet å rangere disse spillene etter hva som er lettest å få platinum trofé på (hva som tar minst tid..) av disse spillene, folkens?

 

LBP

Uncharted

Gta:IV

Far Cry 2

Burnout Paradise

Mirror's Edge

EchoChrome

 

Spørsmål 2: må man starte ny save på GTA IV for å få trofeene?

Endret av Kurt Grusom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et spill som er lett å få platimun på er Dead Space. Tok meg under en uke. Fallout er heller ikke særlig vanskelig, bare du følger en guide, da noen oppdrag ødelegger for andre.

LBP er vel lett det også, men har ikke fått det selv enda. Mangler bare 4 stk, og de er egentlig ikke så vanskelige. Burnout er lett, men tidkrevende. CoD er heller ikke veldig vanskelig, borstett fra noen på veterean og når man skal skyte ned fly. GTA er bare stygt (ikke spillet, troféene), da man må invetsre flere hundre timer. Far Cry har jeg ikke giddi å spille så mye da det er for kjedelig; så det kan jeg ikke uttale meg om.

Mirror's Edge har jeg ikke, og EchoChrome har vel ikke troféer (i EU).

 

Og hvis du er ute etter troféer kan du laste ned Linger in Shadows :p Gratis, 5 sølv og 11 bronse unnagjort på et kvarter :D

Lenke til kommentar

Hva skal man med USB kamera i Burnout?

 

Et spill som er lett å få platimun på er Dead Space. Tok meg under en uke. Fallout er heller ikke særlig vanskelig, bare du følger en guide, da noen oppdrag ødelegger for andre.

LBP er vel lett det også, men har ikke fått det selv enda. Mangler bare 4 stk, og de er egentlig ikke så vanskelige. Burnout er lett, men tidkrevende. CoD er heller ikke veldig vanskelig, borstett fra noen på veterean og når man skal skyte ned fly. GTA er bare stygt (ikke spillet, troféene), da man må invetsre flere hundre timer. Far Cry har jeg ikke giddi å spille så mye da det er for kjedelig; så det kan jeg ikke uttale meg om.

Mirror's Edge har jeg ikke, og EchoChrome har vel ikke troféer (i EU).

 

Og hvis du er ute etter troféer kan du laste ned Linger in Shadows :p Gratis, 5 sølv og 11 bronse unnagjort på et kvarter :D

EchoChrome har trofeer:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...