Kurt Grusom Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Men lette å holde seg unna... å? how? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvilket trofeer er det man trenger for å få platiunum i LBP? Går helt i surr når det er alle de nye metal gear trofeene på trofelistene også, vet ikke hvilke som er de "hoved trofeene" Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 For å få platinum må du ha alle de opprinnelige trofeene, altså alle som ikke har noe med MGS å gjøre. Hovedtrofeene er de som er øverst på lista. Altså DISSE Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er ikke trofeer til Haze? Snappet det opp fordi det var så billig, ikke at jeg har noen forhåpninger akkurat etter å ha lest et par anmeldelser Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ingen trofeer i Haze. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ser at Haze er på tilbud hos Elkjøp: kr 99,- Er spillet verdt pengene? I tillegg har butikken Guitar Hero til 399,- inkludert gitar, blir nok garantert kjøp av det Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dannad: Dette er en tråd om trophies, ikke billige spill. folkens! "Booty Master Silver Trophy Collect all the prize bubbles on the story level" Betyr dette at man må få tak i alle de små grønne, vanlige boblene i hvert eneste level?! (lbp altså..) Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Betyr dette at man må få tak i alle de små grønne, vanlige boblene i hvert eneste level?! (lbp altså..) Nei, kun de som inneholder nye ting. Trenger ikke å ta poengboblene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Kan gi deg en tilbakemelding dannad, kjøpte det i dag. Har fortsatt ikke rota meg til Platinum trophy. Skuffet over meg selv Endret 27. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som trenger litt hjelp med et par trofeer på LBP? Jeg har laget en bane der du får endel trofeer hvis du ikke har de fra før. Du får "20x-mutiplikator", "rekord", "helsprø høyde!" og "sinnsyk fart" Det er to sølv trofeer og 2 bronze trofeer. Hadde vært fint om dere tok banen selv om dere har trofeene så dere kunne ha hjertet banen, for jeg trenger den trofeen Jeg hjerter tilbake til de som hjerter meg. Banen heter LittleBigTrofe. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Å fyttirakkern, der var "Own the zone"-trofeet på Wipeout i boks. Aner virkelig ikke hvor mange forsøk jeg har hatt, har jobbet konsekvent med dette trofeet i flere dager nå. Egentlig helt merkelig at dette trofeet bare er bronse. Det burde minst vært sølv, med tanke på vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 HATER kapittel 17-20 på uncharted med alle demonene.... Sitter og spiller kapitel 19 på hard nå Kom nettopp til kapittel 17. Skal spare resten til inatt Er det bare 20 kapittel? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 21 og 22 er korte som fy da Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Klarte nettopp å drepe 50 stk uten å dø på Uncharted =) Så neste mål var å drepe ti med granat hengende fra en kant. Prøvde meg på bane 4, der ved fossen, hang der og kastet granat opp på bilen med eksplosiver på lasteplanet. Da den sprang og mannen døde, tok jeg selvmord ved å slippe meg ned i fossen. Gjorde dette tolv ganger, men fikk ikke Trophien. Må man klare de uten å dø rett etterpå? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal gå fint å dø i mellomtiden. Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg begynte på uncharted uten trophies Så må runde det engang til etter jeg blir ferdig inatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå