IcedInsanity Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og... DER var Uncharted endelig runda på Crushing/Dødsvanskelig (som virkelig er helv***s vanskelig) Hard er mye vanskeligere Crushing tok rett under 6 timer (1 dag), mens hard tok 12,5 time (fordelt på 3 måneder) Bullshit Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og... DER var Uncharted endelig runda på Crushing/Dødsvanskelig (som virkelig er helv***s vanskelig) Hard er mye vanskeligere Crushing tok rett under 6 timer (1 dag), mens hard tok 12,5 time (fordelt på 3 måneder) Bare du som er litt.. spesiell, vet du Tok faktisk Platinum i Uncharted nøyaktig 365 dager etter at jeg fikk det! Noen som kan gjette datoen? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg brukte også kortere tid på crushing enn hard, men det er ikke fordi crushing er enklere. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og... DER var Uncharted endelig runda på Crushing/Dødsvanskelig (som virkelig er helv***s vanskelig) Hard er mye vanskeligere Crushing tok rett under 6 timer (1 dag), mens hard tok 12,5 time (fordelt på 3 måneder) Bare du som er litt.. spesiell, vet du Tok faktisk Platinum i Uncharted nøyaktig 365 dager etter at jeg fikk det! Noen som kan gjette datoen? Det var skuddår i år da Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det var jo selvfølgelig ikke lettere, men det føltes sånn. Kapitell 20 f.eks. døde jeg minst 50 ganger på hard (med saktefilm reward...), mens på crushing døde jeg bare en gang utenfor kirken... Føltes ikke like umennskelig vanskelig i gjennomførelsen i forhold, syntes jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis man er ny på uncharted, altså starter fra starten og har sletta den gamke saven, bør man starte på hard eller medium, så ta den man ikke ha tatt av de to, så easy før crushing, for da har man flere "belønninger" før crushin som F.Eks "et skudd dreper" og noen flere jeg ikke husker:p Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Kan ikke bruke rewards på crushing, da Bør vel heller ikke bruke det på hard, da steget opp blir større. Jeg syntes riktignok hard (med rewards) var vanskeligere enn crushing, men det var vel egentlig ikke det Endret 23. desember 2008 av King_of_Universe Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Man kan ikke bruke belønninger på crushing før etter man har fullført crushing. Eneste man kan bruke er fast motion eller hva det heter. Ikke prøvd det selv, men kan være kjekt på platform partier. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kan ikke bruke rewards på crushing, da Bør vel heller ikke bruke det på hard, da steget opp blir større. Jeg syntes riktignok hard (med rewards) var vanskeligere enn crushing, men det var vel egentlig ikke det åja... litt kjipt da:( Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og... DER var Uncharted endelig runda på Crushing/Dødsvanskelig (som virkelig er helv***s vanskelig) Hard er mye vanskeligere Crushing tok rett under 6 timer (1 dag), mens hard tok 12,5 time (fordelt på 3 måneder) Bare du som er litt.. spesiell, vet du Tok faktisk Platinum i Uncharted nøyaktig 365 dager etter at jeg fikk det! Noen som kan gjette datoen? Det var skuddår i år da Nettopp. For 365 dager siden var det 24. desember 2007. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og... DER var Uncharted endelig runda på Crushing/Dødsvanskelig (som virkelig er helv***s vanskelig) Hard er mye vanskeligere Crushing tok rett under 6 timer (1 dag), mens hard tok 12,5 time (fordelt på 3 måneder) Bare du som er litt.. spesiell, vet du Tok faktisk Platinum i Uncharted nøyaktig 365 dager etter at jeg fikk det! Noen som kan gjette datoen? Åja, Hehe Det var skuddår i år da Nettopp. For 365 dager siden var det 24. desember 2007. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Har selv igjen å finne 10 skatter og runde spillet på hard (holder på) og chrusing, så er jeg ferdig med uncharted! Eneste er at jeg bare har 54%, så regner med at å runde spillet på det & det, gir litt prosent! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du gikk lei vettu, King_of_Universe. Når man har spilt det for 4.gang, er det ikke like gøy å begynne på nytt vettu Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Har selv igjen å finne 10 skatter og runde spillet på hard (holder på) og chrusing, så er jeg ferdig med uncharted! Eneste er at jeg bare har 54%, så regner med at å runde spillet på det & det, gir litt prosent! Tror at 1 bronse, 1 sølv,2 gull og 1 platinum gir litt prosent Du kan sjekke Pesico's greier på youtube for å finne skatter Endret 24. desember 2008 av Arhm Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du har med andre ord igjen en platinum og 3 gullmedaljer (hard, crushing og alle skatter). Gullmedaljene og platinum teller mye mer enn de andre trofeene. Poengmessig: Bronsje: 15 Sølv: 30 Gull: 90 Platinum: 180 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Oppfordring til trådstarter: Førsteinnlegget bør oppdateres Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 HATER kapittel 17-20 på uncharted med alle demonene.... Sitter og spiller kapitel 19 på hard nå Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg blir skremt av dem hver gang jeg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Men lette å holde seg unna... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Litt skumelt hvis man er alene hjemme og det er midt på natta, og hvis du hører lyder utenfor samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå