IcedInsanity Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 ELLEEEEEEEER YOUTUUUUUUUUUBE Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Trenger litt hjelp med en av Uncharted trophies: Den ene hvor man skal drepe 3 fiender med en eksplosjon, tre ganger, hvor er det best egnet å gjæøre dette? Det er også en hvor man skal drepe x antall fiender med granat , mens man henger. Hvor er det best å gjøre dette? Håper på svar Drepe 3 fiender med eksplosjon, kapittel fire, det er et sted ved de piggfellene så får du en M79, bruk den, dø med vilje, bruk igjen.... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det jeg mente Takk alle sammen. Da prøver jeg det, så får jeg se hvordan det går! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som trenger hjelp med trophies på LBP? Ikke sånne hjerte greier, men premiebobler og sånt. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som trenger hjelp med trophies på LBP? Ikke sånne hjerte greier, men premiebobler og sånt. faktisk! får ikkje tak på premieboblene der du må ha med 3 andre (4x) og har bare 3 kontroller . Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som trenger hjelp med trophies på LBP? Ikke sånne hjerte greier, men premiebobler og sånt. Jepp, faktisk. Er veldig mange baner jeg ikke har gjort 2x og 4x på enda. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Noen som trenger hjelp med trophies på LBP? Ikke sånne hjerte greier, men premiebobler og sånt. faktisk! får ikkje tak på premieboblene der du må ha med 3 andre (4x) og har bare 3 kontroller . Add meg da, du og Nevnarion Endret 22. desember 2008 av Arhm Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) For de som enda ikke har fått Uncharted platinum burde dere bruke denne guiden: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-...-fortune/guide/ Endret 23. desember 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 holder på å runde lbp nå, skal samle trophies etter det.. men i starten fikk jeg bare med meg de klistremerkene jeg kom til å 'trenge' på den banen jeg dro til, nå har jeg tusenvis med meg = håpløst å finne de(n) rette! Mulighet for å endre dette? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 De klistremerkene som kan brukes til bryter ligger ALLTID øverst. Så du trenger ikke lete etter dem. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Men er det er ganske irriteredne når man skal bygge bane og man må bla gjennom tusenvis av klistremerker for finner den man skal ha! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 For de som enda ikke har fått Uncharted platinum burde dere bruke denne guiden: Uncharted Guide Den linken din fungerte ikke. Jeg har videoguider for alle skattene, samt guider for de fleste trofeene. Sjekk link i signaturen min. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) *edit* feil tråd -_- Endret 23. desember 2008 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Her er linken: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-...-fortune/guide/ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og... DER var Uncharted endelig runda på Crushing/Dødsvanskelig (som virkelig er helv***s vanskelig) og jeg har nå 100 % og Platinum på spillet. Har nå to Platinum; Uncharted og LittleBIGPlanet! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og... DER var Uncharted endelig runda på Crushing/Dødsvanskelig (som virkelig er helv***s vanskelig) og jeg har nå 100 % og Platinum på spillet. Har nå to Platinum; Uncharted og LittleBIGPlanet! Hvorfor spiller du uncharted nå da? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og... DER var Uncharted endelig runda på Crushing/Dødsvanskelig (som virkelig er helv***s vanskelig) og jeg har nå 100 % og Platinum på spillet. Har nå to Platinum; Uncharted og LittleBIGPlanet! Hvorfor spiller du uncharted nå da? Broder'n som tuller. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og... DER var Uncharted endelig runda på Crushing/Dødsvanskelig (som virkelig er helv***s vanskelig) Hard er mye vanskeligere Crushing tok rett under 6 timer (1 dag), mens hard tok 12,5 time (fordelt på 3 måneder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå