Mokko Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hehe, kom nok en del ord som ikke skal nevnes her ut av meg også i dag.. Tenkte at jeg kanskje skulle prøve å hoppe opp på de plattformene når jeg har tatt de som står der oppe, hvor er stedet der man kan hoppe opp? EDIT: King_of_Universe: Tuller du? Spawner de hvis jeg skyter utenfor grotten også? Endret 20. desember 2008 av Mokko Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, gjorde det selv. Bare gå tilbake til den lastebilen før porten eller hva det er, en stund siden jeg spilte der... Du hører musikken skifter til "kamp-musikken" Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, gjorde det selv. Bare gå tilbake til den lastebilen før porten eller hva det er, en stund siden jeg spilte der... Du hører musikken skifter til "kamp-musikken" Ok, herlig, skal prøves! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Forresten: Hvordan er det med antall platinium på dere her? Isåfall i hvilket spill? Har seks platinum. Uncharted, Buzz (alt på under en uke, var sinnsykt lei etterpå), Ferrari Challenge, Burnout Paradise, LittleBigPlanet og Quantum of Solace. Hadde planer om platinum i Resistance 2, men onlinetrofeene krever altfor mye tid kombinert med at det ikke var like artig som eneren. Der tok jeg alle Skill Points samt spillte sinnsykt mye online. Gledet meg til det samme med Resistance 2, men fikk aldri den samme følelsen med det spillet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, gjorde det selv. Bare gå tilbake til den lastebilen før porten eller hva det er, en stund siden jeg spilte der... Du hører musikken skifter til "kamp-musikken" DET hendte nå aldri når eg spilte...og eg løp MYE frem og tilbake når eg begynte å bli lei av å bli drept i den "vanngrotten"... Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Var du ved lastebilen? Skjøt noen skudd? Det fungerte hvertfall for meg. 2 ganger, da jeg døde første gang... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gjorde alt det ja..men kan nå sjekke igjen eg...holder på på crushing for andre gang nå så... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 har spillt buzz online over 50 ganger, men fortsatt ikke fått sofasurer gull Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 har spillt buzz online over 50 ganger, men fortsatt ikke fått sofasurer gull Tror jeg fikk den etter 53-54 ganger. Enten så er det heng på servern, eller så teller ikke kamper som blir avslutta med at spillere forsvinner i forhold til trofeet. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jobber med Platinum i LBP. Jeg mangla litt på tre baner før ps3-en gik i stykker. Så nå har jeg begynt på nytt Fint om folk kunne hjerte meg. PSN: Heronemis Jeg har foresten Platinum på CoD 5 og Uncharted. Det var et mareritt å spille alle banene på Veteran på CoD! Endret 21. desember 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer med COD5 platinium. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Herlig, trikset ditt funka, King of Universe! Først skjøt jeg litt rett utenfor vanngrotten, det funket ikke. Måtte helt tilbake til bilen for at det skulle gå... Brukte likevel noen forsøk, men det funket hver gang. Tusen takk! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nå mangler jeg bare et trofe i R2, 10.000 kills. Faen, det tar lang tid. Har spilt i noen uker nå og har litt under 3k tror jeg. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nå mangler jeg bare et trofe i R2, 10.000 kills. Faen, det tar lang tid. Har spilt i noen uker nå og har litt under 3k tror jeg. Tar en stund ja. Tror jeg har 11 000 kills i Resistance: FOM og det tok lang tid. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nå mangler jeg bare et trofe i R2, 10.000 kills. Faen, det tar lang tid. Har spilt i noen uker nå og har litt under 3k tror jeg. Tar en stund ja. Tror jeg har 11 000 kills i Resistance: FOM og det tok lang tid. Vet. Jeg har ca. 16 000 kills på R:FOM og spilte det i rundt 6 måndter før COD4 kom (cod4 kills: 55 000 xD )Men jeg spilte ikke like aktivt da som nå. Så tar nok en måndte til eller noe. Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Siden vi snakker om trophies... Vet nokon om Guitar Hero World Tour vil få trophies? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Herlig, trikset ditt funka, King of Universe! Først skjøt jeg litt rett utenfor vanngrotten, det funket ikke. Måtte helt tilbake til bilen for at det skulle gå... Brukte likevel noen forsøk, men det funket hver gang. Tusen takk! Wussies Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 je trenger hjelp med LBP trofeer. Hadde vært fint om folk kunne hjerte meg og mine baner. PSN: Heronemis Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Trenger litt hjelp med en av Uncharted trophies: Den ene hvor man skal drepe 3 fiender med en eksplosjon, tre ganger, hvor er det best egnet å gjæøre dette? Det er også en hvor man skal drepe x antall fiender med granat , mens man henger. Hvor er det best å gjøre dette? Håper på svar Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Trenger litt hjelp med en av Uncharted trophies: Den ene hvor man skal drepe 3 fiender med en eksplosjon, tre ganger, hvor er det best egnet å gjæøre dette? Det er også en hvor man skal drepe x antall fiender med granat , mens man henger. Hvor er det best å gjøre dette? Håper på svar Kapittel 4, ved den ødelagte broa der du hopper fra "søyle" til "søyle" og det parkerer en bil litt oppi der. Bilen inneholder 1 stk fiende og 1 stk kruttønne. Skyt tønna, bilen sprenger, fyren dauver. Hopp i havet (dø ) og gjenta det til du får trophy. Endret 22. desember 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå