Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Hehe, kom nok en del ord som ikke skal nevnes her ut av meg også i dag.. :thumbup: Tenkte at jeg kanskje skulle prøve å hoppe opp på de plattformene når jeg har tatt de som står der oppe, hvor er stedet der man kan hoppe opp? :)

 

EDIT: King_of_Universe: Tuller du? :ermm: Spawner de hvis jeg skyter utenfor grotten også? :dribble:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten: Hvordan er det med antall platinium på dere her?

Isåfall i hvilket spill? :)

 

Har seks platinum. Uncharted, Buzz (alt på under en uke, var sinnsykt lei etterpå), Ferrari Challenge, Burnout Paradise, LittleBigPlanet og Quantum of Solace.

 

Hadde planer om platinum i Resistance 2, men onlinetrofeene krever altfor mye tid kombinert med at det ikke var like artig som eneren. Der tok jeg alle Skill Points samt spillte sinnsykt mye online. Gledet meg til det samme med Resistance 2, men fikk aldri den samme følelsen med det spillet.

Lenke til kommentar
Nå mangler jeg bare et trofe i R2, 10.000 kills. Faen, det tar lang tid. Har spilt i noen uker nå og har litt under 3k tror jeg.

 

Tar en stund ja. Tror jeg har 11 000 kills i Resistance: FOM og det tok lang tid.

Vet. Jeg har ca. 16 000 kills på R:FOM og spilte det i rundt 6 måndter før COD4 kom (cod4 kills: 55 000 xD )Men jeg spilte ikke like aktivt da som nå. Så tar nok en måndte til eller noe.

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp med en av Uncharted trophies:

 

Den ene hvor man skal drepe 3 fiender med en eksplosjon, tre ganger, hvor er det best egnet å gjæøre dette?

 

Det er også en hvor man skal drepe x antall fiender med granat , mens man henger. Hvor er det best å gjøre dette?

 

 

Håper på svar :)

 

Kapittel 4, ved den ødelagte broa der du hopper fra "søyle" til "søyle" og det parkerer en bil litt oppi der. Bilen inneholder 1 stk fiende og 1 stk kruttønne. Skyt tønna, bilen sprenger, fyren dauver. Hopp i havet (dø :p) og gjenta det til du får trophy. :thumbup:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...