Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forresten, Pentumsmart! Skal huske de 1000 spenna hvis jeg får platinum i cod;)men tviler litt selv når du sier det er så vansklig:/

 

 

Hehe.. Det er ikke så vanskelig som pentumsmart skal ha det til. Det vanskeligste er helt klart det nest siste brettet, Heart of the reich. Der sleit jeg lenge, men det gjelder bare å prøve til du finner teknikken som gjør at du klarer det.

Lenke til kommentar
forresten, Pentumsmart! Skal huske de 1000 spenna hvis jeg får platinum i cod;)men tviler litt selv når du sier det er så vansklig:/

 

 

Hehe.. Det er ikke så vanskelig som pentumsmart skal ha det til. Det vanskeligste er helt klart det nest siste brettet, Heart of the reich. Der sleit jeg lenge, men det gjelder bare å prøve til du finner teknikken som gjør at du klarer det.

Skjønner bare ikke hvordan. Eneste måten er å holde på uansett hvor mange 100+ man dør. Jeg er ganske god i FPS med alltid over 2.00 i KDR (har 2.32 i COD4 med over 50k kills) og jeg burde klare det pga. skills men det er ikke det som teller. Det er flaks!

Lenke til kommentar
Ja, det er no din mening. Men når folk lager et spill med trophies som skal være så uforståelig vanskelig, da hadde jeg brukt koder hvis det var mulig. Greit at det er vanskelig men ikke på denne måten. Hadde du prøvd, hadde du forstått.

 

Forstått? Du kan i det minste akkseptere at vi har forskjellige meninger. Jeg vil aldri la noen andre enn meg selv få trofeer på min konto. Om jeg så er 1 lite bronsje trofe fra platinum på et spill og jeg rett og slett ikke klarer det så lar jeg ingen andre skaffe det for meg. Da gir jeg opp uansett hvor surt det må være eller prøver flere ganger.

Lenke til kommentar
Walkthrough må da være lov :p Trenger nesten å vite hva jeg skal gjøre på noen trofeer da det er håpløst å lese det ut av beskrivelsen til trofeet :o

 

Hender jeg bruker walkthrougs (noen ganger lager jeg de selv:P), og det har jeg ikke problemer med. Men skal no hvertfall gjøre ting selv.

Lenke til kommentar
Ja, du får jo prøve! Hvis du klarer det, så skal du få passordet mitt og runde de banene for meg og tjene litt pæng.

 

 

COD:WaW var rimelig enkelt å gjennomføre på Veteran (Har gjennomført alle COD spillene på Veteran).. Har 1000/1000 GS Achievements (Xbox360 utgaven) i COD2, COD3, COD4 og COD:WaW.

Men for ca. 3 uker siden fant den kjære Xboxen min ut at den ikke ønsket å leve lengre (3 røde lys, for 3 gang!!!!), og bestemte seg for å reise på en liten ferie til Tyskland. Så da fant jeg ut at det var på tide å børste støvet av PS3en, og bruke den til noe annet enn en Blu-ray spiller.. Kjøpte inn Resistance 2, og holder på med å gjennomføre det på Superhuman (latterlig enkelt), og tenkte jeg skulle prøve å få tak i 100% (platinum og full pakke), i mitt første PS3 trophy spill.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Ja, det er no din mening. Men når folk lager et spill med trophies som skal være så uforståelig vanskelig, da hadde jeg brukt koder hvis det var mulig. Greit at det er vanskelig men ikke på denne måten. Hadde du prøvd, hadde du forstått.

 

Forstått? Du kan i det minste akkseptere at vi har forskjellige meninger. Jeg vil aldri la noen andre enn meg selv få trofeer på min konto. Om jeg så er 1 lite bronsje trofe fra platinum på et spill og jeg rett og slett ikke klarer det så lar jeg ingen andre skaffe det for meg. Da gir jeg opp uansett hvor surt det må være eller prøver flere ganger.

Jeg hadde faktisk ikke gitt han passordet mitt... :dontgetit:

 

Ja, du får jo prøve! Hvis du klarer det, så skal du få passordet mitt og runde de banene for meg og tjene litt pæng.

 

 

COD:WaW var rimelig enkelt å gjennomføre på Veteran (Har gjennomført alle COD spillene på Veteran).. Har 1000/1000 GS Achievements (Xbox360 utgaven) i COD2, COD3, COD4 og COD:WaW.

Men for ca. 3 uker siden fant den kjære Xboxen min ut at den ikke ønsket å leve lengre (3 røde lys, for 3 gang!!!!), og bestemte seg for å reise på en liten ferie til Tyskland. Så da fant jeg ut at det var på tide å børste støvet av PS3en, og bruke den til noe annet enn en Blu-ray spiller.. Kjøpte inn Resistance 2, og holder på med å gjennomføre det på Superhuman (latterlig enkelt), og tenkte jeg skulle prøve å få tak i 100% (platinum og full pakke), i mitt første PS3 trophy spill.

Da har du heftige skills i COD Campaign. R2 er latterlig enkelt ja, jeg mangler 3 trofeer. De får jeg i løpet av tid (kills, intels og max level).

Lenke til kommentar
Walkthrough må da være lov :p Trenger nesten å vite hva jeg skal gjøre på noen trofeer da det er håpløst å lese det ut av beskrivelsen til trofeet :o

 

Bruker selv walkthroug på umulige steder og jeg brukte cheats når jeg skulle finne alle skattene på uncharted. Dette var rett og slett fordi jeg var lei spillet, men hvis det var 1. gang jeg hadde spilt gjennom spillet, ville jeg aldri hatt brukt det. :)

 

Men noen må man ;)

Lenke til kommentar
Jeg har Platinum i LittleBIGPlanet, mangler bare å runde Uncharted på Crushing/Dødsvanskelig for å få Platinum der. Helvete, så vanskelig den "vangrotten" i kapittel 4 er. :cry: Noen tips?

Ikke hopp ned i vannet. Gå tilbake til bilen før den lange gangen fylt med vann. Skyt noen skudd, og fiendene spawner i rommet, så kan du bare plukke dem :)

Litt juks, men hvertfall ikke cheats.

 

Angående platinum har jeg det i Uncharted, Dead Space og Burnout. Mangler bare 4 i LBP og 5 i COD, noe som irriterer meg litt :p Nærmer meg i Fallout også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...