Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle ta litt trophiehunting i jula siden jeg nå har en del tid til å spille. Men broren min får PS3 til jul så gidder ikke ta med min egen hjem. Må jeg da starte nye saver i alle spill eller vil jeg f.eks. kunne ta backup av min ps3 og ta restore på hans? Er en del spill som er uaktuelt å prøve på trophier med hvis jeg må begynne på nytt.

Lenke til kommentar

Det han kan er vell og legge savegamesene over på en minnepen, også legge disse inn på ps3'en til broren for så å logge seg inn på sin psn og få trofeene. Men er litt i tvil om dette funker, da kan man jo f.eks legge ut en gamesave hvor man har funnet 199 av hidden package på gta så kan alle laste ned og finne den siste og få det trofeet...(var bare et eksempel er sikkert ikke no trofee i gta...)

Lenke til kommentar
Klarer ikke 50 kills uten å dø på Uncharted. Men skal nok prøve igjen med slo-mo. Visste ikke det fantes på spillet jeg :p

 

 

Jep,, klarte den i går. Bare pass på at du ikke bruker mer enn 6-7 skudd pr. zoombie, selv gikk jeg tom for ammo. Og når du åpne den hoveddøren, bare vent uansett hvor mange som kommer.

 

Visste heller ikke om slow-motion, ganske kult da! Må prøve det en gang :)

Lenke til kommentar
Klarer ikke 50 kills uten å dø på Uncharted. Men skal nok prøve igjen med slo-mo. Visste ikke det fantes på spillet jeg :p

 

Hæ? Finnes det slow-motion i Uncharted? Hvordan har jeg klart å ikke få med meg det? Har jo Platunum-troféet også da... :p

 

 

Er det noen som spiller BioShock her og som har begynt med -eller klart alle troéene? Er troféet "I Chose The Impossible" veldig vanskelig og tidkrevende? Har veldig lyst på Platinum... :)

Lenke til kommentar
Holde på med I chose the impossible, har kommet til fiskehavna. Verste var de første big daddyene. Ellers får en bruke støm og skyte hs. Går greit for meg så langt iallefall. Masse ammo og peng. Men siden jeg ikke har kommet så langt selv så har jeg ikke så mange tips. Men save ofte iallefall :o

 

Ja, å save ofte er vel nøkkelordet for å klare det. Jeg har lest på forskjellige nettsider hvor folk har fortalt hvordan de klarte å få troféet, og de forklarte at de første Big Daddies var vanskeligere å ta enn de som kommer seinere. Så det er jo positivt! :)

Lenke til kommentar
Det han kan er vell og legge savegamesene over på en minnepen, også legge disse inn på ps3'en til broren for så å logge seg inn på sin psn og få trofeene. Men er litt i tvil om dette funker, da kan man jo f.eks legge ut en gamesave hvor man har funnet 199 av hidden package på gta så kan alle laste ned og finne den siste og få det trofeet...(var bare et eksempel er sikkert ikke no trofee i gta...)

 

Savegamen er låst til en PSN-id, så hvis du tar med savegamen og legger den på en egen bruker på ps3n til broren din, og legger til PSN-idn din, så burde det funke.

 

Skal teste det samme selv i jula, da broren min har ps3, og jeg skal være en del hjemme hos familien i jula.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...