Kurt Grusom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Rundet uncharted på to dager nå, temmelig lei. Saven var allerede spilt 10% og seff var det enkleste. Så nå må jeg faen meg runde det 2 ganger til... Uansett, morro spilling, og 50% nå! Samme her, har normal, hard og chrushing igjen for 100%.. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Samme her, har normal, hard og chrushing igjen for 100%.. Trenger ikke å ta de hver for seg. Slår du spillet på hard får du trofeer for de lettere vanskelighetsgradene også. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Digg, prøver å hoppe over normal da.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Eg tok nå alle gradene eg..bare for "bragging rights" Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Runna Uncharted i helgen på det vanskligste. Mye enklere nå en da jeg spitle det på Normal for et år siden! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sliter faktisk litt med den " drepe 50 fiender uten å dø" trophien. Har prøvd å få den når man kjører bil, uten hell. Jeg dør ikke, men det er ikke nok fiender. Noen tips til enkle steder jeg kan få den uten å spille 2 kapitler? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bruk slow motion eller super slow motion eller wtf det het....bruker mer enn 2 kapitler da men.. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sliter faktisk litt med den " drepe 50 fiender uten å dø" trophien. Har prøvd å få den når man kjører bil, uten hell. Jeg dør ikke, men det er ikke nok fiender. Noen tips til enkle steder jeg kan få den uten å spille 2 kapitler? Enkleste stedet synes jeg er hvor du møtter de zombie menneskene. I rommet hvor projektoren er.. de spawner hele tiden og det er ammo over alt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja..det var der eg også greide det..og hadde på slow mooooo..bare for å være sikker Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja..det var der eg også greide det..og hadde på slow mooooo..bare for å være sikker Slow motion, hvordan får man opp det/aktiverer man det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er under Rewards...men du må få det låst opp først...og du kan ikke bruke det på Crushing... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Startmenyen.. må ha et visst ant. points for å unlocke det, though.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Startmenyen.. må ha et visst ant. points for å unlocke det, though.. ? eeeeeeeeeller pausemenyen... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Klarte trophien uansett. Mangler å fullføre spillet på noen vanskelighetsgrader og noen skatter, så nærmer jeg med platinium! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Satser på å fullføre Uncharted på vanskeligste greia i julefeiren Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hva må man gjøre får å fullføre biker licens i burnout paradise? mangler bare den så er det 100% Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hva må man gjøre får å fullføre biker licens i burnout paradise? mangler bare den så er det 100% Alle burning og midnight rides og alle time road rules day and night... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har nesten ikke giddet å spille uncharted så mye i det siste, kommet til hard chapter 18 eller noe sånt, mangler bare de to siste secret trophies... Sliter faktisk litt med den " drepe 50 fiender uten å dø" trophien. Har prøvd å få den når man kjører bil, uten hell. Jeg dør ikke, men det er ikke nok fiender. Noen tips til enkle steder jeg kan få den uten å spille 2 kapitler? Chapter 4 på easy;) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Cod:waw veteran trofeene gikk mye lettere enn forventet! Har ikke tatt alle, tok nettop burn em out, og har tattt alle før. Burn em out var vell den værste hittil, noen som er veldig mye værre? Går for mitt første platinum! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Øh, lettere enn forventet? Du får 1000 spenn om du får platinium. Du kommer til å knekke platen når du kommer til "Rentless". Er 3 andre som er ganske så umulige og. Jeg mangler kun de fire banene på veteran så får jeg platinium. Men de stopper meg dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå