Pentumsmart Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Joda, gratulerer Kan vel si at jeg prøver å få 100% i R2 før 2009! Er også 100% sikker på at jeg kan klare det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Da mangler jeg bare 4 hjerter på meg som person/skaper så har jeg 100% på LittleBIGPlanet og mitt første Platinum-trofé. Hadde vært fint om noen gadd å hjelpe meg her (hjerte meg), så hjerter jeg selvsagt tilbake.. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Da mangler jeg bare 4 hjerter på meg som person/skaper så har jeg 100% på LittleBIGPlanet og mitt første Platinum-trofé. Hadde vært fint om noen gadd å hjelpe meg her (hjerte meg), så hjerter jeg selvsagt tilbake.. tar og hjerter deg...............Der! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Da mangler jeg bare 4 hjerter på meg som person/skaper så har jeg 100% på LittleBIGPlanet og mitt første Platinum-trofé. Hadde vært fint om noen gadd å hjelpe meg her (hjerte meg), så hjerter jeg selvsagt tilbake.. tar og hjerter deg...............Der! Takker og bukker. Hjerter deg i morgen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Wohoo! Endelig 100% på LittleBIGPLanet og mitt første Platinum trofé! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 er det lett å få platinum på lbp? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 er det lett å få platinum på lbp? Det er vel egentlig ganske lette trofèer, men det tar nok litt tid. De med hjerting av andre o.l er nok litt vanskeligere å få til. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er det slik at alle spill utgitt i 2007 og 2008 skal få trophies? Mener jeg leste dette et sted, og lurer på om det stemmer`? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, men Sony tvinger alle til å ha med trofeer fra om med 1. Januar 2009. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, men Sony tvinger alle til å ha med trofeer fra om med 1. Januar 2009. Tja, de godkjenner ikke spill uten trophies etter 1. januar 2009. Det betyr likevel at spill noen spill som kommer ut i januar likevel ikka har trophies, fordi de har vært til godkjenning en stund før de kommer i butikkene. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 da var det første platinum trofeet på plass. men skjønner ingen ting fikk det etter 82% på burnout?? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 da var det første platinum trofeet på plass. men skjønner ingen ting fikk det etter 82% på burnout?? Man får Platinum for å få alle basetrophies (trofeer som har med originaldelen av spillet). Man trenger derfor ikke å ta trofeene som har med ekstrapakkene til Burnout. Sånn er det for alle spill med Platinumtrofe. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 når man skal ta amsel eller hva han karen heter med pistol, må det være over en vis vansklighetsgrad? jeg gjorde på letteste men fikk ikke no trophy!!! IRR!!! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg gjorde det på recruit og fikk troféet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Rundet uncharted på to dager nå, temmelig lei. Saven var allerede spilt 10% og seff var det enkleste. Så nå må jeg faen meg runde det 2 ganger til... Uansett, morro spilling, og 50% nå! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Rundet uncharted på to dager nå, temmelig lei. Saven var allerede spilt 10% og seff var det enkleste. Så nå må jeg faen meg runde det 2 ganger til... Uansett, morro spilling, og 50% nå! Runder det for 4. gang atm, nå på den vanskeligste vansklighetsgraden. Mangler bare å spille den, så er det Platinum. Men helvete så vanskelig det er! Jeg står fast i kapittel 4, jo.. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 I Fallout 3 er det noe som heter karma og man får trofeer for å ha henholdsvis god/nøytral/dårlig karma når man kommer på ulike leveler. Kort sagt må man spille gjennom tre ganger for å få platinum. Men spørsmålet mitt er, hvor ser man hvor høy/lav karma man har? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 ja du ser hvilken karma du har inne på pip-boyen.. og nei du trenger ikke spille gjennom spillet 3 ganger.. Selv om jeg vet du er desperat nok etter trophien din til å gjøre det Pesico så skal jeg trøste deg med at du slipper det Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 ja du ser hvilken karma du har inne på pip-boyen.. og nei du trenger ikke spille gjennom spillet 3 ganger.. Selv om jeg vet du er desperat nok etter trophien din til å gjøre det Pesico så skal jeg trøste deg med at du slipper det Vet man kan trikse litt ved å save på levelen før for eksempel, så kommer muligens til å gjøre det. Men hvor på Pip-boyen ser du det. Går ut fra at det er under stats en plass, men har ikke funnet karma noe sted. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 du ser bilde av characteren din.. også står karmaen over eller under figuren.. karmaen er level-avhengig, du kan ikke oppnå værste karma før du er lvl20 feks.. på lvl2 er vel det værste du kan være Evil, men på level 20 kan du bli destroyer of worlds eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå