Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da mangler jeg bare 4 hjerter på meg som person/skaper så har jeg 100% på LittleBIGPlanet og mitt første Platinum-trofé. Hadde vært fint om noen gadd å hjelpe meg her (hjerte meg), så hjerter jeg selvsagt tilbake.. :D

tar og hjerter deg...............Der!

Takker og bukker. Hjerter deg i morgen :)

Lenke til kommentar
Nei, men Sony tvinger alle til å ha med trofeer fra om med 1. Januar 2009.

Tja, de godkjenner ikke spill uten trophies etter 1. januar 2009. Det betyr likevel at spill noen spill som kommer ut i januar likevel ikka har trophies, fordi de har vært til godkjenning en stund før de kommer i butikkene.

Lenke til kommentar
da var det første platinum trofeet på plass. men skjønner ingen ting fikk det etter 82% på burnout??

Man får Platinum for å få alle basetrophies (trofeer som har med originaldelen av spillet). Man trenger derfor ikke å ta trofeene som har med ekstrapakkene til Burnout. Sånn er det for alle spill med Platinumtrofe.

Lenke til kommentar
Rundet uncharted på to dager nå, temmelig lei. Saven var allerede spilt 10% og seff var det enkleste. Så nå må jeg faen meg runde det 2 ganger til...

Uansett, morro spilling, og 50% nå! :new_woot:

Runder det for 4. gang atm, nå på den vanskeligste vansklighetsgraden. Mangler bare å spille den, så er det Platinum. Men helvete så vanskelig det er! Jeg står fast i kapittel 4, jo.. :cry:

Lenke til kommentar

I Fallout 3 er det noe som heter karma og man får trofeer for å ha henholdsvis god/nøytral/dårlig karma når man kommer på ulike leveler. Kort sagt må man spille gjennom tre ganger for å få platinum. Men spørsmålet mitt er, hvor ser man hvor høy/lav karma man har?

Lenke til kommentar
ja du ser hvilken karma du har inne på pip-boyen.. og nei du trenger ikke spille gjennom spillet 3 ganger.. Selv om jeg vet du er desperat nok etter trophien din til å gjøre det Pesico så skal jeg trøste deg med at du slipper det ;)

Vet man kan trikse litt ved å save på levelen før for eksempel, så kommer muligens til å gjøre det. Men hvor på Pip-boyen ser du det. Går ut fra at det er under stats en plass, men har ikke funnet karma noe sted.

Lenke til kommentar

du ser bilde av characteren din.. også står karmaen over eller under figuren.. karmaen er level-avhengig, du kan ikke oppnå værste karma før du er lvl20 feks.. på lvl2 er vel det værste du kan være Evil, men på level 20 kan du bli destroyer of worlds eller noe sånt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...