viuldriftking Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som har klart å få alle bilene i gti club, sånn at man kan få alle trofene Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er trofeer noe poeng egentlig? Bortsett fra 'morroa' det er å samle dem? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er trofeer noe poeng egentlig? Bortsett fra 'morroa' det er å samle dem? Hittil er det kun morroa av å samle på de, men går rykter om at Sony skal belønne folk med ting som for eksempel tilgang til Betaer og lignende. Så enn så lenge er det kun artig å samle trofeer;) Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som vet om det kommer til fifa09? Er en god del artigere å spille på xbox enn på ps3 siden det er achivements på xboxn. Ble skikkeli skuffa når jeg kjøpte fifa og ps3 så var det ikke trophies der Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som vet om det kommer til fifa09? Er en god del artigere å spille på xbox enn på ps3 siden det er achivements på xboxn. Ble skikkeli skuffa når jeg kjøpte fifa og ps3 så var det ikke trophies der Tviler sterkt på at EA gidder å legge inn det på 09 sportstitlene sine. De har vært flinke med andre spill, men ikke sportstitlene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det kommer IKKE til Fifa09 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det noen som har en liste over ALLE spill som støtter trofèer? Og kommer trofèer til Saints Row 2 og Metal Gear Solid? :3 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Er det noen som har en liste over ALLE spill som støtter trofèer? Og kommer trofèer til Saints Row 2 og Metal Gear Solid? :3 ps3trophies har en grei liste hvertfall. Edit: Tviler sterkt på at MGS4 får det, det har Kojima selv sagt uten at jeg finner kilder nå. SR2 vet jeg ikke noe om, men jeg tror ikke det får det heller. Endret 7. desember 2008 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Retail Alone in the Dark: Inferno Battlefield: Bad Company BioShock Blitz: The League II Burnout Paradise Buzz!: Quiz TV Call of Duty: World at War Dead Space Far Cry 2 Ferrari Challenge Trofeo Pirelli Grand Theft Auto IV LittleBigPlanet Mercenaries 2: World in Flames Midnight Club: Los Angeles Mirror's Edge Mortal Kombat vs. DC Universe MotorStorm: Pacific Rift NBA 09 The Inside Prince of Persia Quantum of Solace Resistance 2 Rock Band 2 Shaun White Snowboarding Sonic Unleashed The Eye of Judgement Tom Clancy's EndWar Uncharted: Drake's Fortune Warhawk WipEout HD PSN Blast Factor Brain Challenge Burn Zombie Burn! echochrome Geon: Emotions High Velocity Bowling Linger In Shadows Mahjong Tales: Ancient Wisdom Novastrike PAIN Penny Arcade Adventures: Episode One PixelJunk Eden PixelJunk Monsters Soldner-X: Himmelssturmer Super Stardust HD Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Og hvorfor blir Wipeout listet under Retail og ikke PSN da dette kun kan kjøpes på PSN? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sikkert siden det har platinum trofé Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Og hvorfor blir Wipeout listet under Retail og ikke PSN da dette kun kan kjøpes på PSN? Fordi det har Platinum. Selv om jeg er uenig i den logikken. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg så jeg plutselig ikke hadde 100% på Burnout lenger, og det var lagt til noen troféer på bunn jeg ikke har sett før. Kommer det mer enn bare den øya til Pardise City? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg så jeg plutselig ikke hadde 100% på Burnout lenger, og det var lagt til noen troféer på bunn jeg ikke har sett før. Kommer det mer enn bare den øya til Pardise City? De trofeene som er blitt lagt til har noe med partypacken som kommer. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Får meg Mirrors Edge til jul og har sett litt på trohpie listen og lest litt. Time trial skal visst være et helvette, jeg gruer meg. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Får meg Mirrors Edge til jul og har sett litt på trohpie listen og lest litt. Time trial skal visst være et helvette, jeg gruer meg. brukte sikkert 20 forsøk på første bane før eg fekk den til noelunde. men det er da youtube kommer inn i bildet Mange personer som legger opp video guider på korleis du kan gjere det. Endret 13. desember 2008 av zuperhans Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Får selv littlebigplanet, MC:LA og COD:WaW til jul og har bestemt meg for å få 100 %! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Et trofé i LittleBIGplanet: Share Play 150 community levels, tag 50 community levels and heart 10 community levels Deling Spill 150 nettfellesskapsbrett, merk 50 nettfellesskapsbrett og hjert 10 nettfellesskapsbrett Det jeg lurer på er: Hvordan merker/tagger man et brett? Er det de greiene som kommer opp etter du har spilt det, altså der du kan si at brettet er "Supert", "Kort" "Morsomt" osv? Eller er det å skrive en kommentar på 50 brett? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det er når du velger et ord som passer til levelen, som du sa for eksempel Super, kort morsomt. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 yay, 100% i Dead space. Lov å skryte her er det ikke? Bioshock neste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå