Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Åssen i all verden får man til en barrel roll på Moa Therma?

(Wipeout HD)

 

Det er tricky, men du må spare på en powerup du får når du passerer start, og så bruke den på den nest siste boost-paden på slutten av banen. Prøv å kom litt skrått på den, så vil du fly over kanten, og kan gjøre en barrel roll. Husk også at du må lande ordentlig.

Tok meg noen forsøk, men det er ikke så vanskelig som man skulle tro.

 

Yeey, thanks. Funka fett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg med en liten ting på LBP. Trenger 2 hjerter på figuren min for å få det siste trofeet. Hjerte meg og send meg en melding så hjerter jeg selvsagt tilbake. :)

 

Takker viuldriftking for hjerter. Trenger ikke hjelp lengre.

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar
Noen som har klart å skyte amsel med pistol her??

Jeg har det :) Tok 10 forsøk på Recruit, tor jeg... Var skikkelig digg når det ble sakte film og han døde B)

Det jeg gjorde var å skyte først han snipervakta til Amsel, deretter litt random folk frem til det kommer en sånn half-truck, eller hva det heter, som jeg skjøt han ved geværet. Så venta jeg til Amsel satt seg io bilen, før jeg tok sjåføren hans, så bare skjøt jeg vilt etter Amsel med pistolen. Tok han med min siste kule B) Jeg satt helt inntil skjermen for å se han :)

Endret av King_of_Universe
Lenke til kommentar
Noen som har klart å skyte amsel med pistol her??

Jeg har det :) Tok 10 forsøk på Recruit, tor jeg... Var skikkelig digg når det ble sakte film og han døde B)

Det jeg gjorde var å skyte først han snipervakta til Amsel, deretter litt random folk frem til det kommer en sånn half-truck, eller hva det heter, som jeg skjøt han ved geværet. Så venta jeg til Amsel satt seg io bilen, før jeg tok sjåføren hans, så bare skjøt jeg vilt etter Amsel med pistolen. Tok han med min siste kule B) Jeg satt helt inntil skjermen for å se han :)

 

 

Tok han endelig tideligere i dag. På akuratt samme måte. Drepte han på siste skuddet selv også. Det var skikkelig deilig :thumbup:

Lenke til kommentar
Wtf..

Er en fyr på friend lista mi som har 86% på Bioshock men han har fortsatt plantium..

Hvordan er det mulig?

 

Det er kommet add-ons til Bioshock, som gjørt at det blir lagt til flere trofeer som har med add-onsa å gjøre. Du trenger imidlertid ikke ha add-ons trofeer for å få Platinum. Kun de som kom originalt med spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...