lockdog Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Åssen i all verden får man til en barrel roll på Moa Therma?(Wipeout HD) Det er tricky, men du må spare på en powerup du får når du passerer start, og så bruke den på den nest siste boost-paden på slutten av banen. Prøv å kom litt skrått på den, så vil du fly over kanten, og kan gjøre en barrel roll. Husk også at du må lande ordentlig. Tok meg noen forsøk, men det er ikke så vanskelig som man skulle tro. Yeey, thanks. Funka fett. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hvordan slokker man han i det forste brettet på cod waw?? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det trophies til Uncharted:D's.F.? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Uncharted har trofeer, ja Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hvordan slokker man han i det forste brettet på cod waw??Drepe fienden før han angriper fyren eller rett etter at han blir brent.. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 tusen takk får hjelpen! Noen som har klart å skyte amsel med pistol her?? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Noen som kan hjelpe meg med en liten ting på LBP. Trenger 2 hjerter på figuren min for å få det siste trofeet. Hjerte meg og send meg en melding så hjerter jeg selvsagt tilbake. Takker viuldriftking for hjerter. Trenger ikke hjelp lengre. Endret 26. november 2008 av JarlDR Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Noen som har klart å skyte amsel med pistol her?? Jeg har det Tok 10 forsøk på Recruit, tor jeg... Var skikkelig digg når det ble sakte film og han døde B) Det jeg gjorde var å skyte først han snipervakta til Amsel, deretter litt random folk frem til det kommer en sånn half-truck, eller hva det heter, som jeg skjøt han ved geværet. Så venta jeg til Amsel satt seg io bilen, før jeg tok sjåføren hans, så bare skjøt jeg vilt etter Amsel med pistolen. Tok han med min siste kule B) Jeg satt helt inntil skjermen for å se han Endret 26. november 2008 av King_of_Universe Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som har klart å skyte amsel med pistol her?? Jeg har det Tok 10 forsøk på Recruit, tor jeg... Var skikkelig digg når det ble sakte film og han døde B) Det jeg gjorde var å skyte først han snipervakta til Amsel, deretter litt random folk frem til det kommer en sånn half-truck, eller hva det heter, som jeg skjøt han ved geværet. Så venta jeg til Amsel satt seg io bilen, før jeg tok sjåføren hans, så bare skjøt jeg vilt etter Amsel med pistolen. Tok han med min siste kule B) Jeg satt helt inntil skjermen for å se han Tok han endelig tideligere i dag. På akuratt samme måte. Drepte han på siste skuddet selv også. Det var skikkelig deilig Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er det bare jeg som ikke hadde fått med meg at det hadde kommet trophy-patch til pixeljunk monsters? Når var det denne kom? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 En stund tilbake. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er det bare jeg som ikke hadde fått med meg at det hadde kommet trophy-patch til pixeljunk monsters? Når var det denne kom? Den kom vel ut for noen uker siden. Rundt midten av november tror jeg 51% på bf:bc nå, har nesten ingen online enda da... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 70% på CoD:WAW, der stopper jeg. Altså, bare TRE baner igjen på Veteran så får jeg platinium. Utrolig kjipt at det skal være så umulig. R2 nå. Blir lettere og fetere. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Alt er egentlig ganske greit, frem til nest siste brett. Heart of the reich er jaggu meg litt av en nøtt, når man begynner på den åpne plassen foran reichstag. Endret 29. november 2008 av This is Thomas Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Da var endelig LittleBigPlanet platinum i bunken også. Neste spill som skal gjennomgå blir nok Resistance 2. Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Wtf.. Er en fyr på friend lista mi som har 86% på Bioshock men han har fortsatt plantium.. Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Wtf..Er en fyr på friend lista mi som har 86% på Bioshock men han har fortsatt plantium.. Hvordan er det mulig? Det er kommet add-ons til Bioshock, som gjørt at det blir lagt til flere trofeer som har med add-onsa å gjøre. Du trenger imidlertid ikke ha add-ons trofeer for å få Platinum. Kun de som kom originalt med spillet. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) hvordan kan jeg finne ut hvor mange brett jeg har spillt på nettfeleskapet i LBP??? Endret 2. desember 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da var endelig LittleBigPlanet platinum i bunken også. Neste spill som skal gjennomgå blir nok Resistance 2. Så da kan du selge spillet til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå