Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Fyttirakkern!

 

Har nå 73% på Call of duty World at War men lenger kommer jeg f meg ikke! Eneste jeg mangler er å runde spillet på Veteran, alt annet er gjort. Noen som har prøvd seg!? Jeg tuller ikke, det er vanskeligere enn på CoD4 veteran. Runda cod4 på veteran men dette er så sykt at jeg nesten vil gi opp. Er på 7. bane!

 

!!!!

 

enig at det er vanskligere enn cod4, bare ingen er like vansklig som Mile High Club på 4ern!

Men et tips kan være å se på youtube filmer som gjør det på veteran, hvor de går osv. kan få noen tips der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm satte meg ned for å ta en runde wipeout.. sleit som en makk for noen uker siden for å komme til den seksjonen jeg er på nå i spillet.. Også installerte jeg nyeste patch og fikk gull på hvert jævla map på første forsøk :p Skjønte ingenting, så jeg gikk og sjekka patchnotes.. de har redusert difficultyen noe helt vanvittig.. kommer i mål med 5-8 sekunder tilgode på gullmedaljen på noen av brettene, før var jeg heldig om jeg hadde 5-8 hundredeler på de samme :p

 

Så om noen av dere ga opp å få gull på alle maps osv så er det lett nå.

 

Bare et tips :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Fyttirakkern!

 

Har nå 73% på Call of duty World at War men lenger kommer jeg f meg ikke! Eneste jeg mangler er å runde spillet på Veteran, alt annet er gjort. Noen som har prøvd seg!? Jeg tuller ikke, det er vanskeligere enn på CoD4 veteran. Runda cod4 på veteran men dette er så sykt at jeg nesten vil gi opp. Er på 7. bane!

 

!!!!

 

enig at det er vanskligere enn cod4, bare ingen er like vansklig som Mile High Club på 4ern!

Men et tips kan være å se på youtube filmer som gjør det på veteran, hvor de går osv. kan få noen tips der...

Hehe, vet du hva, MileHighClub var drit vanskelig hele tiden men etter en lang pause og mye Killzone 2 og R2 + COD4 online gaming så gikk jeg tilbake til den banen og VIPS! 3. forsøk klarte jeg det, med 4 sekunder igjen. Fy faen så enkelt!

 

Men det finnes ingen gameplays av codwaw veteran maps på youtube. Det som er problemet! Finnes vel to eller noe sånt med tidligere mission, men mission7 er syk.

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli lei av BF:BC. Dette er fjerde gang jeg rundet spillet og nå som jeg holder på , på hard må jeg nok snart på sinnsykehus! :roll:

Det er helt for jævelig, og jeg gleder meg som faen til jeg har 100%.

Jeg gir meg ikke, så det er sagt! :thumbup:

 

Jeg tror nok du blir lei før du får Platinum Trophy. 10002 kills online? :O

Lenke til kommentar
Noen som har klart "beat zico" på wipeout hd. jeg mangler ca 1,5 sek, skjønner ikke hvordan jeg kan kjøre fortere.

 

 

Du får vel bare gjøre som han her. Harr prøvd en del på den der. Men ser ikke ut som jeg kommer til å greie det. Har vært nede i 0.7 sekunder, mangler den siste rollen idet jeg skal opp på broa. Har prøvd noen hundre ganger, men har bare greid den en gang. Da stemte jo selvfølglig ikke noe av det andre ^^

Lenke til kommentar

Jeg sliter med noen trophies i COD 5:

 

1. Saved Private Ryan

-Save the soldier before he burns to death

 

Hvilket oppdrag er dette? Siden det står "save the soldier" så regner jeg med at det er en bestemt soldat som skal reddes.

 

 

 

2. Purple Heart

-When staring into the face of adversity, show courage and persevere

 

Denne skjønner jeg ingenting av :hmm:

 

 

 

3. Ruthless

-Kill 15 enemies while mounted on a tank in 'Ring of Steel'

 

Her finner jeg ingen stridsvogn jeg kan bruke.

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli lei av BF:BC. Dette er fjerde gang jeg rundet spillet og nå som jeg holder på , på hard må jeg nok snart på sinnsykehus! :roll:

Det er helt for jævelig, og jeg gleder meg som faen til jeg har 100%.

Jeg gir meg ikke, så det er sagt! :thumbup:

 

Jeg tror nok du blir lei før du får Platinum Trophy. 10002 kills online? :O

 

 

Skal nok klare det. Må klare det!

Hadde en god del kills før jeg i en periode la bort spillet. Men nå har jeg begynt igjen og hmm. Jaja, tar nok tid, regner med at jeg har 100% i løpet av påsken 09. Svarte så mange gode spill det også kommer i høst! :dontgetit::dribble:

Lenke til kommentar
Åssen i all verden får man til en barrel roll på Moa Therma?

(Wipeout HD)

 

Det er tricky, men du må spare på en powerup du får når du passerer start, og så bruke den på den nest siste boost-paden på slutten av banen. Prøv å kom litt skrått på den, så vil du fly over kanten, og kan gjøre en barrel roll. Husk også at du må lande ordentlig.

Tok meg noen forsøk, men det er ikke så vanskelig som man skulle tro.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...