Jimmarn Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Klarte det fint jeg 18 timer. Så på cinematics men så også at dem teller, ved å se på tiden rett før å rett etter. Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvilke spill har du plantium på, Pesico? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvilke spill har du plantium på, Pesico? Uncharted, Buzz, Ferrari Challenge og Burnout Paradise. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 GTA trofene er dårlig og kjedlige.. Skuffet :S Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 GTA trofene er dårlig og kjedlige..Skuffet :S okå, hvordan ville du ha gjort dem? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 GTA trofene er dårlig og kjedlige..Skuffet :S okå, hvordan ville du ha gjort dem? Er ikke min jobb å lage trofèr. Det er mange muligheter i et spill som gta. Ekstrem mange faktisk. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Pixel Junk Monsters har fått trofè patch nå. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 GTA trofene er dårlig og kjedlige..Skuffet :S Er kanskje ikke de mest orginale trofene ute.. Men jeg synes det vare konge at de kom, de fikk meg til å spille gta4 igjen og jeg synes spillet er like godt nå som det det var. Jeg er faktisk på min andre runde i å rundspille det. Gjorde en rask en på 9t 30m for å få ferdig ene trofeen, men følte jeg gikk glipp av alt og ville ha GTA spill opplevelsen igjen så starta på nytt:) stor koser meg! Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvor går man inn for å finne ut hvilket level en er på i trophy-land? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 PÅ hovedmenyen så kan du gå innpå venner og så trykke på deg selv så kommer det vel opp noe info Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 GTA trofene er dårlig og kjedlige..Skuffet :S okå, hvordan ville du ha gjort dem? Er ikke min jobb å lage trofèr. Det er mange muligheter i et spill som gta. Ekstrem mange faktisk. Ja, kunne fått trofeer for syke hopp, 360 med bil, salto med motorsykel osv. Det Savner jeg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 GTA trofene er dårlig og kjedlige..Skuffet :S okå, hvordan ville du ha gjort dem? Er ikke min jobb å lage trofèr. Det er mange muligheter i et spill som gta. Ekstrem mange faktisk. Ja, kunne fått trofeer for syke hopp, 360 med bil, salto med motorsykel osv. Det Savner jeg Burnout Paradise? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja litt enig der, tviler på at jeg gidder finne alle duene med mindre jeg får noe skikkelig bra ut av det. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja litt enig der, tviler på at jeg gidder finne alle duene med mindre jeg får noe skikkelig bra ut av det. Et trofé? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja litt enig der, tviler på at jeg gidder finne alle duene med mindre jeg får noe skikkelig bra ut av det. Et trofé? Det er ikke bra nok Men jeg husker at man ble belønnet med diverse ting på forrige gta'ene når man hadde funnet ett x antall med pakker. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, du fikk våpen uttafor safehouset ditt Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Får man ikke bare 100 000 dollar om man finner alle duene? Fant alle en gang i tiden, men husker at det ikke var den store belønningen for det. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Får man ikke bare 100 000 dollar om man finner alle duene? Fant alle en gang i tiden, men husker at det ikke var den store belønningen for det. Du får tilgang til det Minigun helikopteret... Uten å måtte gå til politihuset Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Blir plantium på Unhcarted denne uka:D.. Også plantium på COD5 og LBP når disse kommer Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som vet om en får alle hard-trophiesene når en runder bioshock på survivor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå