Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Noen som har kommet godt i gang med GTA IV Trophies? Jeg har fått 10 % til nå :)

 

Er på 12% nå. Kjipt med onlinetrofeene. Vis ikke så hadde jeg gått for Platinum, men skal no ha alle offlinetrofeene hvertfall.

 

Som dere sikkert vet er en av trofeene å fullføre storyen på under 30 timer. Dette er egentlig ikke noe problem men har et skjema folk kan følge her:

 

15 Missions Complete - 2 Hours 9 Minutes 18 Seconds

30 Missions Complete - 4 Hours 37 Minutes 45 Seconds

45 Missions Complete - 8 Hours 1 Minute 42 Seconds

60 Missions Complete - 12 Hours 34 Minutes 19 Seconds

75 Missions Complete - 15 Hours 59 Minutes 37 Seconds

94 Missions Complete - 20 Hours 47 Minutes 1 Second

 

1 Hour Mark - 7 Missions Complete.

5 Hour Mark - 33 Missions Complete

10 Hour Mark - 51 Missions Complete

15 Hour Mark - 71 Missions Complete

20 Hour Mark - 90 Missions Complete

 

Har fullført 39 oppdrag og brukt 4:51:56, så ligger godt foran skjema.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var storyen fullf�rt for meg og klokken inn p� 13 timer og 57 minutt. Brukte taxiskip nesten hele tiden jeg skulle fra en plass til en annen. 34% unnagjort av trophies.

Sant at cinematic's g�r p� tiden? :O Da f�r jeg jo ikke set dem fra der jeg slapp...

 

Går tiden på filmsnuttene? På menyen står det jo "playing time" og man spiller jo ikke akkurat når filmsnuttene ruller..?

Lenke til kommentar
Da var storyen fullf�rt for meg og klokken inn p� 13 timer og 57 minutt. Brukte taxiskip nesten hele tiden jeg skulle fra en plass til en annen. 34% unnagjort av trophies.

Sant at cinematic's g�r p� tiden? :O Da f�r jeg jo ikke set dem fra der jeg slapp...

 

Går tiden på filmsnuttene? På menyen står det jo "playing time" og man spiller jo ikke akkurat når filmsnuttene ruller..?

Nei, men folk sier at man burde skippe dem, for playing time går alikevel, derfor jeg lurer på om noen kan bekrefte/avbekrefte dette.

 

(Hva skjer med bokstavene dine a? æ,ø og å)

Lenke til kommentar
Sant at cinematic's går på tiden? :O Da får jeg jo ikke set dem fra der jeg slapp...

 

Cinematics teller etter det jeg har hørt, men du har likevel god tid på deg om du bruker taxiskip ofte og ikke gjør andre ting enn storyen før du er ferdig med den.

 

Sammenlign tidene dine med skjemaet under og du ser med en gang om du ligger bra eller dårlig an:

 

 

15 Missions Complete - 2 Hours 9 Minutes 18 Seconds

30 Missions Complete - 4 Hours 37 Minutes 45 Seconds

45 Missions Complete - 8 Hours 1 Minute 42 Seconds

60 Missions Complete - 12 Hours 34 Minutes 19 Seconds

75 Missions Complete - 15 Hours 59 Minutes 37 Seconds

94 Missions Complete - 20 Hours 47 Minutes 1 Second

 

1 Hour Mark - 7 Missions Complete.

5 Hour Mark - 33 Missions Complete

10 Hour Mark - 51 Missions Complete

15 Hour Mark - 71 Missions Complete

20 Hour Mark - 90 Missions Complete

Lenke til kommentar
Hvis jeg finner en game save på internett fra uncharted som har unlocked den crushing vansklighets graden eller hva den heter, får jeg trofeet da hvis jeg runder det på crushing?

 

Skal være mulig. Men da må du klikke på new game, velge crushing og si nei til å beholde reward & treasures. Ville tatt et enkelt trofe helt i starten for å være sikker. Ville vært kjipt å spille gjennom hele og at det ikke funket.

Lenke til kommentar

nei det kan du ikke, så klart skal jeg klare crushing, men siden jeg har runda det på normal, har jeg liten lyst til å ta det på hard for å unlocke crushing OGSÅ på crushing en gang til, så da er det bedre hvis det går han og laste ned en game save som har mekket det på Hard(og som da har unlocked crushing) også kan jeg mekke det på crushing. Går ikke an og ta en game save med alle trofeene også får du de...Må nok ta de sjæl!:)

Lenke til kommentar
nei det kan du ikke, så klart skal jeg klare crushing, men siden jeg har runda det på normal, har jeg liten lyst til å ta det på hard for å unlocke crushing OGSÅ på crushing en gang til, så da er det bedre hvis det går han og laste ned en game save som har mekket det på Hard(og som da har unlocked crushing) også kan jeg mekke det på crushing. Går ikke an og ta en game save med alle trofeene også får du de...Må nok ta de sjæl!:)

 

Men siden du har 20 skatter igjen så må du eventuelt finne 60 skatter på den nye saven eller finne resten på den gamle saven din.

Lenke til kommentar
Kan vel bare finne alle skattene mens man spiller igjenom på crushing..

Bruke en " jukse-guide " man finner på nettet hvor det står hvor alle skattene ligger..

Jeg skal i hvertfall gjøre det.

 

Bare å klikke linken i signaturen min, med mindre du foretrekker tradisjonelle skriftlige guider. Har laga videoguide for alle skattene i Uncharted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...