Naiits Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Enig med d. D skulle vert der fra starten av. Ingen som gidder å runde GTA en gang til bare for å få alle trophene... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg kommer nok til å starte GTA IV på nytt, men kommer nok ikke til å gidde å runne det på nytt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noe nytt om BF:BC oppdateringen?? Gleder meg til å spille gjennom på nytt Lenke til kommentar
dannad Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Battlefield: Bad Company Trophies burde være retroaktive, noen som vet noe om dette? Online-stats lagres vel hos EA? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Enig med d. D skulle vert der fra starten av. Ingen som gidder å runde GTA en gang til bare for å få alle trophene... Snakk for deg selv. Jeg gjør det med glede. Og hvordan kunne det vært fra starten av når trofesystemet ikke var ute en gang da. I tillegg har vel Rockstar hatt nok å gjøre med å få PC-versjonen klar og nytt dlc til 360'en så er forståelig at ting tar tid. Er bare glad for at det får trophies jeg og skal med glede få 100% igjen. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Javel. Så e finnes folk som gidder å gjøre alt om igjen for å få trophene. Eg syntes vertfall d blir for kjedelig å gjøre alt en gang til, d blir greit nok gøyere når man får trophere for ting. Men håper de får trofèer der man for eksempel skal hoppe ned fra en 100 m høy bygning på motorsykkel og overleve elrns. Slike trophèer som e gøy Lenke til kommentar
dannad Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Jeg har enda ikke fullført historien i GTA IV og er ikke langt unna nå. Det jeg lurer på om jeg blir å få Troféet 'fullfør historien på 30 timer' når når jeg fullfører historien etter at Trophy supporten kommer? PS: Stian-xD, adder deg til PSN - spiller også BF: BC Endret 25. oktober 2008 av dannad Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har 96 nå. Level 4 83% 1platinum, 4gold, 19silver og 72bronze Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) PS:Stian-xD, adder deg til PSN - spiller også BF: BC Ok Endret 26. oktober 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har enda ikke fullført historien i GTA IV og er ikke langt unna nå. Det jeg lurer på om jeg blir å få Troféet 'fullfør historien på 30 timer' når når jeg fullfører historien etter at Trophy supporten kommer? PS: Stian-xD, adder deg til PSN - spiller også BF: BC Jeg lasta ned patchen og spilte billiard mot Roman, vant, å fikk ingen trofè! Så det betyr antagelighvis at man er nødt til å starte hele driten om igjen, får å få noen i det heletatt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du må nok begynne helt på nytt ja. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 når jeg spilte gta i går, kom det opp i hjørnet da den loaded den gamle filen min at man måtte begynne en ny save for at trofeene skulle funke... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, og det har blitt sagt hundre ganger før. Alle spill på startes på nytt for at trofeer skal virke. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, og det har blitt sagt hundre ganger før. Alle spill på startes på nytt for at trofeer skal virke. ikke alle Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, og det har blitt sagt hundre ganger før. Alle spill på startes på nytt for at trofeer skal virke. ikke alle Kan du fortelle meg hvilke man ikke trenger å starte på nytt...? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Warhawk har noen retroactive trophies, knyttet til online-kontoen din. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har 96 nå. Level 4 83% 1platinum, 4gold, 19silver og 72bronze Ganske lite i forhold til en annen eg kjenner her inne. Ikkje for å klage på kor mye du har altså. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er ikke mye nei, men ble postet for å komme på Topp 3 listen på førsteposten Lenke til kommentar
dannad Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som har kommet godt i gang med GTA IV Trophies? Jeg har fått 10 % til nå Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg har 2% Nettopp startet da. Endret 28. oktober 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå