Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med d. D skulle vert der fra starten av. Ingen som gidder å runde GTA en gang til bare for å få alle trophene...

 

Snakk for deg selv. Jeg gjør det med glede. Og hvordan kunne det vært fra starten av når trofesystemet ikke var ute en gang da. I tillegg har vel Rockstar hatt nok å gjøre med å få PC-versjonen klar og nytt dlc til 360'en så er forståelig at ting tar tid. Er bare glad for at det får trophies jeg og skal med glede få 100% igjen.

Lenke til kommentar

Javel. Så e finnes folk som gidder å gjøre alt om igjen for å få trophene. Eg syntes vertfall d blir for kjedelig å gjøre alt en gang til, d blir greit nok gøyere når man får trophere for ting. Men håper de får trofèer der man for eksempel skal hoppe ned fra en 100 m høy bygning på motorsykkel og overleve elrns. Slike trophèer som e gøy :p

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke fullført historien i GTA IV og er ikke langt unna nå. Det jeg lurer på om jeg blir å få Troféet 'fullfør historien på 30 timer' når når jeg fullfører historien etter at Trophy supporten kommer?

 

PS:

Stian-xD, adder deg til PSN - spiller også BF: BC ;)

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Jeg har enda ikke fullført historien i GTA IV og er ikke langt unna nå. Det jeg lurer på om jeg blir å få Troféet 'fullfør historien på 30 timer' når når jeg fullfører historien etter at Trophy supporten kommer?

 

PS:

Stian-xD, adder deg til PSN - spiller også BF: BC ;)

Jeg lasta ned patchen og spilte billiard mot Roman, vant, å fikk ingen trofè! Så det betyr antagelighvis at man er nødt til å starte hele driten om igjen, får å få noen i det heletatt! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...