Pentumsmart Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 du MÅ ikke ha alle vettu Duh, orker bare ikke at det står "98%" på SSHD eller andre spill! Blir feil, det skal stå 100%! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skal man ta Shock and Awe bør man vente med å bruke bomber til du har sprengt 7 av de atombombetårna eller hva de kalles. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Går det raskt å få pokaler i SSHD? Raskere og morsommere enn i Pixeljunkeden? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 angående buzz.. er jo aldri noen som joiner gamene jeg mekker.. har dere spillt mot kompiser for å få sofa trofeene eller? Få nordmenn som spiller det, så jeg spillte med venner på norsk og skiftet til engelsk systemspråk på PS3en når det ikke gikk an å starte kamper på norsk. Utrolig irriterende å måtte skifte systemspråk. Skulle gått an å skifte inne i spillet. Jeg vil ha engelsk språk på PS3en. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 takk for tipset.. Jorchi: ja det går mye raskere i SSHD, kjekkere er det og Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 SSHD annbefales når det gjelder trofeer. Veldig gøy og varierende, men når du har de siste trofeene igjen, så blir du ganske lei. Men konge spill! Kunne ønske Blast Factor fikk trophie støtte og. Kjøpte Expansion pack istad. Syns det er litt tøffere enn SSHD. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvordan i all verden får en disse enemy fase greiene til å komme frem? Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hva med Siren Blood curse da? Kommer det trophies til den? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Hvordan i all verden får en disse enemy fase greiene til å komme frem? Hva mener du? De minesa i Endless? Hvis, så vet ikke jeg. Blaff ned alle stener du ser, boost gjennom. Det tok ikke mer enn 10 sekunder maks før min første kom siden jeg brukte det effektivet våpenet til de bestemte steiner med en gang. Edit: Glemte å skrive at jeg klarte den nå for tre min siden! Var faktisk ikke så vanskelig som jeg skulle ha det til. Litt trening på sin egen taktikk og alt gikk konge! Hadde 10 bomber igjen og 2 liv : O Taktikken min mest er å kjøre rett fram hele tiden og bruke Golden Meter. Lage bølger av den og booste hver gang den fylles opp. I mens du flyr forover så trykk på pause knappen en gang i blant for å se om minen har kommet på sjermen. Endret 18. august 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hva med Siren Blood curse da? Kommer det trophies til den? Håper det, men har ikke hørt noe. Isåfall hadde det vært genialt, for det er et utrolig bra spill. Satt nettopp å spilte det, sjelden et spill er så skummelt Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Oooh, tredjeplass! Vel, jeg vet det skal være noen fler fra gamer.no som har mer enn meg. Og så vil jeg opplyse om at jeg nå har 42 bronsje og 11 sølv. Totalt 53 trophies Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hmm, burde ikke jeg være på tredje plass? 65 Trofeer 1 platinium 5 gold 14 silver 45 bronze Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Hmm, burde ikke jeg være på tredje plass? 65 Trofeer 1 platinium 5 gold 14 silver 45 bronze Jo, og der havner du nå siden du fortalte hva du har Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Begynner å få abstinenser her. Gitt opp PJ Eden nå. Trenger sårt et nytt spill med trophies. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Hmm, burde ikke jeg være på tredje plass? 65 Trofeer 1 platinium 5 gold 14 silver 45 bronze Jo, og der havner du nå siden du fortalte hva du har Da skulle vel jeg være på andre plass med 80 Trophies?? 1 Platinum (fikk jeg 7/8 kl 00:58, noen før meg??) 7 Gold 22 Silver 50 Bronze Pesico kan være vitne om det trengs Endret 18. august 2008 av JarlDR Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Ja, det ska du Må huske at jeg oppdaterer når jeg ser dette.. Så det er bare å si ifra! Vet ikke alle andre sin trofé-samling Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ja, det ska du Må huske at jeg oppdaterer når jeg ser dette.. Så det er bare å si ifra! Vet ikke alle andre sin trofé-samling Hehe. Sier vel seg selv. Bare skrev det slik siden han forrige gjorde det Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) hadde vært litt mojjo med en mirc kanal hvor vi kunne preike litt trophies og konkurere litt henger forøvrig på #ps3 @ quakenet men lite ps3 snakk der generelt... selvom vi gamer litt sammen og slikt da så hadde det vært morro med en norsk en og for dere ekte trophy whores (meg inkludert).... her er noen PJeden maps: http://infin1ty.com/bin/ps3/edengardens/ Endret 18. august 2008 av Slugge Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 1 Platinum (fikk jeg 7/8 kl 00:58, noen før meg??) Pesico kan være vitne om det trengs Crap. Sjekka når jeg fikk min og så du slo meg med halvannen time. Tenkte med en gang: Didrik? Og det hadde jeg visst rett i:p Han snakker sant. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 7/8/2008 18:04 MEN! jeg har US version så jeg fikk en dag senere så slo deg sånn sett med noen timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå