dannad Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det Troféet i Battlefild: Bad Company hvor man skal drepe 10.000 personer, tar det lang tid? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Spørs jo hvor lenge du spiller og hvor mange du knerter på hvor lang tid det... Endret 21. oktober 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er/har det kommet trophies til BF:BC nå?? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er/har det kommet trophies til BF:BC nå?? Patchen har ikke kommet enda, er kun lista som er offentliggjort. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er/har det kommet trophies til BF:BC nå?? Nei, men du kan finne listen over trophies her. Er/har det kommet trophies til BF:BC nå?? Nei, men du kan finne listen over trophies her. EDIT: Too late.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Åååå, fikk helt sjokk jeg nå. Regner med at en må starte på ny savegame for å få trophiene?? Ingen som vet når i høst oppdateringen kommer?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke lett å få feks Play 40 Sofa vs. Sofa games på Buzz...når det aldri er noen å spille med Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke lett å få feks Play 40 Sofa vs. Sofa games på Buzz...når det aldri er noen å spille med Et tips da kan være å skifte språket på PS3en til engelsk. Det gjorde jeg og da var det mulig å spille kamper hele tiden, men får ofte 3-4 motstandere så blir vanskligere å vinne. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som vet om vi må gjøre alt på bad company en gang til? For eg har gjort ganske mye. E i høyeste rank og slikt, så blir litt surt og måtte gjøre alt om igjen :S Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) @Pesico:Ah..det har eg ikke tenkt på... Takk Endret 21. oktober 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
dannad Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Litt off-topic: hvordan får man undertekster til BF: BC? Har litt vansker med å høre hva som blir sagt (campaign)... Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som vet om vi må gjøre alt på bad company en gang til? Offlineting må du nok gjøre om igjen. Onlineting som rank og kills er nok retroactive (forutsetter at sånnt er lagret hos Sony og ikke i profilsave på PS3en). Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har det faktisk kommet et spill med retroaktive troféer enda? Burnout fikk det jo ikke til og der er vel alt lagret online? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Warhawk har 10 retroaktive trofeer. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har det faktisk kommet et spill med retroaktive troféer enda? Burnout fikk det jo ikke til og der er vel alt lagret online? Ekke mye som er lagret online i Burnout. Til og med challenges du har klart/ikke klart er lagret på saven. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Har 83 trophies nå 1 Platinum, 4 Gold, 17 Silver og 61 Bronze Endret 22. oktober 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
drezz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg har 85 stk Lvl 4 56% Platinum: 1 (Uncharted) Gold: 3 Silver: 14 Bronze: 67 Driver å holder på med Wipeout og skaffer trofer der, men fy fan jeg likte ikke spillet siden "Lap 1" -_- ikke spillet for meg. Men siden jeg allerede hadde blåst av 135,- på spillet tenkte jeg kunne prøve å skaffe så mange som mulig (Kjøpte spillet på impuls ) EDIT: Fikk flere tropfer Endret 23. oktober 2008 av drezz Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) GTA:IV får trofeer 27.10.08 altså på mandag, har fått mail fra rockstar propaganda, mailing list.. i mailen står det 4 bekfreftede trofeer: One Man Army only those that are wily enough to survive a 6-star wanted level for a full 5 minutes will be rewarded with this one. Dare Devil an award for those who find and execute all of the Unique Stunt Jumps throughout Liberty City. Chain Reaction an Achievement for those who can pull off blowing up 10 vehicles in 10 seconds or less. Liberty City Minute for those who have completed the game story in less than 30 hours. As the Social Club's Story Gang leaderboard can attest, this is not an easy feat. gta_mail.bmp Endret 24. oktober 2008 av andy24 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 BLir bra med GTA trofe, men skulle ha kommet for leeenge siden. Har ikke tid til å runde gta 4 en gang til. ps3fanboy sier: The latest Rockstar Social Club email has finally given us an indication of when we can see the Grand Theft Auto IV Trophy patch. We've known what the Trophies are for a little while now, but we were never quite sure when they'd be coming. Thankfully, we now have a date and best of all, it's soon. You'll be happily traversing Liberty City again (but this time for fun and profit) on Monday the 27th of October. That's only days away. So dust off your copy and have it ready and waiting. We'll be sure to tell you once the patch is live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå