Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Har 100% på Uncharted..men viss eg nå starter ett nytt spill og sier nei til om eg vil ha med medaljene og skattene osv,mister eg da alle trophiene eg har?

 

Edit:Tror eg fant svaret, så en plass at du kan tilogmed slette save dataene og alikevel beholde feks Uncharted trophies'ene..du må bare compare trophies med noen, da blir dem lagret på PSN eller noe sånt?

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har 100% på Uncharted..men viss eg nå starter ett nytt spill og sier nei til om eg vil ha med medaljene og skattene osv,mister eg da alle trophiene eg har?

 

Edit:Tror eg fant svaret, så en plass at du kan tilogmed slette save dataene og alikevel beholde feks Uncharted trophies'ene..du må bare compare trophies med noen, da blir dem lagret på PSN eller noe sånt?

 

Trophies er knyttet til din PSN-konto. Det betyr at når du har fått trophies, kan du gjøre akkurat hva du måtte ønske med spillet og saves og trophiene vil du fortsatt ha. Hadde jo vært litt for dumt om du skulle miste alle trophies om du for eksempel ville oppgradere harddisken, og dermed ikke hadde noen saves.

Lenke til kommentar
Jeg synes Trophies gir meg mer motivasjon til å fullføre spill. Jeg kjøpte til og med Burnout Paradise bare på grunn av Trophies :p

Er møkklei spillet nå...

 

For meg er det faktisk litt omvendt. Det å aktivt jakte på trofeer tar bort litt av spillgleden syns jeg. Føles liksom litt feil å konsentrere seg mer om trofeer enn selve spillinga. Men for all del, jeg har ingenting imot selve trofésystemet, det er bare ikke helt min greie.

Lenke til kommentar
Ikke hvis du først konsentrerer deg på å runde spillet å spille det vanlig. Så satser du trophies. Selv om det er litt kjedelig for da må du garantert spille det om igjen.

 

Jo da også (hehe jeg prøver ikke å kverulere altså).

Det var sånn jeg gjorde med Uncharted. Når jeg jaktet på trofeer (etter å ha fullført spillet først) ble det bare kjedelig å spille. Etterhvert begynte jeg bare å spille på vanlig måte heller. Mye gøyere! :p

 

Unskyld :cry:

Lenke til kommentar
Jeg synes Trophies gir meg mer motivasjon til å fullføre spill. Jeg kjøpte til og med Burnout Paradise bare på grunn av Trophies :p

Er møkklei spillet nå...

 

For meg er det faktisk litt omvendt. Det å aktivt jakte på trofeer tar bort litt av spillgleden syns jeg. Føles liksom litt feil å konsentrere seg mer om trofeer enn selve spillinga. Men for all del, jeg har ingenting imot selve trofésystemet, det er bare ikke helt min greie.

 

Kjenner meg litt igjen her. En evig jakt på Trophies som gjør at du ikke helt greier å slappe av og nyte spillet som det er.

Lenke til kommentar

Hvis man har et spill som Uncharted: Drake's Fortune - som har en god historie som man har lyst å få med seg, er det lurt å spille gjennom spillet uten å tenke på Trophies. Etter at man har fullført spillet, da bør man begynne å samle på Troféer. Det gjorde jeg, og jeg angrer ikke.

Men spill som Burnout Paradise - som er uten historie, var Trofé-jakt det første jeg begynte med da jeg skaffet spillet :p

Lenke til kommentar
Ser det an fra spill til spill jeg. Med Resistance 2 skal jeg ikke se hva de skjulte trofeene er før jeg har runda storyen en gang. Der vil jeg bare nyte spillet for akkurat det det er. Gjør det også ekstra artig å få trophies når de dukker opp uten å forvente det.

Riktig, det er andre titler som ikke har noen særlig historie som dere sier. WipEout HD er jo et godt eksempel.

Lenke til kommentar

http://www.ps3fanboy.com/2008/10/20/rumor-...trophy-getters/

 

Går rykter om at Sony jobber med et belønningssystem som belønner folk for å få trophies. Dette kan være i form av themes/wallpapers/tilgang til betaer.

 

Personlig digger jeg trofè systemet allerede og hadde vært fornøyd om det fortsatte sånn i all evighet, men dette gjør det jo enda bedre i såfall. Kun rykter enn så lenge, men vi får krysse fingra og håpe det er hold i dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...