JarlDR Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bilde i signatur er ikke tillatt JarlDR My bad. Fikset nå Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 farcry2 og resistance2 har fått trophyliste nå, har ikke lest mye om FC2 men virker spennende det med map making! gleder meg virkelig til dette nå! Var såvidt jeg turte å se på lista til Resistance 2, men måtte bare lese de som ikke er secret trophies. Gleder meg sinnsykt, men den som krever at man skal drepe 10 000 folk online kommer til å ta tid. Skal uansett ha Platinum så dette blir det å bruke mye tid på. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Pesico, hvilke spille har du platinum i nå? Uncharted vet jeg, de andre er kanskje det Ferrarispillet og Burnout. Men det siste? Er det Warhawk blir jeg imponert. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Buzz ja, det hadde jeg helt glemt. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Pesico, hvilke spille har du platinum i nå? Uncharted vet jeg, de andre er kanskje det Ferrarispillet og Burnout. Men det siste? Er det Warhawk blir jeg imponert. Uncharted, Buzz, Ferrari og Burnout. Warhawk kommer jeg aldri til å få Platinum på, men har en på vennelista mi som har Platinum på det. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tviler på at jeg kommer til å få platinum på Warhawk jeg også. Men uansett, moro å ta de en får til. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen her inne som har klart platinum på wipeout HD? Sliter noe voldsomt selv, holder på med soneløp nå. Greid 19! perfekte soner på rad, seff røyk det akkurat, og 48 soner på airbreaker. 75 for sone-zevs ser jeg ikke hvordan skal gå. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kjøpte nettop Burnout Paradise, det var jo mye bedre enn jeg trodde! Spilte demoen og syntes ikke det var noe særlig men fullversjonen var jo rå artig! Veldig fornøyd med det kjøpet. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 har snart over 70% i WipeEout men legner kommer jeg ikke. GLEDER MEG TIL R2!! Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 har snart over 70% i WipeEout men legner kommer jeg ikke. GLEDER MEG TIL R2!! Det gjør jeg og! Lenke til kommentar
Mauler# Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg kom meg til et a-lisens i burnout for en stund siden, så kom trophy suporten å jeg tenkte jeg skulle skaffe noen. på trophy lista ser jeg jo hauger av greier jeg alt har klart, er d noen måtte å få de trophyene uten å starte på nytt? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg kom meg til et a-lisens i burnout for en stund siden, så kom trophy suporten å jeg tenkte jeg skulle skaffe noen. på trophy lista ser jeg jo hauger av greier jeg alt har klart, er d noen måtte å få de trophyene uten å starte på nytt? Sorry, du er nok nødt til å starte med en helt fresh save. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) jeg kom meg til et a-lisens i burnout for en stund siden, så kom trophy suporten å jeg tenkte jeg skulle skaffe noen. på trophy lista ser jeg jo hauger av greier jeg alt har klart, er d noen måtte å få de trophyene uten å starte på nytt? Sorry, du er nok nødt til å starte med en helt fresh save. Happy jeg ikke kjøpte det før det fikk trophy support *Etter* såklart Endret 7. oktober 2008 av Jimmarn Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som vet om det kommer trophies til Guitar Hero: World Tour? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Blir trophies de samme som achievmentsene er på 360 i BF:BC?? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Yess! Da var Platinum-Troféet i boks Den eneste grunnen til at jeg kjøpte Burnout Paradise var på grunn av Trophies. Nå trenger jeg aldri mer å spille det igjen! 100 % Burnout Paradise 100 % Uncharted: Drake's Fortune Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som vet om det kommer trophies til Guitar Hero: World Tour? Jeg har hørt noen skumle rykter om at det ikke vil bli trophies til det. :/ Så jeg lurte på om det kom til noen av rockband spillene. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Rockband 2 har vel trophies såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå