Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

PS3 skulle fått avatar slik som WII har og som X-box snart får, bare mye kulere, å ikke sånn mini-dude som ser helt fucket ut. Så kunne vi fått nye klær og slikt for når man kommer i nytt lvl elrns :p

 

Vi får da det når Home kommer;)

 

 

Ååhja. D gjør vi jo :p

Har sett film når de fikser på en dude i HOME.

Men blir det slik at man kan få nye klær når man kommer opp i lvl og slikt? :p

Når kommer HOME btw? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste offisielle Sony har sagt er innen slutten av året. Ryktene går om slutten av oktober, men jeg tviler på at vi alle får Home da. Grunnen er at FW 2.50 skal komme i oktober og at det skal hjelpe til å rette noen nettverksproblemer med Home.

 

Også kommer spekulasjon fra min side: Jeg tipper om de er fornøyd med hvordan ting ligger an etter FW 2.50 at de begynner å åpne slusene mer og mer og at vi til slutt alle har Home innen slutten av året.

Lenke til kommentar
nå får GTA4 trophies og ;) listen kommer opp snart...

 

Dette bør stemme!!! Har gledet meg til å ha en grunn til å spille det igjen. La meg forresten gjette. ps3trophies.co.uk?

 

Sorry for taking liberties with your time!

Bronze

 

Haha, digger humoren dems så sinnsykt.

Lenke til kommentar
ukjent når det kommer, vi får bare tak i listene og ikonene, ikke noe mer info enn det desverre, men vil anta det ikke er lenge til

 

For å spekulere litt så kommer jo Saints Row 2 (med trophies) i midten av oktober og de kan regnes som en sterk konkurrent til GTA IV. Vil anta det beste for Rockstar er å få ut trofeene like før det kommer ut.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Rockstar ødelegge for Volition? GTA4 har vært ute lenge, dem tjener ikke noe på å ødelegge for noen andre.

 

Er du seriøs? Dette er big business og der gjør man det man kan for å fremme sitt eget produkt og om man kan sette kjepper i hjulene for motstanderen på lovlig vis så gjør man selvsagt det.

Lenke til kommentar

Hvis GTA IV får Trophies, blir i alle fall jeg til å spille det på nytt :)

 

Jeg liker å ha klart spillene 100% Foreløpig har jeg bare klart alle Uncharted: Drake's Fortune Troféene, og nå jobber jeg med Burnout Paradise.

 

Hvis Saints Row 2 blir å få Trophies, blir det bare enda bedre! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...