Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lurt på en ting i Uncharted... Så på DegTube om medaljer osv, stod at du skulle velge feks kapitell 1 og ta noen medaljer...men hva gjør eg etter det? Kan ikke ta "quit to main menu" for da når eg loader min hovedsave så har eg ikke den medaljen eg tok i kapittel 1...noen som vet hvordan eg gjør det?

Hvis du går inn på kapittel 1 fra den save'en du har er på kan du bare lagre kappitel 1 som en egen save.

Når du er ferdig med trophies, bare loader du den du spiller på.

Da har du trophien du fikk på kapittel 1 lagra, og du kan gå på hovedsaven å spille videre på hovedsaven.

Forsto jeg spørsmålet riktig?? :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

det e litt digg når d kommer opp at man har fått en ny trofè. Men ka e de til egentlig? E de bare til å breife med og til og ha som pynt i HOME?

Kan de brukes til noe?

PS3 skulle fått avatar slik som WII har og som X-box snart får, bare mye kulere, å ikke sånn mini-dude som ser helt fucket ut. Så kunne vi fått nye klær og slikt for når man kommer i nytt lvl elrns :p

Lenke til kommentar
Har lurt på en ting i Uncharted... Så på DegTube om medaljer osv, stod at du skulle velge feks kapitell 1 og ta noen medaljer...men hva gjør eg etter det? Kan ikke ta "quit to main menu" for da når eg loader min hovedsave så har eg ikke den medaljen eg tok i kapittel 1...noen som vet hvordan eg gjør det?

Hvis du går inn på kapittel 1 fra den save'en du har er på kan du bare lagre kappitel 1 som en egen save.

Når du er ferdig med trophies, bare loader du den du spiller på.

Da har du trophien du fikk på kapittel 1 lagra, og du kan gå på hovedsaven å spille videre på hovedsaven.

Forsto jeg spørsmålet riktig?? :)

Prøvde det,dvs rett fra hovedmenyen så velger eg kapitell 1 for å få Brutal Expert medaljen,eg fikk den.så lagret eg og så rett fra den båtscenen så loadet eg den saven eg var kommet lengst på,men når eg går på medals der så har eg plutselig ikke den Brutal Expert medaljen lenger.... Hva i helsike gjør eg galt da?

Edit:nevermind,tok bare medaljene der eg var kommet på hovedsaven,MYE enklere :D

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
Prøvde det,dvs rett fra hovedmenyen så velger eg kapitell 1 for å få Brutal Expert medaljen,eg fikk den.så lagret eg og så rett fra den båtscenen så loadet eg den saven eg var kommet lengst på,men når eg går på medals der så har eg plutselig ikke den Brutal Expert medaljen lenger.... Hva i helsike gjør eg galt da?

Edit:nevermind,tok bare medaljene der eg var kommet på hovedsaven,MYE enklere :D

Sier seg jo selv at du mister medaljer du har fått i en nyere save vis du laster en gamlere save igjen. Vel det sier seg kanskje ikke selv da de kunne lagret medaljer for seg selv, men det gjør de altså ikke. Snakker da selvsagt om in-game-medals. Trophies vil man ikke miste vis man hopper mellom savegames.

Jeg brukte kun chapter select når jeg ikke drev å spillte meg gjennom hele spillet.

Lenke til kommentar

Sier seg jo selv at du mister medaljer du har fått i en nyere save vis du laster en gamlere save igjen. Vel det sier seg kanskje ikke selv da de kunne lagret medaljer for seg selv, men det gjør de altså ikke. Snakker da selvsagt om in-game-medals. Trophies vil man ikke miste vis man hopper mellom savegames.

Jeg brukte kun chapter select når jeg ikke drev å spillte meg gjennom hele spillet.

Ja,gjør vel det neste gang..holder på med gjenomspilling nr 2 nå

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
Vell da kommer iallefall trophies til BF:BC "this fall" som det står i spillets informasjon øverst i menyen :new_woot:

Først fått det med deg nå? :D

Vell, hadde ikke spilt bf:bc siden realse i påvente av trophies. Kunne heller ikke se dette lengre bak i tråden, iallefall av det jeg har sett...

Men det blir bra med trophies, endelig kan jeg gå inn for å ødelegge 1000 trær eller no :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...