Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

"Burnout Paradise saves are locked to your profile. We had hoped to use this to retroactively award trophies, but we discovered during testing that this is not possible. You will therefore require a fresh game-save to receive trophies in Burnout Paradise. If you're familiar with PS3 trophies already, you'll recognise that this works in the same way as all other games that have added trophy support post-release."

 

FY FAEN! At det er mulig! Her har de lovet og skrytt vilt av at de skal ha retroaktige trophies så man slipper å starte på nytt osv, og jeg har spilt for fullt i den tro at alt jeg har tjent på spillet får sin belønning nå Trophy-ene kommer.. Men neida..

 

Nå er jeg $%@@##&$!!*@@ sur!!!

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har fått lastet ned trophyoppdateringen til Burnout Paradise enda? Regnet med at det komme til å være en "vanlig" oppdatering, altså at du får beskjed om å laste ned når du starter spillet. Mulig det ikke er helt klart enda?

 

Har du amerikansk versjon av spillet? Oppdateringen kom først til europa. Vet ikke om den er sluppet i usa enda.

Lenke til kommentar
Har du amerikansk versjon av spillet? Oppdateringen kom først til europa. Vet ikke om den er sluppet i usa enda.

 

Har den amerikanske versjonen ja. Kjøpt fra vgp. Det kan jo være det som er årsaken. På newssiden når en starter spillet står det jo at oppdateringen er sluppet. Har hvertfall ikke fått det til enda, får vel bare vente litt til. :)

Lenke til kommentar
FY FAEN! At det er mulig! Her har de lovet og skrytt vilt av at de skal ha retroaktige trophies så man slipper å starte på nytt osv, og jeg har spilt for fullt i den tro at alt jeg har tjent på spillet får sin belønning nå Trophy-ene kommer.. Men neida..

 

Ble litt sur jeg også, etter å ha spilt i vel 300 timer så var jeg ikke så lysten på å begynne på nytt igjen. Men så dette på Criterion-forumet:

The trophies are saved to your PSN profile - and not your saved games. All you gotta do is save your current save into a USB stick, play the game again - get the trophies and re-load your previous game with your "master" save into the PS3.

 

Kunne egentlig vært litt gøy å begynne på nytt igjen, har mest spilt online etter de første ukene når jeg hadde fått 101%. Det vil jo sikkert virke veldig lett i begynnelsen da...

Lenke til kommentar
"Burnout Paradise saves are locked to your profile. We had hoped to use this to retroactively award trophies, but we discovered during testing that this is not possible. You will therefore require a fresh game-save to receive trophies in Burnout Paradise. If you're familiar with PS3 trophies already, you'll recognise that this works in the same way as all other games that have added trophy support post-release."

 

FY FAEN! At det er mulig! Her har de lovet og skrytt vilt av at de skal ha retroaktige trophies så man slipper å starte på nytt osv, og jeg har spilt for fullt i den tro at alt jeg har tjent på spillet får sin belønning nå Trophy-ene kommer.. Men neida..

 

Nå er jeg $%@@##&$!!*@@ sur!!!

Jaja. jeg hadde 50 % ferdig. Dessuten er det jo dritlette trophies å få. Kansje jeg får min første platinium. :thumbup:

Lenke til kommentar
"Burnout Paradise saves are locked to your profile. We had hoped to use this to retroactively award trophies, but we discovered during testing that this is not possible. You will therefore require a fresh game-save to receive trophies in Burnout Paradise. If you're familiar with PS3 trophies already, you'll recognise that this works in the same way as all other games that have added trophy support post-release."

 

Nå må jeg starte alt på nytt, og der mistet jeg 150 timers spilletid :cry:

Lenke til kommentar
burnout vil jeg ha på plate, derfor :)

 

men HELVETE! nå får jeg ikke kjøpt wipeout heller! var nettop innpå kontoen min og sjekka, noen har trukket 264 kroner fra kontoen så nå er jeg i minus! og eneste det står som informasjon er "visa" så lurer på hva fan det er som har trukket meg....

Koster 199 på elkjøp :cool: billigere, og man slipper ventetid :)

Lenke til kommentar

Har tatt mange flere offline nå.. det løser seg ikke, Tror jeg får ta alle de andre trofeene først også ta en backup av saven og starte en ny igjen for å ta 10 road rules trofeet.

 

Virker på criterion forumet som dette er noe som kan skje hvis man har kjørt med bikes før man tar dem.

Forhåpentligvis kommer en patch som fikser det, før jeg rekker å starte på nytt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...