Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 For å få spillet til å starte må du synkronisere klokken på PS3'en med internett. Må man være inne på den Japanske PSN kontoen når man skal spille det? Tror jeg synkroniserte riktig,da via internett. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Du kan spille på den ekte kontoen din også, bare klokken er stilt riktig. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Når burnout paradise trophiene kommer ut, må man da starte en ny savedata? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Når burnout paradise trophiene kommer ut, må man da starte en ny savedata? Niks, de har reklamert en del om at Trophy-ene vil være retroaktige, så du slipper å starte helt på nytt. Vet ikke om dette gjelder alle trophy-ene, men det gjelder i hvertfall de fleste. EDIT: Er det noen som vet noe mer om når Battlefield: Bad Company får trophies? Har det kommet noe mer info? Endret 23. september 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 For å få spillet til å starte må du synkronisere klokken på PS3'en med internett. Må man være inne på den Japanske PSN kontoen når man skal spille det? Tror jeg synkroniserte riktig,da via internett. Hvor lenge ventet du? Første gang måtte jeg vente i 5 minutter ca. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 For å få spillet til å starte må du synkronisere klokken på PS3'en med internett. Må man være inne på den Japanske PSN kontoen når man skal spille det? Tror jeg synkroniserte riktig,da via internett. Hvor lenge ventet du? Første gang måtte jeg vente i 5 minutter ca. Ventet kun 1 min eller noe. Var sikkert det som var feilen Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noen som hvet om det kommer trophies til GTA 4, Army of Two, Folklore eller Assassins Creed??? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som har hørt noe mer om Battlefield: Bad Company trophiene? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som hvet om det kommer trophies til GTA 4, Army of Two, Folklore eller Assassins Creed??? Avbekreftet for lenge siden. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 er det så BP ikke er retro-aktiv? DA er jeg glad jeg får spillet i morgen da... så kan alle andre gråte av smerte, må slette saven osv Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 er det så BP ikke er retro-aktiv? DA er jeg glad jeg får spillet i morgen da... så kan alle andre gråte av smerte, må slette saven osv Pokker ta! Tatt backup av saven min. Tar det ikke så veldig tungt da, det er et sinnsykt bra spill. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 meh, VGP sendte meg spillet i går tror jeg, så får nok ikke før mandag... men wipeout til da... men jobb er HAT atm Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 meh, VGP sendte meg spillet i går tror jeg, så får nok ikke før mandag... men wipeout til da... men jobb er HAT atm Hvorfor kjøper du det ikke fra PS Storen? Slipper å bruke plata:p Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 burnout vil jeg ha på plate, derfor men HELVETE! nå får jeg ikke kjøpt wipeout heller! var nettop innpå kontoen min og sjekka, noen har trukket 264 kroner fra kontoen så nå er jeg i minus! og eneste det står som informasjon er "visa" så lurer på hva fan det er som har trukket meg.... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 burnout vil jeg ha på plate, derfor men HELVETE! nå får jeg ikke kjøpt wipeout heller! var nettop innpå kontoen min og sjekka, noen har trukket 264 kroner fra kontoen så nå er jeg i minus! og eneste det står som informasjon er "visa" så lurer på hva fan det er som har trukket meg.... Regner med det er for burnout da som du bestilte, Visa blir ikke trukket med engang så kan gå noen dager før det blir trukket Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) er det så BP ikke er retro-aktiv? DA er jeg glad jeg får spillet i morgen da... så kan alle andre gråte av smerte, må slette saven osv Når burnout paradise trophiene kommer ut, må man da starte en ny savedata? Niks, de har reklamert en del om at Trophy-ene vil være retroaktige, så du slipper å starte helt på nytt. Vet ikke om dette gjelder alle trophy-ene, men det gjelder i hvertfall de fleste. Ingen som trenger å gråte her, nei.. EDIT: Er det noen som vet noe mer om når Battlefield: Bad Company får trophies? Har det kommet noe mer info? Endret 25. september 2008 av Mokko Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) trofeene er nå ute (har ikke testet selv men står det) og de er ikke! retroaktive! Criterion games har sagt dette selv...For info om det og trohpy list sjekk link. kilde:http://www.criteriongames.com/article.php?artID=350 Endret 25. september 2008 av andy24 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som har fått lastet ned trophyoppdateringen til Burnout Paradise enda? Regnet med at det komme til å være en "vanlig" oppdatering, altså at du får beskjed om å laste ned når du starter spillet. Mulig det ikke er helt klart enda? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg laster ned nå Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du bare startet spillet som vanlig? Da får jeg bare prøve litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå