Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når burnout paradise trophiene kommer ut, må man da starte en ny savedata?

Niks, de har reklamert en del om at Trophy-ene vil være retroaktige, så du slipper å starte helt på nytt. Vet ikke om dette gjelder alle trophy-ene, men det gjelder i hvertfall de fleste.

EDIT: Er det noen som vet noe mer om når Battlefield: Bad Company får trophies? Har det kommet noe mer info?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
For å få spillet til å starte må du synkronisere klokken på PS3'en med internett.

Må man være inne på den Japanske PSN kontoen når man skal spille det? Tror jeg synkroniserte riktig,da via internett.

Hvor lenge ventet du? Første gang måtte jeg vente i 5 minutter ca.

Ventet kun 1 min eller noe. Var sikkert det som var feilen :)

Lenke til kommentar

burnout vil jeg ha på plate, derfor :)

men HELVETE! nå får jeg ikke kjøpt wipeout heller! var nettop innpå kontoen min og sjekka, noen har trukket 264 kroner fra kontoen så nå er jeg i minus! og eneste det står som informasjon er "visa" så lurer på hva fan det er som har trukket meg....

Lenke til kommentar
burnout vil jeg ha på plate, derfor :)

men HELVETE! nå får jeg ikke kjøpt wipeout heller! var nettop innpå kontoen min og sjekka, noen har trukket 264 kroner fra kontoen så nå er jeg i minus! og eneste det står som informasjon er "visa" så lurer på hva fan det er som har trukket meg....

Regner med det er for burnout da som du bestilte, Visa blir ikke trukket med engang så kan gå noen dager før det blir trukket

Lenke til kommentar
er det så BP ikke er retro-aktiv? DA er jeg glad jeg får spillet i morgen da... så kan alle andre gråte av smerte, må slette saven osv :p

Når burnout paradise trophiene kommer ut, må man da starte en ny savedata?

Niks, de har reklamert en del om at Trophy-ene vil være retroaktige, så du slipper å starte helt på nytt. Vet ikke om dette gjelder alle trophy-ene, men det gjelder i hvertfall de fleste.

Ingen som trenger å gråte her, nei..

EDIT: Er det noen som vet noe mer om når Battlefield: Bad Company får trophies? Har det kommet noe mer info?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...