Manx Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Jo hvis, du går på trofe lista på ps3 og trykker trekant så får du et valg om du vil skjule spillet. Det forsvinner ikke fra lista som ligger på maskinen, men på sider som f. eks psnprofiles.com så vil de spillene forsvinne. Mener å huske at det står at du har skjult x antall trofeer osv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Mangler bare 3 trofeer til Platinum i Battlefield: Hardline. Men vet ikke om jeg orker å utsette meg for det altså. Synes multiplayer i BF er helt for jævlig kjedelig. Gud gi meg styrke! 1 Lenke til kommentar
Rasmusinho Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Godt vi er forskjellige. Selv elsker jeg grinde MP trophies ? særlig i BF. Holder meg unna Call of duty kun fordi dem ikke har MP trophies. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 To av de tre online trofeene går fort, det siste "Menz in the Hood" skal du få billig av meg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Ja den vil ta lang tid å få gjort. Forbanna irriterende er det.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Kjente jeg var litt sugen på å prøve meg på GTA5 på PS4. Men så ser jeg at en må bruke ekstremt mange timer på multiplayer for å få 100%. Må si jeg virkelig hater at så mange spill "tvinger" deg til å spille multiplayer.... Multiplayer for meg har alltid og vill alltid være en liten bonus og ikke noe jeg kjøper spill for. Endret 25. april 2015 av LarZen 4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Word! Er så enig som det går an å være. Hadde plusset flere ganger hvis det var mulig. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Samme her! Ser jeg en liste med mange multiplayer trophies/achievements så gidder jeg som oftest ikke å få alle singleplayer achievementene heller da jeg vet jeg aldri kommer til å gidde å få 1000/1000 eller platinum Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Noen som har skaffa alle troféene tll gta V enda da? Spiller på steam på pc selv, men er jo de samme. Hvis jeg husker rett, har jeg 60% nå. Men er en som kommer til å ta lang tid (bruke 8 millioner på heist-kjøretøy) Men jeg fikk en achievement jeg ikke burde fått.. er i level 66, og fikk achievement for å komme i level 100. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Merker at det er enorm forskjell på spill i forhold til vanskelighetsgrad når det kommer til trophies. Fullførte Dying Light nylig, spilte co-op med en venninne, og er rimelig sikker på at det er spillet jeg har med mest trophies uten å prøve engang. Nå er ikke jeg altfor opptatt av det, sjelden jeg spiller med trophy som mål, jeg foretrekker sosial co-op gaming. Edit: skrivefeil. Edit nr. 2: Hadde ikke tallene fremfor meg da jeg skrev original-innlegget. PSN ID: Larzen_91, level 9 Platinum: 0 Gold: 8 Silver: 94 Bronze: 458 Endret 1. mai 2015 av El-Ateisten Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Platinum i Peggle 2! Min ellevte totalt, men muligens den vanskeligste. Forslag til andre litt enklere platinum uten MP trofeer? Snakker om billige spill på PS store. Tilbud e.l. Endret 7. mai 2015 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Peggle var rimelig enkelt platinum, tar bare litt tid. Eller så har du: The Walking Dead, The Wolf Among Us, Game of Thrones og Tales from the Borderlands (de to siste er ikke alle episodene ute ennå) Magus Kick-Ass 2 CSI: Fatal Conspiracy NCIS Terminator Salvation Infamous Second Son Saints Row the Third Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Takk for tips. Har begynt på Infamous nå. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 The Order: 1886 kommer vel inn i kategorien enkelt platinum. Hvis man gidder så tar man det i løpet av 6-7 timer Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Platinum i The Walking Dead Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Nettopp fått 2000 trophy Lenke til kommentar
dannad Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Noen som kan hjelpe meg å skaffe platinum i Just Cause 3? Mangler bare ett trofé der en venn skal slå en rekord satt av meg eller noe. Ingen av mine venner har JC3 til PS4 og kunne dermed ikke bistå. Er ikke troféhore, det bare plager meg at jeg kun mangler dette troféet... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Tror jeg har JC3 installert, så jeg kan se på det i morgen. Legg til CutthroatBill. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Platinum 43 Burnout Paradise remastered (PS4) Holder på med å få 100% på det nå, relativt enkelt og gøy spill, men husker det virket mye gøyere på PS3 versjonen. Føles mere ensidig her, men nå har jeg blitt noen år eldre å :b Må si uncharted remastered har gjort det veldig bra. Elsker serien, gir meg masse flashbacks og var en glede å spille dem igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå