Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja kjørte vanlig gjennomkjøring på god Karma med normal vanskelighetsgrad... Der jeg låste opp alle distrikt osv... Også kjørte jeg litt trophy horing i den andre gjennomkjøringen på ekspert... Men føler ikke det var noe vanskeligere.... Bare at du tålte litt mindre.. Skuffende igrunn

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Har bare fått 1 platinum og det var på noe så enkelt som Gran Turismo :p Føler meg ikke som en trophy-hunter, men jeg jeg har tatt meg selv i å gjøre ting kun fordi jeg vet det ligger et trophy og venter som belønning. Mine stats:

790 totalt: 1 platinum, 14 gull, 103 sølv og 672 bronsje

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er nettopp derfor jeg ikke er så glad for at så mange spill nå kommer med online del nesten påbudt. Online krever så ekstremt mye mer tid. Og det går ut over hvor mange spill man rekker å spille. Særlig vanskelig for meg som i tillegg prøver å opprettholde en høy completion rate. :wallbash:

ligger noe bak dere to når det kommer til platinum, har ikke tolmodighet til platinum i de fleste spilla :hm:

Hehehe, jeg er en smule perfeksjonist der, ligger hele tiden en tanke i bakgrunn om at jeg gjerne vil ha platinum der det er mulig, og helst komme så nær 100% completion som mulig. Dog med all dlc og online som er i overflod nå så har jeg egentlig gitt opp på det, selv om jeg aldri klarer å bli helt kvitt den tanken.

Du ser jo at fokuset på å få platinum går ut over antall spill man får spilt. Jeg har 99 spill spilt, mens du og Toman har henholdsvis 361 og 506 spill spilt. Skjønner ikke helt hvordan dere klarer det. :p

Lenke til kommentar

Er nettopp derfor jeg ikke er så glad for at så mange spill nå kommer med online del nesten påbudt. Online krever så ekstremt mye mer tid. Og det går ut over hvor mange spill man rekker å spille. Særlig vanskelig for meg som i tillegg prøver å opprettholde en høy completion rate. :wallbash:

ligger noe bak dere to når det kommer til platinum, har ikke tolmodighet til platinum i de fleste spilla :hm:

Hehehe, jeg er en smule perfeksjonist der, ligger hele tiden en tanke i bakgrunn om at jeg gjerne vil ha platinum der det er mulig, og helst komme så nær 100% completion som mulig. Dog med all dlc og online som er i overflod nå så har jeg egentlig gitt opp på det, selv om jeg aldri klarer å bli helt kvitt den tanken.

Du ser jo at fokuset på å få platinum går ut over antall spill man får spilt. Jeg har 99 spill spilt, mens du og Toman har henholdsvis 361 og 506 spill spilt. Skjønner ikke helt hvordan dere klarer det. :p

hehe stemmer det, men ser ut som antall spill jeg har starta vil minke når den nye OS oppdateringa til ps4 kommer siden man får mulighet å slette alle spill fra trofe lista som har 0% på trofeene, så da ryker sikkert nermere 100 spill fra mi liste :w00t:

må si det er på tide dette blir mulig :)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Selvfølgelig hver sin smak, men jeg har ikke lyst å slette spill med 0% (eller lite) trophies i det hele tatt. Liker å ha et tall på antall spill jeg har spilt siden PS3 fikk trophies :)

Har f.eks spilt The Swapper i 5-6 timer uten å få noen trophies ennå :p

Lenke til kommentar

Selvfølgelig hver sin smak, men jeg har ikke lyst å slette spill med 0% (eller lite) trophies i det hele tatt. Liker å ha et tall på antall spill jeg har spilt siden PS3 fikk trophies :)

Har f.eks spilt The Swapper i 5-6 timer uten å få noen trophies ennå :p

liker ikke påminnelse om alle spill jeg ikke hadde tid til å fullføre evt glemte helt av :hm:

så for min del er muligheten for å fjerne spill med 0% trofeer en genial ting, regner med bare de spilla med 0% kan fjernes og att man kan velge

men vet dog ikke om dette kun gjelder ps4 spill enda

vi får nokk flere tilbakemeldinger fra de som betatester den nye kommende oppdateringa :)

Edit:

http://www.vrworld.com/2015/03/08/ps4-update-brings-suspend-resume-and-custom-button-mapping/

Trophies

• You an now delete trophies with 0% achievement progress.
  • [Earned Date], [Not Earned], and [Grade] have been added as sorting options for trophies. You can also sort by [Earned Date] and [Not Earned] options when comparing trophies with other players.
  • You can now search the Internet for details about trophies from the options menu in [Trophies].
  • Screenshots of scenes when you earn trophies are now saved automatically. You can view saved screenshots in [Capture Gallery].
  • You can now share trophy details and screenshots. Select the trophy you want to share details about in [Trophy], and then press the Share button.
Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det at ein kan slette trophies med 0 % er ein fryd for meg personleg. Det er ein god del spel som eg rett og slett ikkje har likt noko særleg, og då har no ikkje eg spelt det heller. Så då står det berre der, i trophy lista mi....og irriterar.

Men hadde vært særleg artigit om dei kunne lagt til muligheiten å slette dei over 0% og, men ein kan vel ikkje forvente for mykje heller.

Lenke til kommentar

Men hadde vært særleg artigit om dei kunne lagt til muligheiten å slette dei over 0% og, men ein kan vel ikkje forvente for mykje heller.

Jeg støtter delevis denne, hvis de hadde satt et tak på opp til 10%.

Er jo enkelte spill hvor trofeet kommer med en gang du starter spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...