Rider of Reason Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Grattis rider, knapt nok starta på knack selv. Men 'snart' ferdig med ac4, har MP biten igjen nå Nice! AC4 er det jeg som ennå ikke har startet på. MP-delene ja, huff, det er nettopp MP-delene på AC spilla som alltid har vært min bane. De står der som en forargelig påminnelse om at jeg ikke har klart å få platinum i de spilla. Det gjelder egentlig de fleste spill med MP trophies. Endret 9. januar 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Syns faktisk det er litt iriterende med noen av disse mp trophies kravene. Om du skal spille ac 4 om 2 år får du vel knapt noen å spille med. Kan jo være dødt allerede om et år.... :S 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 FIkk nettop min 300. trofe Men fortsatt ingen platinum 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Der kom endelig The Last of Us platinum, og det ble nr 40 for meg. Syns faktisk det er litt iriterende med noen av disse mp trophies kravene. Om du skal spille ac 4 om 2 år får du vel knapt noen å spille med. Kan jo være dødt allerede om et år.... :S Nettopp! Og mange av dem krever at du spiller mp ganske lenge. Så du blir helt avhengig av andre for å få dem. Endret 22. januar 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Grattis rider, knapt nok starta på knack selv. Men 'snart' ferdig med ac4, har MP biten igjen nå Nice! AC4 er det jeg som ennå ikke har startet på. MP-delene ja, huff, det er nettopp MP-delene på AC spilla som alltid har vært min bane. De står der som en forargelig påminnelse om at jeg ikke har klart å få platinum i de spilla. Det gjelder egentlig de fleste spill med MP trophies. AC2 sier bare. En av de diggeste platinumene jeg har tatt. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Der kom endelig The Last of Us platinum, og det ble nr 40 for meg. Syns faktisk det er litt iriterende med noen av disse mp trophies kravene. Om du skal spille ac 4 om 2 år får du vel knapt noen å spille med. Kan jo være dødt allerede om et år.... :S Nettopp! Og mange av dem krever at du spiller mp ganske lenge. Så du blir helt avhengig av andre for å få dem. Grattis med The Last of Us platinum, men man må ikke ha platinum i alle spill man spiller så man kan jo bare skippe mp trofeene Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Hehe, joda du har jo rett i det, men har man en smule OCD på slike ting, som jeg har, så er det ikke så lett å la være. Vil helst se at det står 100% på spillene mine. AC2 sier bare. En av de diggeste platinumene jeg har tatt. Haha, sant det. Er det eneste AC spillet jeg også har platinum i. Edit: MP trophies i Last of Us rever forresten 168 runder spilt online. Endret 22. januar 2014 av Rider of Reason 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hvis noen har lyst på en enkel og morsom platinum så gå for Lego Marvel Super Heroes 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Da var endelig det første platinumet på PS4 i boks. BF4, helt greit for å si det pent. Har vært borti verre Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Så jeg hadde godt opp til 16 plass i Norge: Endret 18. august 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Så jeg hadde godt opp til 16 plass i Norge: Wow, det er faktisk ganske bra. Grattis Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg får aldri 100% completion når jeg ser antall spill jeg må få platinum i Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Platinum nr. 26 i boks, Lego Marvel Superheroes. Litt bugga på slutten for å si det pent, hadde 152/150 minikits, 249/250 gold bricks, 99,9% i fullføringsgrad og måtte spille den siste bossfighten mot Galactus på nytt igjen for å få trofeet for 100% og platinumet til å poppe.... Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Heisann Noen med ps4 her som kunne tenke seg en liten trophy "klan" ?Siden de fleste spill har co-op og mp trophies som ofte tar evigheter og fullføre når man spiller med randoms online.Så hadde det vært fint å fått spilt sammen en hel gjeng som hjelper hverandre med trophies, hvertfall nå når det ikke er så mange som har fått skaffet seg PS4 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 da var dark souls 2 platinum i boks 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Da var inFamous: Second Son platinumet i boks. Moro å spille ond Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Etter mye slit kom endelig platinum nr 50 som ble Mirror's Edge. Og er litt stolt av den, siden jeg sleit så lenge med den. Like etter kom faktisk platinum i Dragon's Dogma og ble kombinert platinum nr 51 og trophy nr 3000. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ikke værst å få den i Mirror's Edge. Er på 13 plass i Norge på psnprofiles.com! Min seneste platinum var Diablo III. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ja, grøsser over hvor mange ganger jeg prøvde meg på speedrun av chapters, ble nok et par hundre. Hehe, så det, du er jo på god vei inn på top 10. Det er rimelig imponerende må jeg si. Har ikke karet meg inn på top 100 ennå. Fatter ikke hvordan du klarer å stige så fort. Du blir vel snart nr 1 i Norge. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hehe, så det, du er jo på god vei inn på top 10. Det er rimelig imponerende må jeg si. Har ikke karet meg inn på top 100 ennå. Fatter ikke hvordan du klarer å stige så fort. Du blir vel snart nr 1 i Norge. Det skal mye til jeg kommer på topp. Nå i det siste har jeg gått i backloggen og bare tatt trophies som er ikke for vanskelig eller tidskrevende å ta. Tar også å spiller kun få spill om gangen. Før varierte jeg mellom 10-15 forskjellige spill i uka. Nå er det bare et par i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå