Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Grattis rider, knapt nok starta på knack selv.

Men 'snart' ferdig med ac4, har MP biten igjen nå :)

Nice! AC4 er det jeg som ennå ikke har startet på. :p MP-delene ja, huff, det er nettopp MP-delene på AC spilla som alltid har vært min bane. De står der som en forargelig påminnelse om at jeg ikke har klart å få platinum i de spilla. :wallbash:

Det gjelder egentlig de fleste spill med MP trophies.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Der kom endelig The Last of Us platinum, og det ble nr 40 for meg. :w00t:

RiderOfReason.png

Syns faktisk det er litt iriterende med noen av disse mp trophies kravene. Om du skal spille ac 4 om 2 år får du vel knapt noen å spille med. Kan jo være dødt allerede om et år.... :S

Nettopp! Og mange av dem krever at du spiller mp ganske lenge. Så du blir helt avhengig av andre for å få dem.

Lenke til kommentar

Grattis rider, knapt nok starta på knack selv.

Men 'snart' ferdig med ac4, har MP biten igjen nå :)

Nice! AC4 er det jeg som ennå ikke har startet på. :p MP-delene ja, huff, det er nettopp MP-delene på AC spilla som alltid har vært min bane. De står der som en forargelig påminnelse om at jeg ikke har klart å få platinum i de spilla. :wallbash:

Det gjelder egentlig de fleste spill med MP trophies.

AC2 sier bare. En av de diggeste platinumene jeg har tatt. :)
Lenke til kommentar

Der kom endelig The Last of Us platinum, og det ble nr 40 for meg. :w00t:

RiderOfReason.png

Syns faktisk det er litt iriterende med noen av disse mp trophies kravene. Om du skal spille ac 4 om 2 år får du vel knapt noen å spille med. Kan jo være dødt allerede om et år.... :S

Nettopp! Og mange av dem krever at du spiller mp ganske lenge. Så du blir helt avhengig av andre for å få dem.

Grattis med The Last of Us platinum, men man må ikke ha platinum i alle spill man spiller så man kan jo bare skippe mp trofeene

Lenke til kommentar

Hehe, joda du har jo rett i det, men har man en smule OCD på slike ting, som jeg har, så er det ikke så lett å la være. :p Vil helst se at det står 100% på spillene mine. :innocent:

AC2 sier bare. En av de diggeste platinumene jeg har tatt. :)

Haha, sant det. Er det eneste AC spillet jeg også har platinum i. :p

Edit: MP trophies i Last of Us rever forresten 168 runder spilt online.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Platinum nr. 26 i boks, Lego Marvel Superheroes.

Litt bugga på slutten for å si det pent, hadde 152/150 minikits, 249/250 gold bricks, 99,9% i fullføringsgrad og måtte spille den siste bossfighten mot Galactus på nytt igjen for å få trofeet for 100% og platinumet til å poppe....

Lenke til kommentar

Heisann :)
Noen med ps4 her som kunne tenke seg en liten trophy "klan" ?
Siden de fleste spill har co-op og mp trophies som ofte tar evigheter og fullføre når man spiller med randoms online.

Så hadde det vært fint å fått spilt sammen en hel gjeng som hjelper hverandre med trophies, hvertfall nå når det ikke er så mange som har fått skaffet seg PS4

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Hehe, så det, du er jo på god vei inn på top 10. Det er rimelig imponerende må jeg si. Har ikke karet meg inn på top 100 ennå. Fatter ikke hvordan du klarer å stige så fort. Du blir vel snart nr 1 i Norge. :wee:

Det skal mye til jeg kommer på topp. Nå i det siste har jeg gått i backloggen og bare tatt trophies som er ikke for vanskelig eller tidskrevende å ta. Tar også å spiller kun få spill om gangen.

Før varierte jeg mellom 10-15 forskjellige spill i uka. Nå er det bare et par i uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...